ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg under mars 2013

Av Josefin - 18 mars 2013 13:15

Av Josefin - 18 mars 2013 13:00

Av Josefin - 17 mars 2013 22:00

  

Vår lilla kock Eric... :) hahah... <3

Av Josefin - 17 mars 2013 16:04

       


Molly’s perspektiv

 

Klockan var nio när jag vaknade och skulle sätta mig upp men kunde, för jag såg att Eric hållde fast mig så jag vände mig om så jag såg han när han sov. Men efter en kvart så blev jag rastlös så jag försökte komma lås men när jag satt mig upp så drog Eric ner mig så jag hamnade ovanpå han.


-Vart tänkte du gå? Sa Eric och flinade.


-Skulle gå upp och dricka lite vatten sa jag och log.


-Men det kan du glömma sa Eric och låste fast mig med dina armar.


Sen kände jag hans läppar mot mina i en perfekt kyss. jag kände Erics händer leta sig under mitt linne och snart låg den på golvet, vi log och myste i sängen en liten stund och gick upp sen för Eric kom på att han skulle bli intervjuad i tv idag runt elva på nyhetsmorgon, så jag tog fram frukost medan Eric hoppade in i duschen snabbt.




*




Vi satt i min bil nu och jag släppte av Eric först vid tv4-studion och åkte till min träning sen.

Jag tränade ungefär en och halvtimme sen tog jag en snabb dusch innan jag åkte hem till mamma och fikade en stund, jag fick ett sms av Eric att han slutar klockan sju idag för han repar för fullt inför konserten i Finaland imorgon.

”Okej, lycka till med träningen. Saknar dig puss<3” svarade jag.




*




Eric’s perspektiv

 

Klockan var fem över sju och jag var på väg hem nu och jag var trött efter en intervju i tv och dansträningen inför Finland, så det ska bli skönt att komma hem till Molly och bara slappa framför tv:n nu och mysa med min ängel sista kvällen för imorgon jag till Finaland.


När jag kom in i lägenheten så kom Molly emot mig en stor kram och kysste mig.


-Hej, jag har saknat dig så himla mycket sa hon log sitt underbara leende.


-och jag har saknat dig enormt mycket med sa jag och lyfte upp Molly och gick in till sovrummet och släppte ner henne på sängen utan att vi särade på våra läppar.

Jag letade under Mollys tröja och snart log den och min på golvet och vi log där och myste innan vi gick till köket och gjorde lite kvällsmat.




*




När jag packade lite inför imorgon så satt Molly vid sin dator och satt på ”Marching (in the name of love)” och började sjunga med i den. Sen när jag var färdig med att packa, jag behövde inte packa så mycket för min stylist Linda ta med mina scenkläder, så gick jag och satt mig i soffan med Molly.

Men vi la oss tidigt så jag är pigg imorgon för vi åker tidigt för det är nåra intervjuer med, vi log och myste innan vi somnade.


-Det kommer vara tomt utan att ha dig bredvid imorgon kväll sa Molly och tog min hand.


Jag sa inget och drog Molly närmare mig och kysste henne, när vi log och pratade om allt och myste en stund så somnade vi sen när klockan var halv tolv.





Nästa dag

 

Jag kom ut från duschen och gick till sovrummet och satt på mig kläder, och gjorde iordning 2 smörgåsar som jag och snabbt för jag var tvungen att åka nu men jag skrev snabbt ett brev till Molly sen åkte jag iväg och mötte dom andra innan vi åkte till flygplatsen för att åka till Finaland sen.



Kapitel 6! KOMMENTERA, vad ni tycker?

KRAM <3

Av Josefin - 17 mars 2013 12:47

Eric%20Saade%20om%20Ladies%20night:%20%22Blir%20sexigare%22

http://www.tv4play.se/program/nyhetsmorgon?video_id=2303689&utm_medium=sharing&utm_source=permalink&utm_campaign=tv4play.se


Här har ni Nyhetsmorgon om ni missade tidiagre idag, när Eric gästade.

är det nåra läsare som är 18år eller äldre som ska på Ladies Night och se Eric?

isåfall vart? jag ska dit i höst men vart vet jag inte än...


Ni hittar biljetterna på ticnet.se

Av Josefin - 17 mars 2013 12:09

  

Nu kan ni beställa show biljetter till FunkyKidz när Eric gästar.


Helsingborg

Halmstad

Karlskrona

Lund


http://www.funkykidz.se/webbshop.aspx

Av Josefin - 16 mars 2013 21:09

       


Molly’s perspektiv, Nästa dag

 

Klockan var tio när jag vaknade och gick upp tog en dusch och gjorde iordning frukost, jag stekte våfflor och dukade fram allt på bordet. När jag la upp den sista våfflan på tallriken så kände jag ett par starka armar runt mig, jag vände mig om och såg rakt in i Erics underbara, nyvakna bruna ögon.


-God morgon snygging sa jag och log.


-God morgon älskling sa Eric och lyfte upp mig och satt mig på diskbänken, sen kände jag hans läppar mot mina i en kyss.


Jag hoppade ner från bänken och tog Erics hand och gick mot bordet, vi satt oss ner och åt.


-Det var jätte gott sa Eric när han tog den sista biten av våfflan.


Jag log och tog en bit av min. Eric åt minst 4-5 våfflor och jag tog 3st sen var vi mätta och gick och bytte om.




*




Eric åkte till studion nu och jag var ute och joggade med Roshi och Catja en sväng. Sen när klockan blev tre så gick jag till Erics studio och jag mötte han precis när han kom ut i en kram.


-Hej snygging sa han och pussade mig på pannan.


-Hej manboy sa jag och log.


Eric flinade lite och sen gick vi mot bilen och åkte till Ica sen för att hitta på för mat idag, det fick bli spaghetti carbonara idag. vi började med maten när vi kom hem på en gång, för ikväll ska vi ut med nåra vänner till Pure.





Eric’s perspektiv

 

Klockan var halv sex och vi hållde på att göra oss klara för att gå ut sen med nåra vänner. Jag satt på mig jeans och en skjorta och stylade håret sen satt jag mig i soffan och väntade på att Molly skulle bli klar. jag lekte med mobilen och när jag tittade upp sen så såg jag Molly komma in i en snygg klänning och lockigt hår, hon kom och satt sig i mitt knä.


-Vilken snygging sa jag och smekte Molly på ryggen.


Sen kände jag hennes läppar mot mina i en kyss, sen gick vi och tog på oss ytterkläderna och gick ut och mötte J-son och Roshi sen tåg vi bussen till Stureplan. När vi kom fram och in till klubben så gick vi till baren och beställde drinkar och gick och satt oss, sen efter en stund så gick vi alla ut på dansgolvet.




*




Klockan var halv ett när vi var på väg hem efter en super trevlig kväll med vänner.

När vi kom hem så var klockan ett och vi gick och la oss på en gång och myste innan vi somnade, jag kände hur Molly kom närmare mig och la sitt huvud på mitt bröst och somnade, sen efter en stund så somnade jag med.



kommentera!!<3

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards