ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg under maj 2013

Av Josefin - 31 maj 2013 16:59

Av Josefin - 30 maj 2013 18:11

Nu kan ni förhandsboka Erics album "Forgive me"

http://cdon.se/musik/saade_eric/forgive_me_(2013)-23783530


Av Josefin - 30 maj 2013 17:27

Gå in på länken för att läsa på hur ni ska vara med och vinna ett smycke från "Guldfynd by Molly"

http://blogg.veckorevyn.com/mollysanden/


Lycka till!!

Av Josefin - 29 maj 2013 20:58

Eric’s perspektiv

 

Klockan var halv sju och Molly var på väg hem till Roshi för en tjejkväll, och snart så kommer mina grabbar för en FIFA kväll. Det var länge sen jag var med grabbarna så det ska bli trevligt att hänga och spela med dom ikväll.

       


Mollys perspektiv

 

Jag var hemma hos Roshi för en tjejkväll men mina systrar med och vi hade en riktig kul kväll, men mycket skratt. Sen senare på kvällen runt halv tio så satt vi framför tv:n och kollade på gamla klipp med oss som vi har filmat in och Eric var också med i den lite då och då, och det märkte dom andra när han kom för jag log mitt största leende.


-Ska vi inte spela lite spel? Frågade Mimmi.


-Ja! Ropade alla ut.


Vi tog fram frågespel och delade upp oss i lag, jag och Mimmi mot Roshi och Frida. Sen bytte vi lag.




Erics perspektiv

 

Jag, J-son, Alex och Anton hade en killkväll och spelade FIFA och hade en kul kväll. Vi drack lite men inte så mycket, men sen när klockan blev halv tolv så gick dom hem och snart kom Molly hem med som jag har saknat min älskling.

Jag bytte om till ett linne och la mig i sängen för jag var trött och somnade snart.



*



Jag vaknade av att ytterdörren öppnades och att det tändes i hallen, sen kom Molly in till sovrummet och lämnade väskan och gick till toan. Sen kom in hon in igen och la sig vi somnade snabbt i varandras armar.






Nästa dag i Mollys perspektiv

 

Klockan var halv elva när vi vaknade och vi låg i sängen och myste lite innan vi gick upp. Jag skulle precis gå upp men då kände jag Erics händer runt mig och han lyfte upp så jag satt på honom, jag böjde mig ner och kysste hans underbara läppar.



*



När vi hade ätit lite och gjord oss iordning så åkte vi iväg till våra studio och jobbade en stund. När jag kom till min så kom Aleena precis med och vi gick in till ett rum och började pratade lite om vart vi har för planer i sommar och fortsatte att skriva mer på mina nya låtar.

Sen när klockan blev halv fyra så fick jag ett sms av Eric att han hänger med sina grabbar ut och spelare lite fotboll i det härliga vårvädret. När jag slutade så var klockan fem så jag åkte till Eric och hans vänner för jag visste vart dom spelade, när jag kom fram så smög jag mig bakom Eric för dom satt på gräset och vilade efter en match, och han skvatt till.


-MOLLY… ropade han och försökte få tag på mig men jag sprang iväg. Men sen lyckades Eric få tag på mig för jag tappade balansen och satt mig på gräset.


-hur gick det? Sa Eric och lyfte upp mig.


-Jo det gick bra men sen kom dom andra till oss, och jag såg minnen i deras och Erics ansikte att det var dags för mig att springa men jag hann inte förrän dom tog tag i mina ben och armar och gungade mig fram och tillbaka.


-Nej, sluta sa jag skrattande.


-Ska vi göra det grabbar? Sa Eric och flinade.


-Jag vet inte? Sa Anton.


Men sen så slutade dom och ställde mig upp men jag blev lite yr och tog tag i Eric så jag inte skulle trilla men det gjorde jag ändå men då tog jag med Eric ner så han hamnade ovan på mig. Jag kollade rakt in i hans underbara bruna ögon och det fick mig att le ännu större nu och sen kände jag hans underbara läppar mot mina och det kändes som en dröm, som jag inte ville vakna ur. Men då började det ösregna så vi gick upp snabbt och sprang till bilen och åkte till affären och sen hem så det fick bli en myskväll hemma framför en bra film.




Äntligen så kom kapitel 18, förlåt att ni har fått vänta så himla länge nu men min dator har inte funkat men nu gör den det så jag ska försöka skriva nästa kapitel så det kommer ut till helgen med. men hoppas ni gillar och kommentera!!

Kram <3



Av Josefin - 29 maj 2013 16:19

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards