ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg under mars 2013

Av Josefin - 23 mars 2013 15:41

Av Josefin - 22 mars 2013 21:24

      



Molly’s perspektiv

 

Jag satt i soffan och tänkte vart Eric kunde vara, men jag fick inte fram något ställe som han kunde vara på. Tills jag hörde dörren låsa upp, jag gick snabbt till hallen och där kom Eric in jag gav honom en kram.


-Vart var du? Sa jag och kollade på han.


-Jag var bara ner till Ica för vi hade ingen frukost sa Eric och log.


-Okej, men skriv en lapp nästa gång för jag blev orolig över dig om det hade hänt något sa jag.


-Okej, men du behöver inte vara orolig för ingen vågar att göra något mot mig sa han och spände sina muskler.


-okej, haha sa jag och kittlade honom och då var det dags att springa för jag visste att jag skulle få igen, och det hade jag rätt i för Eric sprang in till sovrummet där jag sprang in och lyfte upp mig och gick till duschen och jag visste direkt vad han skulle göra.


-Nej, sluta Eric, snälla sa jag men han lyssnade inte och ställde ner mig och satt på duschen men jag hållde i Eric hårt så han blev också genom blöt. Så där ståg vi helt genom blöta kläder, så började jag sjunga på ”manboy” och Eric skrattade bara och kysste mig sen.




*




När vi hade bytt till torra kläder så gjorde vi iordning brunch för klockan hade blivit tolv, sen slappade vi framför tv:n tills jag blev uttråkad och fråga om vi kunde gå på stan lite och det gjorde vi med. När vi hade gått en stund på stan så gick vi in till ett café och där mötte vi på Frida och hennes vänner.


-Hej syster sa Molly och gav Frida en stor kram.


-Hej Molly och Eric sa Frida och log.


Sen efter vi har pratat en kort stund så gick dom iväg och vi gick in och beställde fika, jag tog en fanta och en kokosbulle och Eric tog cola och blåbärsmuffins, när vi betalade så satt vi oss vid ett bord.





Eric’s perspektiv

 

Sen åkte vi hem och precis när vi hade satt oss i soffan så plingade det till i min mobil, det var ifrån J-son som undrade om vi skulle se fotbollsmatchen ikväll tillsammans.


-Fan! Ropade jag ut.


-Vad är det sa Molly och kollade på mig.


-Jag hade glömt bort att det är fotboll ikväll, så undra J-son om vi skulle se på det tillsammans.


-Okej, ni kan kolla här så är jag med mina tjejkompisar ikväll sa Molly och log.


-Tack sa Eric och gav Molly en puss på kinden, sen fortsatte vi att kolla på tv efter Molly ringde Roshi och om dom kunde vara ikväll, så det skulle dom med.




*




När klockan var sju så kom J-son hit och Molly hade redan gått till Roshi. Vi ställde fram lite chips och dricka så satt vi och pratade innan klockan blev åtta, sen började den stora matchen.





Molly’s perspektiv

 

Jag åkte hem till Roshi när Eric och J-son sitter och kollar på fotboll. Vi satt och pratade om allt och ingenting och drack lite cider, sen bestämde vi oss för att gå ut en stund men inte för länge nu. Vi gick till den närmaste klubben som vi hittade och gick in, vi satt oss vid baren och beställde drinkar och hade hur roligt som helst, tills det kom några snubbar fram till oss och hållde på, vi gick där ifrån men dom följde efter oss vart vi än gick. Tillslut så skakade vi bort dom och skulle gå hem men när vi svängde av varsitt håll så tyckte jag någon gick bakom om mig och jag han inte vände mig om förrän jag kände en hand för mina ögon…..




kapitel 9!! hmm vem kan det vara som kom bakom Molly?

kommentera! nästa kapitel kommer nog ut imorgon någon gång.

Kram <3

Av Josefin - 22 mars 2013 21:19

  

Molly kansek spelar in en musicvideo i LA..???

spännande :)

Av Josefin - 22 mars 2013 18:50

"Make up time"

Av Josefin - 22 mars 2013 14:29

Av Josefin - 22 mars 2013 14:25

Av Josefin - 22 mars 2013 14:18

  

Jag ska försöka skirva klart kapitel 9 så den kommer ut under dagen/kvällen. Kram <3

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards