ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg den 9 oktober 2013

Av Josefin - 9 oktober 2013 22:04

       


Mollys perspektiv-På väg till photoshoot klockan är runt halv två


Just nu sitter jag i bilen på väg till photoshooten som kommer vara ute idag i det här vackra vädret.  Tidigare var jag i studion och skrev lite, men efter det här nu så ska jag ut med några kompisar senare ikväll.





Eric har landat i LA nu-Erics perspektiv


Jag har precis landat och tagit min bagage och kollade efter Aleena, det tog en stund innan vi såg varandra. Men efter 15minuter så hittade vi varandra och gick ut till hennes bil.


-Hej Eric det var länge sen vi sågs? sa Aleena när vi träffades och hoppade samtidigt in i bilen.

-Ja det var det. Men Molly vet inget att jag här väl? Sa jag och kollade på Aleena.

-Nej ingenting hon är just nu på photoshoot och kommer hem runt fyra, sa Aleena.

-Okej, sa jag och log.


Aleena startade bilen och körde iväg till deras lägenhet som dom bodde i här borta.


-Så det här första gången du är i LA väl Eric? Sa Aleena medan hon körde.

-Ja det är det faktiskt och det verkar vara helt underbart här, sa jag.

-Då måste vi visa dig runt här den här veckan, för det finns mycket fantastiskt att se här, sa Aleena.

-Det förstår jag, men nu längtar jag bara att få träffa Molly, sa jag och log när jag tänkte på henne.

-Ja det förstås och Molly har saknat dig så himla mycket med, som hon har pratat om dig ska du veta, sa Aleena och skrattade lite.


-Haha, vad söt hon är. Saknar Molly så himla mycket det var tomt i Sverige utan henne hemma där, sa jag.

Vi satt och pratade lite om allt möjligt. När vi kom fram så visade Aleena mig vart Mollys rum var och jag gick in och ställde min väska där och tog en snabb dusch för jag var lite svettig från flygturen så det var helt att komma under rinnande vatten och byta om till lite fräscha kläder innan Molly kommer hem.





Klockan 16:00 Molly kommer hem-Mollys perpektiv



Jag hade precis kommit hem och skulle ta en dusch, när jag kom in till mitt rum för att ta en handduk så kände jag ett par händer framför mina ögon.


-Vem är det? Sa jag.

-Gissa, sa en röst som jag kände igen så väl.

-Är det Måns Zelmerlöw? Sa jag och skrattade

-Haha, nej inte riktigt, sa han igen.


När han tog bort händerna så sprutade jag av glädje att Eric hade kommit hit. Jag kramade om han som jag har saknat hans kramar.


-Vad jag har saknat dig, sa jag med glädjen i rösten.

-Du ska bara veta hur mycket jag saknade dig hemma i Sverige, sa Eric.


Eric ställde mig mot väggen och vi började kyssa passionerat som jag har saknat min prins.


-Men har inte du jobb i Sverige? Sa jag sen och lekte med Erics hår.

-Jo men behövde lite semester och jag saknade dig enormt mycket så bestämde mig för att åka hit till dig, sa Eric och gav mig en puss på pannan.


-Du är för söt, sa jag och log.

-Det är du som är söt, sa Eric och log mot mig med sitt underbara leende.

-Vill du följa med ut sen med några vänner ikväll? Sa jag.

-Såklart jag vill det så länge jag är med dig så är jag nöjd, sa Eric och log.

-Okej bra för det hade inte blivit lika skoj utan dig ändå, sa jag och log.


Jag gick snabbt in till duschen och när jag kom ut så satt jag på mig en ljusrosa kjol och min favorit t-shirt och sminkade mig lite lätt, plattade mitt hår med. Eric log i sängen och väntade men lekte med sin mobil så länge, när jag var klar så gick fram till honom och satt mig bredvid det var så himla kul och gulligt av han att komma hit till LA och det bästa är han ska stanna här i en vecka.




Senare på kvällen runt halv åtta-Erics perspektiv


Vi satt ute på en någon restaurang och åt, pratade med vänner till Molly. Det var en underbar kväll i LA och det bästa är att jag sitter här med Molly, sen gick vi vidare till en fest som var ikväll men vi stannade inte så länge för jag var lite trött efter flygturen tidigare idag.


När vi kom hem till lägenheten så gjorde vi oss klara sen gick vi och la oss. Vi låg och myste en stund men eftersom att jag var trött så somnade jag snabbt men vaknade flera gånger under natten, är inte så van tid skillnaden här men det kommer väl.





Nästa dag-Mollys perspektiv


Vi satt och åt brunch ute på vår balkong i solen, det var härligt och idag ska jag och Aleena visa Eric runt här i LA, så blir det någon middag ute senare en liten mysdag helt enkelt.





Där kom äntligen kapitel 37! hoppas ni ska tycka om den :) nästa kapitel ska jag försöka få ut under helgen, och då kommer ni bl.a veta: vem är det som ringder Eric hela tiden, vart går dom på rundturen när Molly & Aleena visar runt Eric och såklart mycket, mycket, mycket, MYCKET mer!!


NI ÄR BÄST NÄR NI KOMMENTERAR ATT NI GILLAR NOVELLEN DET GÖR MIG MER PEPPAD ATT SKRIVA! BLOGGEN ÄR INGENTING UTAN ER SKA NI VETA!! KRAM <3

Av Josefin - 9 oktober 2013 18:34

  

Hittade den här bilden på Molly och Danny från 2012 under RixFM-festival.


tror det var facebook jag hittade den på ;)

Av Josefin - 9 oktober 2013 18:28

                                

Av Josefin - 9 oktober 2013 17:46

Klicka på länken för att kolla på trailern till "Att vara" som Eric kommer medverka i. åter kommer med dag och tid när dom säger det Team Saade.


http://www.dagensmedia.se/nyheter/kampanjer/article3774143.ece


Erics skratt är för härligt och det ser ut dom han trillar ner från stolen för att han skrattar så himla mycket ;)

Av Josefin - 9 oktober 2013 17:32

Fick en kommentar om jag kunde skriva alla Erics låtar, visst kan jag det.

här kommer dom ;)


"Masquerade!

"Upgrade"

"Break of dawn"
It's gonna rain"

"Manboy"

"Say it"

"Sleepless"

"I'll be alright"

"Radioactive"

"Why do we need fashion"

"It's like that with you"

"Timeless"

"Hearts in the air"

"Me and my radio"

"Made of pop"

"Popular"

"Someone new"

"Killed by a cop"

"Big love"

"Stupid with you"

"Echo"

"Still loving it"

"Sky falls down"

"Rockerscience"

"Hotter than fire"

"Love is calling"

"Crashed on the dance floor"

"Explosive love"

"Backseat"

"Feel alive"

"Fingerprints"

"Till i break"

"Forgive me"

"Coming home"
"Cover girl part l"

"Cover girl part ll"

"Flashy"

"In my head"

"We are beautiful"

"Boomerang"

"Marching (in the name of love)"

"Winning ground"

"Miss unknown"

"Stay"

"Imagine"


Så det är alla låtar Eric har gjort! han har varit flitigt med at skriva låtar.. ;) men grymma är dom som vanligt<3

vilka är er favorit låt från alla album?


Mina är "Sleepless", "Say it"  från Masquerade-album, "Stupid with you" från Saade vol 1, "Crashed on the dance floor" från Saade vol 2 och från Forgive me-album är det "Forgive me", "Stay" och "Boomernag"


Men som sagt alla låtar lika bra och grymma! :)

Av Josefin - 9 oktober 2013 14:42

Är på väg hem från skolan nu och då ska jag bara äta och börja skriva klart nästa kapitel och försöka få klart den tills ikväll. <3

Av Josefin - 9 oktober 2013 11:34

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards