ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg under december 2012

Av Josefin - 31 december 2012 23:40

Av Josefin - 31 december 2012 22:42

Av Josefin - 31 december 2012 18:46

 

Snart är det 2013!!! <3

Av Josefin - 31 december 2012 16:46


       


Nästa dag

Var åtta när alarmet gick och jag gick upp trött till duschen. När jag ståg i köket så kände jag ett par armar runt mig, jag vände mig och såg Eric rakt in i hans nyvakna men underbara bruna ögon.



*



Klockan var bara tolv och Molly var i studion och jobbade och sluta klockan fem, och ja log i soffan och kollade på tv och var inne på twitter och skrev lite med mina fans. Sen efter tio minuter bestämde jag mig för att dra ner till gymmet för att träna lite.



*



När jag har tränat färdigt var klockan redan halv fyra och Molly då slutar Molly snart så jag bestämde mig för att åka till hennes studio och möta upp henne. När jag kom till hennes studio så kom hon precis ut, jag gick ur bilen och ropade på Molly och då såg hon mig och gick snabbt till mig och nästa sekund så kände jag hennes armar runt mig i en kram.


-Hej älskling sa Eric och pussade Molly på pannan.


-Hej snygging sa Molly och log.


Nu satt vi i bilen på väg hem till Birkastan.



*


Nu kom vi hem och jag gick till sovrummet för att byta till myskläder och då såg jag att det log en ljus lila klänning på sängen jag vände mig om och kollade på Eric som ståg vid dörröppninge sen  gick jag mot honom och tittade in i hans underbara ögon.


-Du är för gullig Eric sa Molly och gav han en puss på kinden.


-ska du inte prova den? Sa Eric.


-Jag ska väl det sa Molly och log.


Eric gick ut och satt sig i soffan han var redan uppkläd så han väntade bara på Molly nu.



*



Efter et tag så kom Molly ut från sovrummet och hon var hur vacker som helst i klänningen när jag såg henne.


-How beautiful you are sajag och ställde mig upp och gick mot Molly.


-Du med, men vad har du tänkt nu? Sa Molly nyfiken.


-Det får du se sa Eric och log.


Molly log och kollade in i hans ögon.



*



Nu satt vi i bilen och jag var hur nyfiken som helst vad Eric har planerad nu. Efter 20 minuter så stannade bilen och vi gick ut och då såg jag en restaurang en bit bort. Vi gick mot den hand i hand.

När vi kom in så fick vi ett bord på en gång för Eric har bokat ett., när vi har satt oss så kom det en servitris med våra menyer. När vi har beställt fick vi våra drinkar och bröd, vi satt och pratade om allting att det var perfekt som det var.


-Jo Molly vi har varit ihop ett tag nu och jag älskar dig från hela mitt hjärta, och du gör mina dagar med ditt leende. Jag vill ha dig i mitt liv föralltid, så Molly Sandén vill du gifta dig med mig. Sa Eric nervöst.


Molly blev chockad men svarade sen.


-Eric jag vill också ha dig i mitt liv föralltid. Så jaaa sa Molly med glädjen i rösten och log med sitt underbara leende. När Eric satt ringen på hennes finger. Molly tittade på ringen och sen på Eric och dom sträckte sig över bordet och kysstes.

Nu kom maten och vi hade hur mysigt som helst. Så är det nyår idag så det blir en toppen år nu! Tänkte vi<3



Kapitel 14!! blev hur nöjd som helst med det här kapitel!! <3 om jag ska vara ärlig så får jag tårar i ögonen när jag skrev det för det blev så himla fint ;) <3 men vad tycker ni..?? och Gott nytt år!! <3

Av Josefin - 31 december 2012 13:05

Av Josefin - 30 december 2012 13:26

     


Vi gick och det var verkligen kallt ute nu, men som tur så bor inte Roshi så långt bort det tog ungefär en halvtimme dit.


*



När vi kom fram så knackade vi på och Roshi kom och öppnade.

-Hej på er! Sa Roshi och gav oss en kram.


-Hej sa vi samtidigt.

Vi gick in till vardagsrummet där Danny, Janna, Alex, Catja satt och pratade.


-Hej på er sa vi när vi kom in och satt oss i soffan.


-Tja, det var länge sen vi sågs sa Molly och satt sig bredvid Catja.


-Ja det var det verkligen sa hon.


Eric satt sig bredvid Alex och pratade lite med han.



*




På Pure

Klockan var kvart över nio när vi kom till Pure och det var mycket folk ute ikväll. Vi gick till baren och beställde drinkar och gick sen och satt oss vid ett bord. Men sen var vi alla på dansgolvet och nu kom det en lugn låt och jag tog Erics hand och gick ut på dansgolvet och la mina händer runt hans hals. Jag la mitt huvud mot hans axel och bara njöt av den här stunden med Eric.



*



Molly gick bara till toan med Janna jämnt och Eric gick till dom andra vid baren. Så kom en person bakom mig, jag vände på mig och där ståg Tone.


-Hej Tone vad gör du här? Sa Eric.


-Jag är här jobbar lite och tänkte gå ut ikväll sa Tone.


-Okej sa Eric.


-Så vad gör du här ikväll? sa Tone.


-Jag är här med Molly och nåra vänner sa Eric.


-Okej, skoj. Vart är Molly?


-Hon är på toan sa Eric.


-Mm, sa Tone och log.

Nu kom Molly tillbaks från toan.


-Hej Molly sa Tone.


-Hej sa Molly och log.


-Så vad gör du här ikväll? sa Molly sen.


-Nej inte så mycket kollar runt lite bara.


-Okej sa Molly och log.


-Men om du vill kan du vara med oss, sa Molly sen.


-Nej ska gå tillbaka till hotellet nu sa Tone och gick sen.


När klockan närmade sig halv ett så gick vi hem eller vi tog en taxi hem.



*



När vi kom så gick vi och la oss på en gång. Men vi log och pratade en stund.


-Molly du är det bästa som har hänt mig sa Eric och tog bort håret från ansiktet.


Molly log till svar och kröp närmare Eric och kysste honom och jag kände hans händer leta sig under mitt linne.

Efter en stund så somnade vi i varans armar.




Kapitel 13!! det kommer nog ett kapitel ikväll med.... men kommentera snälla.. Kram <3

Av Josefin - 30 december 2012 13:24

Av Josefin - 29 december 2012 14:57

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards