ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg den 13 oktober 2013

Av Josefin - 13 oktober 2013 23:38

Av Josefin - 13 oktober 2013 21:41

       



Mollys perspektiv-rundtur och visar Eric LA


Vi sitter i bilen på väg till utsiktplatsen över Hollywoodskylten och vädret var hur härligt som helst.


-Så Eric vad tycker du om LA så här långt? Sa Aleena.

-Det är en härlig stad och coolt, sa Eric.

-Så nu är vi framme, sa jag och parkerade bilen.


Vi gick fram till kanten och bara tittade ut över allting, den här platsen gillar jag mest av allt man kan se överallt här.  Här kan jag verkligen slappna av och nu står Eric här bredvid mig och det känns som vi är med i en film. Jag kände Erics arm runt min midja och gav han en puss på kinden, när vi hade stått där en stund och bara kollat ut så åkte vi vidare till en restaurang för vi alla började bli hungriga nu.




På väg mot en restaurang-Erics perspektiv


Vi satt i bilen på väg från utsiktplatsen och det var mäktigt att få se Hollywoodskylten där ifrån speciellt med Molly där. Men nu är vi på väg till en restaurang och på väg dit så ringde min mobil igen men jag svarade inte, för jag vet att det är Catja som ringer och hon har gjort det hela dagen, så jag orkar inte med henne nu.


-Vem är det som ringer dig hela tiden? Sa Molly och kollade emot mig medan hon körde.

-Ingen speciell bara, sa jag och log.



På restaurangen


Nu kom vi till restaurangen och alla beställde en sallad med kyckling i och vatten. Vi satt och pratade lite om vad vi ska hitta på sen, och vi bestämde oss för att gå i affärer lite men Aleena försvann för ett möte senare så nu var det bara jag och Molly resten av dagen.







Hemma i lägenheten-Mollys perspektiv


Vi hade precis kommit hem och var helt slut efter dagen, men det jobbigaste är att jag började få en hemsk huvudvärk så jag låg i soffan hela dagen och kvällen för jag orkade inte göra något mer nu.


-Tråkigt att det blev så här nu, sa jag och kollade mot Eric.

-Det gör inget. Det är mysigt att bara slappa i soffan lite med dig, sa Eric och log.

-Du är för söt, sa jag och log.

-Vill du ha något från köket, jag kan hämta åt dig då? Sa Eric och smekte min hand lite.

-Du är verkligen för gullig, sa jag.

-Allt för dig min ängel, sa Eric och jag kände hans perfekta läppar mot mina.

-Så vill du ha något att dricka? Sa Eric.

-Ja gärna lite te, sa jag.

-Så fixar jag det åt dig, sa Eric och reste sig upp och gick ut till köket.





Eric fixar lite te åt Molly när mobilen ringer-Erics perspektiv


Jag ståg i köket och gör lite te till Molly, när min mobil ringde och jag såg på displayen att det var Catja igen. Jag suckade djupt och tryckte på svara.


-Catja kan du sluta att ringa till mig hela tiden, sa jag lite argt.

-Men Eric jag vill ju bara prata med dig ju, sa Catja.

-Men fattar inte du att jag inte vill prata med dig, sa jag.

-Okej, men du behöver inte låta så arg mot mig. Jag saknar ju dig bara, sa Catja.

-Hejdå Catja och ring mig ingen mer nu! Sa jag argt men lågt så inte Molly ska höra.

-Okej, hejdå Eric, sa Catja och sen la jag på och gjorde klart te till Molly, och gick ut med det till henne i vardagsrummet.

-Varsegod älskling, sa jag och ställde det på bordet vi Molly.

-Tack sötnos, sa Molly och log.


Vi satt i soffan och bara myste hela kvällen framför tv:n, nu när Molly hade så fruktansvärt ont i huvudet fortfaranade.




Mollys perspektiv-Klockan är 22:30

Klockan var halv elva på kvällen när jag huvudvärken börja släppa lite, det var hur härligt som helst. Aleena hade gått och lagt sig redan, men vi log kvar i soffan och kollade på en film som gick på tv:n som jag inte minns vad den hette.

När filmen var slut så var klockan närmare halv ett på natten och vi gick och la oss, vi myste lite innan vi somnade.


-Du är min ängel, min skatt, du är mitt allt, sa Eric och drog mig närmare sig.

-Aw…. Du är mitt allt, min luft och mitt hopp livet, sa jag och sen kände jag hans läppar mot mina i en passionerad kyss.


Vi låg där och myste men sen så somnade vi tätt in till varandra.



Där kom äntligen kapitel 38 upp! Hoppas ni ska tycka om den :)

i kapitel 39 får ni bl.a veta: Vad gör Eric och Molly dom sista dagarna innan Eric åker hem till Sverige, Vad händer när Eric kommer hem till Sverige och såklart mycket, mycket, mycket, MYCKET mera!!

Snart är den här novellen slut det är ungefär är 5-6kapitel kvar på den.


MEN KOM IHÅG BLOGGEN ÄR INGENTING UTAN ER OCH DET ÄR NI SOM GÖR ATT JAG FORTSÄTTER ATT SKRIVA OCH BLOGGA OM VÅRA IDOLER/FÖREBILDER!! <3

HOPPAS NI FÖRSTÅR DET ATT JAG OCH BLOGGEN ÄR INGENTING UTAN ER<3

STOR KRAM TILL ER!! <3

Av Josefin - 13 oktober 2013 13:28

Av Josefin - 13 oktober 2013 09:10

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards