ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg under september 2012

Av Josefin - 30 september 2012 21:08

                       

Av Josefin - 30 september 2012 17:55

 

Sikken snygging!!!   

Heter han Eric...??   hihi....

Men det borde vara olagligt att vara så het som han är.... eller hur



Av Josefin - 30 september 2012 14:01

 

Av Josefin - 30 september 2012 13:58

Av Josefin - 30 september 2012 11:21

Orkar inte vänta längre!!!!

SVT

Av Josefin - 29 september 2012 23:08

Som ni vet ska Pop explosion gå på Svt den 20 Oktober, och det börjar kl.20:00-21:00

Tråkigt att det är en timme bara....

Men längtar tills man får se det på tv!!!!  

 


Av Josefin - 29 september 2012 18:49

 

Hon började se dåligt och kollapsade.

Sångerskan Molly Sandén har drabbats av diabetes.

– Jag vårdas nu i Sverige, skriver sångerskan på sin blogg.


Melodifestival-artisten Molly Sandén, 20, åkte i måndags ner till Barcelona tillsammans med en väninna.

Väl på plats i den spanska turiststaden började hon plötsligt att må dåligt – och kollapsade.

På bildbloggen Instagram lade hon upp en bild på sig själv iklädd sjukhuskläder.

– Nu känns det ännu mer som att jag är med i en film. Jag har spenderat hela dagen på olika sjukhus här i Barcelona, skriver hon.

”Chockad och förvirrad”

Nu berättar Molly Sandén på sin blogg att hon fått diagnosen typ 1-diabetes, en sjukdom som brukar komma tidigt i livet och kallas därför också för barn- eller ungdomsdiabetes. Sjukdomen kommer snabbt och kräver behandling direkt.

– I onsdags kollapsade jag och började plötsligt se helt suddigt. Vi åkte runt till olika sjukhus i Barcelona och tog beslutet att ta ett tidigare flyg hem. Nu vårdas jag i Sverige efter att ha fått diagnosen diabetes typ 1. Jag är chockad och förvirrad, men övertygad om att jag kommer klara det här utan större problem. Jag har världens finaste människor omkring mig, och så mycket att vara glad för. Tack för all kärlek och allt ert stöd. Det betyder så fruktansvärt mycket! Puss och kram, skriver hon på bloggen.

Typ 1-diabetes är delvis ärftlig och går inte att bota



(Tråkigt att det inte går att botas :( men Molly kommer klara det här, det lovar jag"

Av Josefin - 29 september 2012 18:33

Jag dör!! J*vlar vad söt hon är!! har sett klippet några gånger, men jag blir så himla glad när jag ser henne!!  

Om du inte har sett klippet kolla nu!!

%22Jag%20vill%20gifta%20mig%20med%20en%20snygg%20kille%22


om det inte går att se gå in på länken för att se

http://www.tv4play.se/hem_och_fritid/familjen_annorlunda?title=jag_vill_gifta_mig_med_en_snygg_kille&videoid=1298668

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards