ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg under mars 2013

Av Josefin - 31 mars 2013 16:57

        


Molly’s instagram

 

Klockan var elva när jag kom hem och Eric hade inte kommit hem än, så jag bytte om till mjukisbyxor och linne och myste ner mig i soffan för att vänta på Eric, men jag han somna där innan han kom hem vid hav ett och lyfte upp mig och bäddade ner mig i sängen och la sig med sen.




*




När jag vaknade nästa dag så kunde jag inte resa mig upp för Eric hade låst fast mig med sina armar runt mig, jag vände mig om så jag kunde se när Eric sov fortfarande, Efter ett tag så kunde jag inte ligga still mer och försökte komma loss och det kunde jag nu. Så jag gick in till badrummet och tvättade av mig lite sen gick jag in till sovrummet igen och skulle välja kläder och då hade Eric vaknat till, jag gick och satt mig bredvid han i sängen.


-God morgon snygging, sovit gott? Sa jag och drog min hand genom hans hår.


-Alltid sa han och log, sover alltid bra när du är i närheten av mig sa Eric sen med.


Jag log och sen kände jag hennes läppar mot mina i en kyss, så lyfte Eric upp mig så jag satt på han och vi började hångla. Men sen när klockan blev halv tolv så gick vi ut och joggade en stund i det underbara vårvädret.


Vi gick hem till min mamma och systrana och fikade där en stund, sen gick vi till affären och blir det en filmkväll framför tv:n.





Eric’s perspektiv

 

Vi hade precis kommit hem nu från affären och Molly’s föräldrar och fikade, vi började med maten och Molly hoppade in i duschen snabbt och när hon kom ut från sovrummet sen så var maten färdig och vi började äta.


När klockan blev fem så satt vi oss i soffan och myste och satt på filmen, Molly fick bestämma vilken film vi hyrde så det blev ”Twilight-Breaking dawn2”

Molly var verkligen inne i filmen och när den var slut så fick jag ett sms av Alex som undrade om vi ville med ut ikväll.


-Molly, Alex undrar om vi vill med ut ikväll? sa jag och tittade på Eric.


-Ja det kan vi sa Molly och log.


Jag svarade snabbt att vi följer med och fick ett snabbt svar, ”bra ni kan komma hem till mig runt åtta, ses”


Vi satt i soffan och myste lite och när klockan blev kvart över sex så började vi att göra oss iordning, jag hoppade in i duschen medan Molly ståg i sovrummet och bestämde vad hon skulle ha på sig.


-Hur går det sa jag när jag kom in och skulle välja kläder.


-Går sådär, sa Molly och tog fram 2stycken klänningar och hållde dom framför sig.


-vilken tycker du är finaste? Sa Molly.


-spelar ingen roll, för du är lika vacker i allt sa jag och log mot henne medan jag tog ut en lila skjorta.


-Du är för söt, men vilken tycker du? Sa Molly och kollade alvarigt på mig.


-Den till höger sa jag sen och log.





*




Klockan åtta på väg hem till Alex

 

Nu var vi på väg hem till Alex och när vi kom fram så var Catja, Roshi, Danny och J-son redan där. Vi festade lite där och gick ut till en klubb runt nio och hade hur roligt som helst, men efter några timmar kunde jag inte hitta Molly jag letade överallt men kunde inte se henne någonstans, nu var jätte orolig över min älskade Molly. Hon kan ju inte försvinna så här bara…. Vart är du Molly ropade jag i mitt huvud!!




Vart kan Molly vara?? :O

nästa kapitel kommer under veckan, ska försöka börja skriva den nu :)

KOMMENTEREA!

Kram <3

Av Josefin - 31 mars 2013 16:10

Imorgon är det 1april och då ska alla fans sluta "följa" han på twitter, instagram och vi ska inte gilla hans bilder på facebook & sen på kvällen börjar vi "följa" han igen!


dela infon så gör vi världens bästa skämt på Eric!!     


KRAM!!

Av Josefin - 31 mars 2013 15:09

Av Josefin - 31 mars 2013 14:55

Av Josefin - 30 mars 2013 19:33

  

Missade ni eller vill ni se avsnittet igen från "Fredagskväll med Malin" så klicka in på länken nedanför.


http://www.svtplay.se/fredagkvall-med-malin?dela=1

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards