ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg under april 2014

Av Josefin - 30 april 2014 18:13

Den 1 maj släpper Eric Saade singeln "Du är Aldrig ensam"

Du är Aldrig ensam - är Eric´s tolkning av Mauro Scocco och spelades in till förmån av UNICEF.
Allt överskott på singeln kommer att gå till UNICEFs insamlingar under Humorgalan då Eric Saade även framför singeln i direktsändning kl 20.00 i Tv4.

?"Det är en fantastisk låt och någonting helt nytt för mig musikaliskt. Jag hoppas att det tas emot bra, för det första gången som jag sjunger på svenska.Det var kul att tolka just Mauro Scocco. Han är ju en legend", säger Eric.

Direkt efter galan har även videon till singeln premiär på Aftonbladet kl 22.00
----------

Eric Saade is releasing his new single "Du är Aldrig ensam" May 1st!

Du Är Aldrig Ensam (You Are Not Alone) - is Eric's version of Swedish artist Mauro Scocco's song and was recorded exclusively for UNICEF.
The single will premiere on Swedish tv gala "Humorgalan" where Eric Saade will perform it live.
The gala is broadcasted at 8 Pm in Swedish Tv4.

? "It's a fantastic song and something new for me music wise,I hope the response is good, cause it's the first time I'm singing in Swedish. It was fun to record Mauro's song. He's a legend", Eric says".

Directly after the gala, there will also be a video released on aftonbladet.se at 10 PM.

Av Josefin - 30 april 2014 17:39

Vilka är spända för Humorgalan imorgon kl.20:00 på TV4?
Jag är så taggad att få se Erics framträdande med "Du är aldrig ensam" och hans berättelse från hans resa till Colombia, kommer säkert gråta för Eric berör verkligen mig och jag är extremt känslig med för sånt här;)

Av Josefin - 29 april 2014 17:23

Imorgon på ericsaadefamily.com så kommer Eric ha en livestream kl.16:30 för Humorgalan!
Missa inte det alla fans!

(Jag tycker det är en dålig tid, för jag kollar på en serie vid den tiden...;)

Av Josefin - 29 april 2014 15:11

Av Josefin - 28 april 2014 17:39

Idag har Eric gjort en intervju för hans nya låt "Du är aldrig ensam" och pratar om UNICEF så det kommer upp snart på bloggen :)

Av Josefin - 28 april 2014 17:20

Idag så tittade Eric förbi Frida (hon jobbar på Rockbjörnen) och hon är extremt trevlig och fin<3

Av Josefin - 28 april 2014 11:50

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards