ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg under oktober 2013

Av Josefin - 31 oktober 2013 22:20

   

     



Mollys perspektiv-kommer ut från cafèt på sjukhuset


Marlene och Lina hade åkt för ungefär en halv timme sen, och jag var nere vid cafèt och köpte lite att äta. När jag kom ut därifrån och skulle gå tillbaka till Eric så kom det fram en person till mig och jag blev chockad faktiskt och visste inte vad jag skulle säga.


-Hej Molly hur mår du? Sa hon.

-Catja vad gör du är? Sa jag chockad.

-Jag vill bara kolla hur Eric mår? Sa Catja.

-Han mår bra, sa du kan gå nu sa jag.

-Bra, men kan inte få träffa honom? Sa Catja sen.

-Det går inte nu, Eric behöver vila, sa jag.

-Okej men kan du hälsa han ifrån min att krya på sig, sa Catja sen.

-Ja det kan jag göra, sa jag.


När Catja har gått så gick jag snabbt tills Erics rum igen, innan jag ska hem för klockan är snart halv sex och jag ska upp tidigt imorgon för jobb.

När jag kom tillbaka till Eric så satt vi och pratade lite innan jag ska hem snart.



Erics perspektiv-han och Molly pratar


När Molly hade kommit tillbaka från cafét så satt hon sig på stolen bredvid sängen och jag satt mig lite upp med i sängen.


-Så hur mår min prins, sa Molly och tog min hand.

-Bara bra du är ju här hos mig min prinsessa, sa jag och smekte Mollys hand lite lätt.

Hon log emot mig och jag mot henne. Jag är världens lyckligaste som få ha Molly i mitt liv, tänkte jag tyst för mig själv.

-Vad tänker du på? Sa Molly och kollade emot mig.

-Bara att jag är världens lyckligaste som få ha dig i mitt liv, sa jag och log.

-Aw, det är jag som är den lyckligaste som har dig i mitt liv, sa Molly och sen kände jag henne läppar mot mina i en lätt kyss.





1vecka senare Eric är hemma från sjukhuset-Mollys perspektiv


Idag är det 1vecka sen Eric fick komma hem från sjukhuset, men han fick inte anstränga sig som att dansa på minst en månad ungefär. Klockan var halv fyra när jag var på väg hem från studion, Eric var ledig idag så han var hemma och vilade. Så idag blev jag och Eric bjuda på en halloweenfest hemma hos Roshana till helgen, vi får se om Eric orkar gå på det då.


När jag kom hem så lukade det något gott från köket och Eric kom ut därifrån med ett leende på läpparna.


-Vad är det som luktar så gott? Sa jag och log.

-Din favorit mat, sa Eric och log.

-Åh du är för söt, sa jag och gav Eric en puss på kinden.


Jag tog av mig skorna och jackan så gick vi in till köket och Eric hade tänd ljus och släckt och det var riktigt mysigt.



Erics perspektiv-han och Molly myser i soffan


Vi låg i soffan och myste framför tv:n efter middagen. Det gick en serie som jag inte kom ihåg vad den hette som vi fastnade för.


-Jo älskling, idag så ringde Roshana mig att vi är inbjudna till hennes halloweenfest till helgen, sa Molly och kollade upp mot mig.

-Vad roligt, jag tycker vi kan gå dit, sa jag och log.

-Men orkar du det efter allt som har hänt? Sa Molly sen.

-Ja jag mår hur bra som helst, sa jag och tog Mollys hand i min.

-Okej då kan vi väl gå om du orkar det, sa Molly och log.


Sen kollade vi på serien igen men vi gick och la oss när klockan blev halv tolv. Vi myste lite i sängen innan vi somnade tätt in till varandra.




Lördag, Eric & Molly fixar sig för halloweenfesten-Mollys perspektiv


Vi hållde just på att göra oss klara för halloweenfesten, jag klädde ut mig till Black swan och Eric till en vampyr. Klockan blev halv sex när vi blev klara och gick sen ut och tog bilen till Roshana.

När vi kom fram så mötte vi Erics syster Lina med på väg dit med, så vi gick tillsammans den lilla biten som var kvar från parkeringen. Vi knackade på när vi kom fram till dörren och Roshana kom med ett stort leende på läpparna.


-Tjena snyggingar, vad häftiga ni är, sa Roshana och släppte in oss.

-Ska du säga du är farligt snygg i din kostym, sa jag och log.


Vi gick in och det flesta har kommit och festen var hur roligt som helst, tills jag såg den person som jag inte ville träffa komma. Så jag var med Eric hela tiden för jag ville inte att Catja ska göra något mer. Jag såg Catja bara en gång och det var skönt, men jag var oroligt ändå att hon skulle komma fram till oss men det gjorde hon inte.


-Eric jag ska bara gå på toan, sa jag.

-Okej skynda dig så jag inte saknar för mycket, sa Eric och gav mig en puss på kinden.


Jag log till svar och gick snabbt till toan sen.




Erics perspektiv-Sitter i soffan med Lina och några vänner


Festen var hur trevligt som helst, men jag märkte att Molly blev oroligt över något men jag ville inte fråga vad och förstöra stämningen.


Jag satt i soffan med min syster Lina och några andra vänner och pratade medan Molly var på toan. När jag skulle gå och hämta något att dricka så märkte jag att någon tittade på mig, jag struntande i det men när jag vände mig om för att gå tillbaka Lina så ståg Catja framför mig.


-Hej Eric hur mår du? Sa Catja och log emot mig.

-Hej Catja jag mår bara bra, hur mår du? Sa jag och log tillbaka av någon konstig anledning.

-Bara bra, jag får ju träffa dig så jag mår bara toppen, sa Catja och kom närmare emot mig.

-Ursäkta mig jag måste gå nu, sa jag och gick bort därifrån.


Men Catja kom efter mig och tog tag i min arm och innan jag han regera så kysste hon mig, jag backade snabbt undan.


-Vad fan håller du på med?! Ropade jag ut och alla gäster kollade på oss.

-Ja det undrar jag med vad ni håller på med? Hörde jag Mollys röst bakom mig. Jag vände mig om och såg hennes chockad min med tårar i ögonen….




Där kom äntligen kapitel 41 ut, hoppas ni ska gilla den :)

ska börja på kapitel 42 redan nu och hoppas att jag får ut den imorgon annars blir det på lördag. då får ni bl.a veta: Vad säger Molly till Catja och Eric, varför springer Molly ut från festen och hem till sin mamma, Vad gör Eric för att förlåta Molly dagen efter och vad är det för res Eric och Molly gör och såklart mycket mycket mycket mera! så kommer det mer kärlek :)


TUSEN TACK FÖR ATT NI LÄSER BLOGGEN OCH NOVELLERNA, DET VÄRMER MIG ATT NI ÄLSKAR DOM <3 UTAN ER SKULLE INTE BLOGGA FINNAS! SÅ TACK FÖR ERT STÖD, STOR KRAM TILL VARANDRA EN <3

Av Josefin - 31 oktober 2013 18:14

Har tråkigt så kollar på när Eric var med i Eurovision så kommer Mollys reklam för mybymolly upp <3

Av Josefin - 31 oktober 2013 17:57

Bilden är från ladies Night i Helsingborg, saknar den kvällen... <3

Av Josefin - 31 oktober 2013 17:55

Av Josefin - 31 oktober 2013 17:00

  

Glad Halloween alla i SandènFamily!!


Hoppas ni ska gilla den här bilden med ;)

Av Josefin - 31 oktober 2013 16:05

  

Glad Halloween SaadeFamily!!


Vad tycker ni om bilden som jag gjorde igår kväll/natt? ;)


ÄLSKAR att redigera bilder :)

Av Josefin - 31 oktober 2013 13:06

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards