ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg den 20 oktober 2013

Av Josefin - 20 oktober 2013 23:19

Av Josefin - 20 oktober 2013 22:02

Eric är ju vår "galna" idol & förebild... ;) <3


Av Josefin - 20 oktober 2013 15:45

Av Josefin - 20 oktober 2013 00:33

       



Erics perspektiv-Mitt i natten.


Jag vaknade av att Molly väckte mig att min mobil ringde, jag sträckte mig trött efter den men när jag såg vem det var så klickade jag på avbryt och stängde av ljudet på den. Sen gick jag upp för att gå på toan innan jag somnade igen.




Molly ligger vaken i sängen-Mollys perspektiv


Klockan var tre på natten när Erics mobil började ringa och jag väckte han, men han stängde av mobilen och stängde av ljudet. Eric gick på toan och jag låg kvar i sängen för jag kunde inte somna om, men då precis så såg jag att Eric fick ett sms med texten ”Hej Eric, varför svarar du inte när jag ringer? /Kram Catja <3” det gjorde lite ont i mig när jag såg det, varför skickar hon sms till Eric? Och har dom något på gång? Det gick runt i mitt huvud nu men får fråga Eric imorgon om det här.

En halvtimme senare så somnade jag med igen, Eric somnade väldigt snabbt igen men jag kunde inte och tänkte på det Catja skrev hela tiden men sen till slut så somnade jag med.





Nästa dag-Erics perspektiv


Vi satt ute på balkongen och åt lite brunch för klockan var redan tolv, Molly hade varit lite konstigt på morgonen tyckte jag.


-Så vad ska vi hitta på idag? sa jag och log.

-Idag ska jag ha photoshoot i eftermiddag, men du får gärna följa med dit, sa Molly och log.

-Det gör jag gärna, sa jag och gav Molly en puss.


Vi satt kvar ute när vi har ätit klart för det var verkligen härligt väder ute nu, men jag gick snabbt in på toan.




Molly perspektiv-Eric får ett sms


Jag satt kvar ute medan Eric gick in på toan, och då fick han ett sms igen och jag tog upp mobilen och såg att det var Catja igen…. Med texten ”Hej Eric! Hur är det med dig? Saknar dig, kram Catja” det gjorde ont i mig när jag läste det och det var nära att det kom några tårar. Tills jag hörde att Eric kom tillbaka nu.


-Hur är det med dig älskling? Sa Eric och kom emot mig.


Men jag backade ifrån han bara.


-Vad är det? Sa Eric.


Jag tog ett djupt andetag och svarade sen.


-Varför skickar Catja sms eller ringer dig hela tiden att hon saknar dig? Sa jag med gråten i halsen.

-Det vet jag inte, men du tror väl inte att jag gillar Catja väl? Sa Eric frågande.

-Jag vet inte vad jag ska tro, men jag behöver vara ifred ett tag och tänka på det här, sa jag och gick in till sovrummet och bytte snabbt kläder.

-Men Molly…  Jag älskar ju bara dig! Det är absolut inget mellan mig och Catja, du måste tror mig, sa Eric och tog tag i min hand.


Jag ville bara springa iväg nu, för jag visste inte vad jag ville nu bara att jag ville vara själv nu.


-Snälla Eric låt mig gå, jag vill vara själv ett tag nu, sa jag och kände en tår komma ner längst kinden.

-Okej men kom ihåg att jag bara älskar dig och ingen annan, sa Eric och försökte ge mig en puss men jag backade undan och gick ut från lägenheten så gick iväg.



*



Jag gick runt och tänkte på det som hände tidigare, det gjorde ont i mig när jag hade varit så kylig mot Eric nyss men jag behöver vara ifred och tänka på det här så jag gick till min favorit ställe här i LA.





Samtidigt hemma i lägenheten-Erics perspektiv


Jag blev både ledsen och arg för Catja förstörde mellan mig och Molly nu… jag tog upp min mobil och ringde Catja och säga vad hon har gjort nu.


-Hej det är Catja, sa hon.

-Hej det är Eric, sa jag.

-Eric äntligen så ringde du mig, sa Catja.

-Du kan du sluta sms:a och ringa mig nu, för du förstör allt mellan mig och Molly! Hon tror att vi har något på gång nu, så sluta ringa och sms:a mig nu! Sa jag argt.

-Det var väl tråkigt att Molly vet om det nu, men visst jag kan sluta ringa dig och sms:a men det förändrar ingenting hur jag känner för dig, sa Catja  sen.

-Bra att du slutar med det nu och det kommer aldrig bli vi kan jag säga! För mitt hjärta tillhör Molly vet du, sa jag.

-Okej, men jag kan inte prata nu, sa Catja.

-ok, Det var bara det jag skulle säga. Hejdå, sa jag och la på sen.


Nu ska jag bara fixa så det löser sig mellan Molly och mig nu, för jag kan verkligen inte leva utan henne. Jag försökte tänka på vart hon kunde vara och efter en stund tänkanade så kom jag på ett ställe som vi var på för någon dag sen.

Jag gjorde mig klar och ringde Aleena om jag fick låna hennes bil snabbt och det fick jag.





Vid Hollywoodskylten-Mollys perspektiv


Jag hade suttit vid utsikten mot Hollywoodskylten ett bra tag nu och bara tänkte på vad som har hänt, jag hade ringt och sagt att jag inte kunde komma på photoshooten idag och det gick bra. Eric har försökt ringt mig men jag har inte orkat prata med han, men någon gång måste jag det.



*



Efter typ en kvart så hörde jag bil komma, men jag satt kvar på stenen och bara kollade ut tills jag hörde mitt namn.


-Molly, sa Eric.

-Vad är det nu? Sa jag med lite gråt i halsen kvar.

-Kan det inte bli som vanligt igen innan det här? det är inget mellan mig och Catja, jag älskar bara dig, sa Eric och satt sig bredvid mig på stenen.

-Jag vet inte vad jag ska tro Eric? Catja är ju min kompis så varför skulle hon göra så här? sa jag och tittade upp mot Eric lite.

-Det vet jag inte, men du måste tro mig när jag säger att du är mitt allt och att jag bara älskar dig Molly, sa Eric och tog min hand.

Jag tittade ut mot utsikten innan jag svarade.


-Hur kan jag tro det? Sa jag och log lite

-För du är min luft som jag andas, du får mina dagar att bli härliga du är mitt allt. Jag är ingenting utan dig, jag gör vad som helst för att få dig lycklig och att få vara med dig resten av mitt liv, älskar dig från djupet av mitt hjärta ska du veta, sa Eric och log.

-Aw du är för söt Eric, sa jag och kollade mot han.

-Så du förlåter mig? Sa Eric och log.

-Klart jag gör det, sa jag.


Eric log med ett stort leende mot mig och jag kom närmare han, och snart så kände jag hans läppar mot mina i en passionerad kyss så började det regna med men vi ståg kvar där en stund innan vi åkte hem.




Precis kommit in från regnet-Erics perspektiv


Klockan var halv sju på kvällen när vi kom hem och vi var genom blöta efter regnet, så vi bytte om till varma och torra kläder. Vi la oss i sängen och kollade på tv:n på rummet istället så vi fick vara ifred ikväll.



*



Vi låg och myste fram tills klockan blev tio och då började vi bli trötta så vi stängde av tv: och släckte lampan.


-God natt min älskade ängel, sa jag och pussade Molly på pannan.

-God natt min prins, sa Molly kröp närmare mig.


Sen så somnade vi tätt in till varandra och det kommer snart kännas tomt igen för i övermorgon så åker jag hem till Sverige igen för jobb. Men imorgon så ska vi ha en helt underbar dag här i underbara LA med min älskade Molly.




Där kom äntligen kapitel 39 upp! hoppas ni ska tycka om :)

Nästa kapitel ska kag försöka få upp till veckan, och då får ni bl.a veta: Hur blir det nu när Eric kommer hem till Sverige ige, varför blir Molly så orolig och kommer hem tidigare och såklart mycket mycket mycket mera!


TACK FÖR ATT NI LÄSER BLOGGEN OCH NOVELLEN!! UTAN ER ÄR JAG OCH BLOGGEN INGENTING, TACK SÅÅÅÅÅÅ JÄTTE MYCKET!!!


KRAAAAAAM!!!! <3

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards