ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg den 6 oktober 2013

Av Josefin - 6 oktober 2013 22:30

       


Klockan är halv tolv när det ringer på dörren-Erics perspektiv


Jag har bara slappat hela förmiddagen innan jag ska till studion. Jag satt i soffan när det ringde på dörren, jag reste mig upp och gick för att öppna och jag blev chockad när jag såg att Catja ståg där.


-Hej Catja vad gör du här? sa jag.

-Hej Eric, jag behöver säga en sak. Får jag komma in? Sa Catja.

-Ehm visst kom in, sa jag och släppte in Catja.


Vi gick in till vardagsrummet och satt oss i soffan.


-Så vad ville du säga? Sa jag och kollade på Catja.

-Jo det här är svårt att säga men känner att du behöver veta det, sa hon.

-Okej vad är det då? Sa jag och började bli oroligt nu.

-Jo jag vet inte hur jag ska säga det. Men det har varit så i flera veckor nu, Eric jag har fått känslor för dig, Sa Catja och jag bara tittade chockad på henne innan jag svarade.

-Va?! Fick jag till slut ut…

-Förstår att du blev chockad nu. Men ville att du skulle veta hur jag kände, sa Catja och kom närmare mig i soffan.

-Ja jag är väldigt chockad nu… sa jag och ställde mig upp.

-Kan du gå nu, sa jag och tittade på Catja.

-Visst kan jag gå, men nu vet du att jag älskar dig, sa hon.


Jag svarade inte tillbaka, jag var bara så himla chockad nu…..


-Hejdå Eric, sa Catja och gick ut från lägenheten.


Jag ståg kvar i vardagsrummet och tänkte på vad Catja sa för en stund… Hon vet ju att mitt hjärta till hör Molly, så det kommer inte bli något mellan oss. Nej nu ska jag försöka att inte tänka på det här och gjorde mig klar för att åka till studion. Men det gick så där att inte tänka på det och det märkte nog J-son, Jason Gill och Tomas att jag inte vara med riktigt.


-Hallå Eric? Hörde jag J-son säga.

-Va? Sa jag.

-Hur är det med dig idag? Sa J-son.

-Bara bra är bara trött idag, sa jag och började fokusera på musiken.

-Det är något mer, har det hänt något? Sa J-son och kollade på mig.

-Nej det har inte hänt något, sa jag och reste mig och tog min jacka och gick ut.

-Jag går hem är för trött för att fokusera idag? sa jag innan jag ut.

-Eric vart ska du? Hörde jag Tomas ropa efter mig men jag gick bara vidare.





I La-Mollys perspektiv


Jag har precis var ute och sprungit nu på morgonen, idag är jag ledig och ska bara vara med mina vänner och kul. Men helst skulle jag vilja att Eric skulle vara här saknar han så himla mycket, men det skulle bli svårt när han har jobb i Sverige.




Erics Perspektiv-hemma i lägenheten


Jag har precis kommit hem och klockan är bara fyra, skulle egentligen jobba mer men nu har jag inte fokus på musiken från det Catja sa tidigare. Jag har pratat med min älskling lite idag och där fick jag en idè, jag startade min laptop och gick in på resor och kollade på flyg till LA. Jag hittade ett billigt om 2dagar så jag bokade där och sen ringde jag Tomas om jag kunde ta ledigt i 1 vecka för lite semester och det gick bra, men sen blir jobb igen inför ladies night som jag gästar några stopp på. Men nu ska jag ha en semester i 1vecka i LA med Molly, men det ska bli en överraskning att jag kommer. Så jag ringde Aleena och frågade lite vart dom bodde och sa att hon inte får säga något till Molly.

Efter att jag har pratat med Aleena så började jag packa lite smått, innan jag gjorde lite mat och slappade framför tv:n resten av kvällen.



På flyger till LA och Molly-Erics perspektiv


Nu sitter jag på flyget till LA och till min älskling, längtar tills jag får se hennes min när hon ser mig. jag har pratat med Aleena innan, att jag landar i LA runt två-halv tre på eftermiddagen så hon får möta upp mig på flygplatsen då.


Det här kommer bli en fantastiskt vecka känner jag på mig, att bara få vara med Molly som jag har saknar henne.



Där kom äntligen kapitel 36 upp! hoppas ni ska tycka om den och kommentera gärna vad ni tycker :)

Vill också säga att det inte är långt kvar tills den här novellen är slut... men vi får se om jag börjar på en ny efter den här. men i nästa kapitel kommer ni bl.a veta: vad händer i LA, vem är det som ringer Eric hela tiden, hur blir det när Eric kommer hem till Sverige igen och mycket, mycket, mycket MERA såklart!


KOM IHÅG BLOGGEN ÄR INGENTING UTAN ER, DET ÄR NI SOM GÖR ATT JAG  ÄLSKAR ATT BLOGGA OCH SKRIVER DOM HÄR NOVELLERNA!! <3 ÄLSKAR ER SOM LÄSER DEN HÄR BLOGGEN SÅ FRUKTANSVÄRT MYCKET SKA NI VETA!!! STOR KRAM TILL ER   



Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards