ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg den 2 oktober 2013

Av Josefin - 2 oktober 2013 23:01

      



2dagar senare i Stockholm-Erics perspektiv


Molly åkte igår till LA och jag saknar henne som bara den redan, jag har varit ledig dom här dagarna och inte gjort så mycket jag har varit med J-son och Alex och spelat lite FIFA. Men mest tagit det lugnt hemma som var härligt men det var tomt utan Molly här. Vi har pratat lite grann och hon trivs där borta, men vi saknar varnadra så himla mycket. Men idag lite senare ska jag till studion först och sen tidnings-intervju senare i eftermiddag, men först lite mat idag fick det bli pasta och köttfärsås.





Klockan är runt ett i  LA-Mollys perspektiv


Klockan är runt ett här och jag sitter på ett möte och pratade lite vad vi ska hitta på nu höst, och senare idag ska jag på photoshoot som ska bli kul.

När vi satt i bilen på väg dit där photoshooten ska vara så passade jag på att ringa Eric, saknar han som bara den.

Det tuttade 3signaler innan ja hörde hans underbara röst.


-Hej det är Eric, sa han.

-Hej älskling, hur mår du? Sa jag och blev varm i hela kroppen av att höra hans röst.

-Hej ängeln min jag mår bara bra men saknar dig. Hur mår du? Sa Eric.

-Jag mår fint, är på väg till photoshooten. Saknar dig enormt mycket med, sa jag.


Vi satt och pratade hela bilturen och jag märkte inte att bilen stannade förrän Aleena sa att vi är framme.


-Molly vi är framme nu, sa Aleena.

-Okej, sa jag.

-Måste gå nu älskling, men vi kan väl höras sen, sa jag.

-Okej ja det gör vi prinsessan, sa Eric.


Sen så la vi på och jag gick ut ur bilen och gick in till Aleena för vi ska fotas inne idag.





Hemma i Sverige på väg till intervjun-Erics perspektiv


Klockan var halv fem när jag kom fram till det intervjun skulle vara, när jag kom dit så träffade jag Bea (hon från Frida-tidningen) som skulle intervjua mig och vi gick in till ett rum och satt oss. Intervjun gick hur bra som helst och vi hade tagit några bilder med, så nu är jag på väg hem men först till affären snabbt.



*



När jag kom ut från Ica så såg jag inte och råkade gå in i en, och när jag tittade upp så var det Catja igen.


-Förlåt Catja, sa jag.

-Det gör inget, men väldigt vad vi träffas idag, sa Catja och log.

-Mm det gör vi, sa jag.

-Så har du pratat med Molly idag? Hur mår hon? Sa Catja.

-Ja det har jag, hon mår jätte bra, sa jag.

-Vad härligt. Du måste väl sakna henne när hon är i LA? Sa Catja.

-Ja jag saknar min fina ängel så himla mycket, sa jag och log när jag tänkte på Molly.

-Okej, men jag ska in till affären nu. Men vi kanske ses någon annan dag, sa Catja.

-ja det gör vi nog. Okej hejdå, sa jag.


Medan jag gick till bilen så tänkte jag på varför Catja frågade en del saker om Molly? Och hon var lika närgången mot mig nu som tidigare, vad är det hon vill egentligen börjar jag undra? Hon kan väl inte vara kär i mig eller… hon vet ju att Molly är allt för mig, nej så är det nog inte får jag hoppas.


När jag kom hem så var klockan sju och jag tog en dusch, sen la jag mig i soffan och slö tittade på tv:n men jag gick och la istället för det har varit en lång dag så jag är helt slut men först så hade jag pratat med Molly lite. Sen när klockan blev runt halv elva så somnade jag.



Förlåt om det kanske blev tråkigt kapitel, men lovar att nästa ska det hända mer!

Då får ni bl.a veta: Vem är det som kommer hem till Eric, Vart åker Eric sen? Vad blir Molly så chockad över? och mycket, mycket, mycket MERA såklart!!


BLOGGEN ÄR INGENTING UTAN ER!!! <3



Av Josefin - 2 oktober 2013 22:08

Av Josefin - 2 oktober 2013 21:49


Av Josefin - 2 oktober 2013 18:29

Kl.20:00 har Eric livechatt på www.ericsaadefamily.com missa inte det!!

Av Josefin - 2 oktober 2013 17:26

Under helgen åkte vi med Eric Saade och Anton Ewald på deras respektive uppträdanden och signeringar.

På Lördagen besökte vi,tillsammans med Eric, Gävle och Valbo Köpcenter. Där möttes vi av ett fullsatt köpcenter och en laddad publik!

2013-09-28 14.03.26

2013-09-28 14.43.46

Efter sitt framträdande väntade en lång signering utav nya skivan ”Forgive Me” och vi lämnade Valbo och Gävle med ett stort leende på läpparna.


Länk: http://www.lingman.se/2013/09/30/en-intensiv-helg-med-saade-ewald/

Av Josefin - 2 oktober 2013 15:49

Denna bild la Molly upp när det var morgon här i Sverige och natt i LA.
Vi går 6timmar före LA ;)

Av Josefin - 2 oktober 2013 15:36

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards