ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg under oktober 2013

Av Josefin - 23 oktober 2013 22:15

Kapitel 40 kommer upp imorgon istället, för somnar snart framför datorn så det är bättre att lägga sig då ;) men lovar att kapitlet kommer upp imorgon kväll (torsdag) för det är inte mycket kvar på den!

Kram på er alla!! <3

Av Josefin - 23 oktober 2013 21:01

Av Josefin - 23 oktober 2013 19:36

Nu finns det vinterjackor på MyByMolly, kolla in dom ;)

http://mybymolly.com/nyheter/


Av Josefin - 23 oktober 2013 19:15

I TV3:s program ”Att vara” öppnar sig Eric Saade för programledaren Björn Kjellman och berättar för första gången om uppbrottet med Molly Sanden – och varför han blev kidnappad av sina egna föräldrar som liten.

 


I TV3:s  program ”Att vara” träffar och imiterar programledaren Björn Kjellman svenska kändisar. I premiäravsnittet förvandlas han till Eric Saade och i jakten på att försöka förstå honom, för att kunna gestalta honom fullt ut, berättar Eric Saade för första gången om sina föräldrars skilsmässa, som var en tuff tid för honom.
– Problemet med skilsmässan som gör att jag minns det var att det pågick så länge med vårdnadstvist och allt det där. Man satt på förhör hos polisen eftersom det blev kidnappningsförsök mellan mamma och pappa. Det tog på ens krafter, säger han i programmet.

Både han och hans syster vägrade att ta parti i tvisten, vilket gjorde att de båda hela tiden slängdes fram och tillbaka mellan föräldrarna.
– Ingen ville något ont, jag älskar mina föräldrar. Det var bara så tufft mellan dem och då blev det automatiskt tufft för oss också. Det blev så mycket bråk och man pallade inte, så jag lärde mig att stänga av.

I avsnittet berättar han även om uppbrottet med ex-flickvännen Molly Sandén.
– Jag gillade aldrig det där med att ha ett förhållande som är offentligt. Och att göra slut offentligt, vilket det blev, var konstigt. Helt plötsligt finns det så mycket människor som inte ska tycka som tycker en massa.

Att sedan utmålas som att ha blivit bitter över att hon och Danny Saucedo funnit varandra var inte heller särskilt kul, säger han.
– Jag var snabb i käften möjligtvis men media förstorade det gånger tio. Som mitt hån mot Danny om att “han är nummer två”. Det var ett skämt men det var absolut inte så det tolkades.

För att få Saade att öppna sig hade Björn Kjellman fyllt ett helt rum med tidningsartiklar och löpsedlar. Men Saade kände inte igen sig.
– Media har valt sin egen bild av mig. Jag skulle nog inte säga att jag är en kaxig kille. Media har valt att måla upp så. Jag har varit dum nog att tillåta det.



Länk: http://www.metro.se/noje/eric-saade-berattar-om-hur-han-blev-kidnappad/EVHmjw!lVXtArhjI0Mt/

Av Josefin - 23 oktober 2013 16:01

Vårdnadstvisten blev en mardröm för popstjärnan.
I TV3:s nya lördagsunderhållning "Att vara" berättar Eric Saade om sina föräldrars konflikt som präglade hans barndom.
- Det blev ju faktiskt kidnappningsförsök till sist mellan mamma och pappa, säger Eric Saade i "Att vara".

I programmet "Att vara" träffar och gestaltar skådespelaren Björn Kjellman, 50, kända svenskar. Med hjälp av imitatörer och research avslutas programmet med att kändisen "intervjuar" sig själv. Först ut är pop-idolen Eric Saade, 22.
Och intervjun blir känslosam, när Eric berättar om sina föräldrars skilsmässa och den efterföljande vårdnadstvisten som lämnat djupa avtryck i honom.
- Man satt på förhör. Det gick så långt. Till polisen. Det var på gränsen till... ja, det blev ju faktiskt kidnappningsförsök till sist mellan mamma och pappa. Det tog ju lite på ens krafter, absolut, säger Eric i programmet.
Eric var fyra år gammal när vårdnadstvisten började.
- Jag var så liten så jag minns bara en massa skrik. Jag minns att ibland var mamma ledsen och ibland var pappa ledsen.
Mardrömmen pågick i flera år - tills flickidolen var i sex- eller sjuårsåldern.
"Älskar mina föräldrar"
- Man ville inte ta någons parti. Jag och min syster slängdes tillbaka mellan mamma och pappa lite. Ingen ville någonting ont. Jag älskar mina föräldrar. Det var bara väldigt tufft för dem då, och då blir det automatiskt tufft för oss också, säger Eric i programmet.
Och:
- Det var så mycket bråk kring det där att man pallade inte liksom. Därför har jag nog lärt mig att stänga av väldigt bra. Det har jag nytta av i dag, med tanke på allt som skrivs om mig, säger han i programmet.
Kjellman märkte att berättelsen påverkade Eric.
- Det var en väldigt stark händelse, säger han om intervjun.
TV3:s presschef Max Lagerbäck:
- Vi har inte varit i kontakt med Eric Saades föräldrar, vi ser ingen anledning till det. Eric har berättat om sin barndom i ett samtal med Björn Kjellman, och får stå för sina uttalanden, säger han.
Expressen har sökt Eric Saades föräldrar. Saade har via sin pressperson Johanna Randolph att han inte ytterligare vill förtydliga sina uttalanden.
"Att vara" har premiär i TV3 på lördag klockan 21.30

Ni får klicka på länken för att se videon, jag log när jag såg den för jag visste ju att Eric hade det tufft som liten men nu fick man veta mer om det! Så stolt över Eric att han har klarat av det <3

Länk: http://www.expressen.se/noje/eric-saade-talar-ut-om-skilsmassan/

Av Josefin - 23 oktober 2013 15:13

Ska försöka få upp nästa kapitel ikväll.

Kram <3

Av Josefin - 22 oktober 2013 21:39

Av Josefin - 22 oktober 2013 15:03

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards