ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg under september 2013

Av Josefin - 30 september 2013 21:33

  

Tidigare idag så hade jag tråkigt och gjorde det här collaget av Eric & Molly. blev fasktigt väldigt nöjd med den :)

vad tycker ni om den?


Ps: jag andvände en sida som heter www.pizap.com och den är gratis om ni också älskar att göra om bilder :)



E+M
Av Josefin - 30 september 2013 18:38


Av Josefin - 30 september 2013 18:20

Nu har repetitionerna börjat inför årets Ladies Night!
 
Som ni vet kommer Eric gästa några ställen och det är i städerna
 
Västerås 18/10
Jönköping 19/10
Helsingborg 25/10
Linköping 9/11
Göteborg 16/11
Uppsala 22/11
 
DET ÄR 18ÅRSGRÄNS!!
 
blijetter finns att beställa här
 

Av Josefin - 30 september 2013 16:01

Av Josefin - 30 september 2013 09:45

Av Josefin - 29 september 2013 23:02

      


Mollys perspektiv-Packar resväskan


Jag har suttit och packat hela dagen inför LA imorgon, jag längtar dit men kommer sakna Eric så himla mycket att inte få se han varje dag gör ont i mig. Skulle vara roligt om han kunde följa med men har sitt jobb här hemma.


-Hur går det med packningen älsklingen? Sa Eric och kom in till sovrummet.

-Det går bra, är snart färdig tror jag, sa jag och kollade upp mot Eric som satt sig på sängkanten.

-Måste du ser så söt ut, jag kan ju inte fokusera på att packa klart nu, sa jag och log mot Eric.

-Ska du säga du är ju söt som socker eller sötare, sa Eric och log sitt underbara leende.

-Hur kan man vara sötare än socker? Sa jag och skrattade.

-Kolla på dig bara, så förstår du, sa Eric och flinade lite.

-Haha, kommer sakna din fina ord och din humor, sa jag och la ner en tröja.

-Kommer sakna dig min fina ängel, Kan du inte ta en paus med packningen ett tag nu? Sa Eric och kollade på mig med valpögon.


-Du vet att jag inte kan säga ner när du gör den blicken mot mig, sa jag och kastade en av mina tröjor mot han.

-Nu du, sa Eric och kom emot mig och lyfte upp mig och la mig i sängen så kittlade mig.

-Haha, nej Eric sluta… haha, sa jag.                                              
                                     

-Aldrig, sa Eric och började kyssa mig istället.


Vi låg i sängen och myste men sen var jag tvungen att packa klart, när jag blev klar så var klockan redan halv tio på kvällen så jag hoppade in i duschen snabbt och när jag kom ut så hade Eric lagt sig i sängen redan, jag satt på mig ett av Erics linnen och mina shorts och la mig sen försiktigt bredvid Eric som sov som jag trodde.


-Sov du inte? Sa jag och kollade på Eric.

-Väntade först på dig innan jag somnade, sa Eric och la sin arm runt min midja.

-Du är ju blöt i håret? Sa Eric och skrattade.

-Ja, det brukar man bli när man har duschat, sa jag och skrattade.

-Det kommer bli tomt utan dig här imorgon, sa Eric och pussade mig på pannan.

-Kommer sakna dig som bara den, men du kommer alltid att finnas i mitt hjärta Eric, sa jag och flätade in min hand i hans.


-Och du i mitt hjärta, det kommer alltid att vara vi, sa Eric och drog mig närmare sig. Vi somnade tätt in till varandras armar.






2dagar senare-Erics perspektiv



Igår så åkte Molly till LA och jag saknar henne redan så himla mycket, jag har varit ledig dom här dagarna och bara vilat upp mig och varit med J-son och Alex och spelar FIFA. Så imorgon blir det tillbaka till jobbet i studion och planer inför hösten. Så idag har jag bara varit hemma förutom när jag var tvungen att åka till affären för att handla lite mat, annars har det varit en riktigt slappedag. Jag pratade lite med Molly med och hon har haft det bra i LA, när jag hörde en röst så blev jag varm i hela kroppen som jag har saknat att höra hennes underbara röst. Men det blev en tidigt kväll för jag var tröt så jag gjorde mig klar för att lägga mig och ställa klockan på nio.

Det kändes tomt utan att ha min älskling bredvid mig. Men somnade snabbt ändå.



Nästa dag


Jag skulle precis gå till bilen när jag möte Catja (som är Mollys kompis).


-Hej Eric hur är det med dig? Sa Catja.

-Hej det är bara bra med mig, hur är det själv? Sa jag.

-Det är bara bra med mig med, sa Catja och kom närmare mig.

-Men jag måste gå nu jag har bråttom till studion, sa jag.

-Okej, men vi kanske kan ses senare? På en fika kanske? Sa Catja och log emot mig.

-Ja kanske det, men jag måste gå nu och sa hejdå, sa jag och gick emot bilen.


När jag satt mig i bilen för att köra till studion, undrade jag var det var med Catja hon var så på mig nu, men skakade bara bort det och körde mot studion.





Morgonen i LA-Mollys perspektiv


Klockan var halv tio när jag vaknade och det var helt underbart att vara tillbaka i LA men saknar min underbara prins. Jag gick upp och gjorde iordning mig för idag är det lite möten men först lite frukost ute på stan med fantastiska Aleena.



Där kom äntligen kapitel 34 ut, den skulle egentligen komma ut igår kväll men hade ingen ork för jag började bli förkyld lite, men nu kom den hoppas att ni ska gilla den :) nästa kapitel kommer ut under veckan vet inte vilken dag än. men kommentera vad ni tycker om den & ni får gjärna komma med förslag vad ni tycker ska hända ;)

 Men i nästa kapitel får ni bl.a veta: vem är det som kommer hem till Eric och varför blir han så chockad, vad händer i LA och varför tar Eric ledigt från jobbet och mycket, mycket, mycket mer... :)


KOM IHÅG BLOGGEN ÄR INGENTING UTAN ER!!! <3<3<3


Av Josefin - 29 september 2013 20:08

Av Josefin - 29 september 2013 14:19

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards