ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg under oktober 2013

Av Josefin - 29 oktober 2013 16:31

Eric har kollar på MIN video till honom som jag har gjort med några fans :') gråter av lycka nu!!

Av Josefin - 29 oktober 2013 13:26

Av Josefin - 29 oktober 2013 12:44

För 23årsen idag så föddes en pojk med namnet Eric Khaled Saade. Som ingen visste namnet på förrän han slog igenom med dunderhiten ”Manboy” och sjöng sig in i allas svenska hjärtan till en 3:a plats av finalen i Melodifestivalen! 2010 så släppte Eric sin första solo-platta ”Masquerade” och turnèade runt om i Sverige. Men 2011 blev det Erics år när han vann Meldifestivalen med låten ”Popular” och kom 3:a i Eurovision Song Contest och där började hans stora klev in i musikvärlden som han har drömt om sen Eric var liten. Samma år så släppte Eric 2album ”Saade vol1” och ”Saade vol2” som såldes guld i Sverige och var den artist som såldes flest album på ett år med.

2012 så hade du din första stora Arenaturnè runt om i landet, så skrev du hit låten ”Imagine” till norska Tone Damli som blev duett mellan er. Ni turnéade med den i Sverige och i Norge. Men annars var det tyst om dig i musiken.

Men det var det värt för 2013 kom du tillbaka med ett så j*vla grymt album!! ”Forgive me” är ditt första album som är personligt, det är just det som gör att det är AWESOME platta!! Vi fansen kommer finnas vid din sida föralltid och vad skulle vi ha gjort om inte du fanns i världen och skrev så underbar musik som du gör?! Tack för allt du gör för oss Eric och ha en toppen födelsedag nu med nära & kära med presenter och ät en massa tårta nu ;)


STORT GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA ERIC KHALED SAADE!!!

 

Av Josefin - 29 oktober 2013 11:40

Av Josefin - 29 oktober 2013 11:36

Av Josefin - 29 oktober 2013 10:24

Idag så är det ingen vanlig dag för det är Erics födelsedag!! <3
Stort grattis på din 23års-dag hoppad du får en trevlig dag med presenter och fira med nära & kära så ät en massa tårta nu!

Mitt collage om Eric som jag gjorde nyss <3

Av Josefin - 29 oktober 2013 10:17

Här kommer min födelsedagsvideo till Eric som tog 2dagar att göra (skulle nästan ta 3dagar)

Så jag hoppas ni gillar den och självklart att Eric ska gilla den, ni får gärna hjälpa till så att Eric se videon!


Den här videon betyder enormt mycket för mig<3


STORT GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA ERIC KHALED SAADE!! <3

Av Josefin - 29 oktober 2013 09:46

Så här kommer mina video från signeringen i Kristianstad i lördags!

Bästa dagen ever, har inte varit på en signering sen 2010 (när Eric kom till Karlstad)

Eric är världens finaste människa jag vet på denne jord!!! <3

och idag så fyller han år, 23år tiden flyger iväg bara...

STORT GRATTIS ERIC!!


men här kommer videorna ;)


"Coming home"
http://www.youtube.com/watch?v=j96vKNJhb7Y


"Liten intervju"

http://www.youtube.com/watch?v=4MBPuN-zASc

Eric · Live

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards