ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg under mars 2013

Av Josefin - 14 mars 2013 07:53

http://mobil.aftonbladet.se/nojesbladet/article16406465.ab?partner=wwwredirect

Av Josefin - 13 mars 2013 14:52

Av Josefin - 12 mars 2013 21:19

Av Josefin - 12 mars 2013 21:16

Ni som är över 18år, ska ni någonstans för att se Eric?!
Det kommer mer info snart

Av Josefin - 11 mars 2013 20:55

  

OMG..... en till Saadenyhet!!! vad tror ni det är för en nyhet imorgon?! :)

Sååååå spännande!!!!!

Av Josefin - 11 mars 2013 20:43

     



Eric’s perspektiv

 

Solen sken och publiken var hur grymma som helst, och sjöng med alla i nästan alla låtar med. Min fans är bara bäst!


-Jag tänkte köra ”Imagine” med men Tone kunde inte komma hit, men vi tog med Sveriges största sångerska så hur låter ni för Molly Sandén!?!


Molly kom in och började sjunga och hon var helt magisk som vanligt.


” Every step that I take

 It's like miles from where I wanna be

miles away from you and me, yeah

 Here I am

 Standing hopeless with no plan

 'cause I loved another man, yeah”


Nu var det min tur och jag tog en djupt andetag och kollade på Molly när jag började sjunga.


” She doesn't know that I am picturing you

Any day I'd walk a hundred miles in his shoes

No matter how I try

 you're still inside my mind, my mind”


Vi log mot varandra och gick ut mot publiken lite, och tog i när refrängen kom.


” Everytime we're touching, every time we're kissing,

 You're the one I Imagine, you're the one I Imagine

 Everytime he holds me, I rather be lonely

 You're the one I Imagine, you're the one I Imagine

 It should've been us, It could've been you

 It will belong, with a perfect view

 Everytime we're touching, every time we're kissing

 You're the one I Imagine, you're the one I Imagine”


-Ni vill jag se alla händer upp i luften ropade jag!


När vi hade sjungit klart det sista tonerna och Molly var helt magisk som vanligt.


-En stor applåd åt Molly Sandén!!


-Tack Norge! Ropade Molly och gick ut från scenen sen och jag fortsatte med en stund till med två låtar till.





Molly’s perspektiv

 

När jag kom ut från scenen så kom hela Saadeteamet och sa att jag var lysande och jag gick och ställde mig och kollade på Eric och man såg verkligen att han älskade att stå på scenen att han inte kunde göra något annat. Sen gick jag till Erics loge som vi delade på och vilade en stund, jag somnade till en stund men vaknade när Tomas kom och sa att Eric kom ner från scenen nu och jag hoppade upp och små sprang till scenen och till Eric. Jag kom runt hörnet och där ståg Eric och pratade med nåra och han såg mig med och jag sprang in i hans famn och fick en stor bamsekram.


-Du var hur duktig som helst förut sa Eric och gav mig en puss på pannan.


-Du var också grym som vanligt sa jag och log och pussade Eric på kinden.





*




Vi kom till hotellet och bytte om för vi ska ut och äta med alla i teamet ikväll, jag tog min grå/svarta glittrande klänning och leggings, Eric tog jeans och en ny skjorta han hittade när vi var ute och shoppade lite.


-Tjena snygging sa jag när Eric kom ut från badrummet.


-vilken brud sa Eric och kom emot mig i en kyss.


När klockan blev åtta så gick vi ner till dom andra för att åka iväg till en restaurang och käka middag och fira efter en kanon bra spelning.


 



*




 

Klockan elva på hotellet

 

Vi kom precis till hotellet och klockan var elva och när vi kom in till vårt rum och hade tagit av oss skorna, lyfte Eric upp mig och bar mig till sängen och släppte ner mig och jag drgo med han ner så han hamnade ovanpå mig. jag kände hur hans händer leta sig under min klänning och snart log den på golvet och jag knäppte upp Erics skjorta och tog av den och kastade den på golvet, Eric rullade runt så han log bredvid mig och lyfte upp så jag satt på honom och Eric drog ner mig och jag kände hans läppar mot min hals och där slutade med att vi hånglade, sen efter en halvtimmer så somnade tätt intill varann.



Där kom kapitel 3!! kommentera Kram <3

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards