ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg under mars 2013

Av Josefin - 27 mars 2013 12:00

Av Josefin - 26 mars 2013 19:42

  

Förlåt om jag har varit dåligt på att blogga nu, men nu är det sista veckan innan påsklovet och vi har ett cafè med men nu har jag tidsinställt nåra inlägg till imorgon, så det händer något ;)

men ni får ha det så bra!

KRAM <3

Av Josefin - 25 mars 2013 14:48

Jag har 2 Instagram-konto sök på "mollyfans" och "saadefamily95" och följ och dela med er till era vänner, lägget upp mer bilder där! :)
Kram <3

Av Josefin - 25 mars 2013 14:46

Glöm inte bort "Kids Choice Awards 2013" kl.17:00 ni som har kanalen Nickelodeon!!

Av Josefin - 24 mars 2013 19:34

      



Eric’s perspektiv

 

Klockan var halv tolv och jag och J-son gick ut en sväng när matchen var slut, och när vi skulle gå tillbaka hem till oss, så såg jag Molly gå längre fram, så jag smög mig närmare och la mina händer för hennes ögon. Sen vände jag henne om och tog bort händerna och då såg jag hennes glädje i ögonen.


-Du får inte skrämma mig sådär, jag trodde det var någon helt annan sa Molly.


-det var inte meningen att du skulle bli så rädd, sa jag och kramade Molly.


Sen gick vi hand i hand hem J-son hade gått hem tills sig nu, och när vi kom hem och tagit av oss jackan och skorna. Så ställde jag Molly mot väggen och började kyssa henne på munnen och hennes hals, sen gick vi in till sovrummet och la oss och myste i sängen. Jag lyfte upp Molly så hon satt på mig, mina händer letade sig under hennes linne och snart log den och min på golvet.

Sen somnade vi efter ett tag.





Molly’s perspektiv

 

Jag vaknade av att jag inte kunna somna om och klockan var bara nio på morgonen, jag skulle resa mig upp men kände ett par starka armar dra ner mig igen.


-Vart tror du ska gå? Sa Eric och flinade.


-Ingenstans, sa jag och log.


Jag rullade runt så jag hamnade ovanpå Eric och sen kände jag hans underbara läppar mot mina i en kyss.


Sen gick vi upp och åt frukost och gjorde oss iordning för att åka till våra studio. Eric släppte av mig vid min sen åkte han tills sin, idag är det en kort dag att jobba  och det var härligt för jag är hur trött som helst och bara vill hem och lägga mig och sova.

När jag var på väg hem så fick jag ett sms av Mimmi som undra om jag ville vara med på en tjejkväll , jag svarade snabbt och det kunde jag.




*




Väl hemma så hoppade jag in i duschen så hörde jag hur någon låste upp dörren, jag tog en handduk runt mig och smög ut och skrämde Eric.


-Du får inte skrämmas så, sa Eric och kollade lite argt på mig men som blev ett leende sen.


-Jag  blev sugen att skrämma dig, sa jag och log.

-Så det var du sa Eric och kysste mig.


Sen gick jag in till sovrummet och kollade efter kläder, när jag kom ut så ståg Eric och gjorde lite mat.

Jag smög mig bakom och kramade om honom.


-Är du en busfrö idag sa Eric och kollade på mig.


-Ja kanske det sa jag och log.


-Jo jag ska på tjejkväll med Mimmi och nåra vänner senare.


-Okej, ni får ha det så trevligt ikväll sa Eric och gav mig en puss på pannan.


-Så vad ska du göra ikväll? sa jag.


-vet inte, ska nog ringa till några vänner om dom vill ha en killkväll, sa Eric.




Eric’s perspektiv

 

Klockan var halv sju och Molly hade gått iväg till Roshi där tjejkvällen skulle vara, och jag skulle snart åka hem till J-son och nåra andra för en trevlig killkväll.


-Tjena grabbar sa jag när jag kom hem till J-son.


-Tjena Eric ropade alla.


Vi satt och drack lite och spelade lite FIFA, vi skapade lag och körde match och mitt lag vann.

Så satt jag och undra vad Molly och tjejerna gjorde just nu, jag saknade verkligen henne, jag vill ha hennes kramar hennes närhet. Men nu ska jag ha en riktig trevlig kväll men mina grabbar.




Där kom kapitel 10, kommentera vad ni tycker?! nästa kommer nog under veckan :)

KRAM <3

Av Josefin - 24 mars 2013 17:15

  

Ni som har kanalen Nickelodeon, så missa inte Kids Chocie Awards kl.17:00 för Molly är Sveriges programledare som kommer leda oss genom programet!! så missa inte det imorgon klockan fem :)

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards