ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg under maj 2012

Av Josefin - 31 maj 2012 19:25

     

Av Josefin - 31 maj 2012 16:21

 

Av Josefin - 31 maj 2012 16:19

Av Josefin - 31 maj 2012 16:10

Molly är med i Hänt Extra och SE&HÖR, så här ser omslaget ut ;)

SE&HÖR

HÄNT EXTRA


Så spring och köp!!!

Av Josefin - 30 maj 2012 19:07

 

Eric startade sin Facebook den 28 september 2009..???

Av Josefin - 30 maj 2012 18:46

Hej! Galet mycket roligt som händer just nu! Tidningarna skriver att jag ska vara mer i Melodifestivalen..... jag kan väl bekräfta att jag sjunger på demon till minst en av låtarna som har kommit med sen får vi se vad som händer;) Imorgon blir det fotografering inför en massa nya roliga saker:) Kram på er / Eric
 
 
Har precis kommit hem från en plåtning till min första singel och diverse pressbilder. Det var grymt kul, och härligt att få jobba med så mycket grymma människor! Nu äre bara att vänta på resultatet.. Hoppas det blir bra! Ni alla lär nog få se bilderna inom kort.. // Puss&kram på er // E.
 
 
 
Det är mycket saker som händer just nu. Har precis flyttat till Stockholm! woohoo. Känns grymt skönt! Nu ska jag försöka få klart min första singel, sen kör vi! :P Puss på alla!
 
 
 
Hej alla underbara människor :) Vill bara berätta att idag fyller jag år....... Tack! ;) Puss o Kram
 
 
 
 
Melodifestivalen 2010 blev officiellt idag!! Woohoo.. ÄNTLIGEN! Min Hemsida www.Ericsaade.com gjorde även debut idag, spana in den! Det har varit en väldigt rolig men stressig dag hos SVT på Presskonferensen. Nu ser jag fram emot att börja jobba med mitt nummer ;) Kram // E.
 
 
 
Första danslektionen avklarad.. Nu är jag helt slut! Måste få till movesen igen, haha... dem sitter långt inne efter att man inte dansat på så länge! men det kommer.. ;) nu ska jag äta en sallad, och sen sova hårt.. hoppas alla mår susen! :) Kram E.
 
 
 
 
''Sleepless'' släpps på måndag! ska bli grymt kul att äntligen låta folk lyssna på den!
- Det är en hård poplåt, med väldigt mycket ''Eric-sound''!

Denna veckan har jag dansat dansat dansat.. och ska fortsätta med det, haha! Jobbigt men kul!

www.ericsaade.com

// Kram E.
 
 
Så himla gullig var där ;) men det är han ju fortfarande <3
Av Josefin - 30 maj 2012 18:10

Imorse så var Molly med på RIX morgonzoo och här kommer små klipp med Molly ;)

Du är för härlig Molly :D Har inte Eric lärt dig några kampsånger när ni var ihop han gillar ju fotboll ju...




Av Josefin - 30 maj 2012 17:53

  

Söt   

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards