ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg under november 2014

Av Josefin - 30 november 2014 14:44

Tänkte berätta lite mer om min idè om julkalendern här om ni säkert undrar hur jag tänkte med detta. ;)

Men som ni vet så är det ju 1:a december imorgon och bara för att jag älskar er alla läsare så ville jag göra något för er här på bloggen fram till jul, så varför inte göra en liten julkalender här åt er och då tänkte jag lite vad det kan handla om och kom fram till några små saker som jag hoppas ni kommer tycka om och är kul och vill vara med i detta:)


*Små korta noveller/imagine om Eric och Molly, eller om DIG med någon av dessa två. men då kan det kommentera upp en mini tävling för det vem av er det kan bli om DU vill ha en imagine med Eric eller Molly.


*Små tävlingar kan dyka upp lite kanske om jag kommer på några priser.


*Kanske som jag vet att ni vill ibland, att jag ska berätta hur jag började gilla Eric och Molly, med små korta texter om det.


*Det kan dyka upp lite andra små saker varje dag framför till jul och det tycker jag är värt att kolla in bloggen då så ni inte missar något;)


*Det här kommer ske på kvällarna för då har jag mest tid med det, men vissa dagar kan det komma på dagarna som på helgerna när jag inte har så mycket, men annars så kommer det på kvällarna någon gång.


Men jag hoppas ni vill vara med på detta och ser framemot detta nu och jag gör det för ER! så kommenetera vad ni tycker om detta:)


Imorgon så kommer första sak och det kan nog vara en mini imagine om Eric kanske;) det får vi se ska tänka på det lite.


Men kan passa på glöm inte att läsa novellen om Eric och Molly på Wattpad "Hearts in the air(Eric Saade & Molly Sandèn) eller om ni söker på mitt konto som heter "Josse_saade" där ;) och där skriver jag på andra noveller med;)


Men ni får ha det bäst alla fina läsare! älskar er alla och ni är fina just så som ni är, glöm inte det<3


Puss!!!!

Av Josefin - 29 november 2014 21:12

Av Josefin - 28 november 2014 21:25

Av Josefin - 28 november 2014 19:24

Av Josefin - 28 november 2014 12:32

Ikväll kommer Lisa Ajax sjunga "Freak" på IDOL! Det kommer bli spännande att höra det, vilka kollar på det ikväll kl.20:00 på TV4 :)

Av Josefin - 27 november 2014 19:20

Av Josefin - 27 november 2014 18:39

Den kan komma fler!

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards