ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg den 15 mars 2013

Av Josefin - 15 mars 2013 18:48

       



Eric’s perspektiv

 

Klockan var halv nio när jag vaknade att någon spolade i badrummet och då kom Molly ut därifrån, jag låstas sov när hon la sig igen i sängen. Jag tog tag i Mollys midja och lyfte upp henne så hon satt på mig.


-God morgon snygging sa jag och smekte Molly på hennes rygg.


-God morgon älskling sa Molly och lekte med mitt hår med händerna.


Sen helt plötsligt så log mitt linne på hotellgolvet och då tog jag av Mollys linne med.


-Meh, sa Molly och kollade på mig.


-Det ska vara rättvis sa jag och log och satt Molly på mig igen, hon kom ner mot mina läppar och helt plötsligt började vi hångla.


Vi log och myste en stund, sen fick Molly ett sms och det var av Tomas som sa att flyget hem går fyra idag.





Molly’s perspektiv

 

Vi log och myste i sängen tills jag fick ett sms av Tomas och sa att flyget hem till Sverige går klockan fyra, jag gick in på instagram och facebook och kollade lite sen kände jag Erics  hand smeka mig på sidan, jag vände mig om och tog en bild på oss två och la ut på instagram med en text ” My love for you is so great, you're my everything<3 @ericsaadeofficial” 




*




När klockan blev halv tolv så hållde vi på att packa och när vi var färdiga åkte vi in till stan och gick där och fikade innan vi ska åka hem, solen sken hela dagen med.  

Vi satt ute på cafét så kom Tomas och vår stylist Linda Jägerström och satt sig hos oss med.


-Vad vackert väder det är här sa Eric och tog en klunk cola.


-Ja verkligen sa jag och log mot honom.


När vi skulle gå så kom det nåra fans som ville ha autograf och bild av Eric och av mig med från igår och det fick dom, men sen var vi tvungen att åka till flygplatsen.







Hemma i Stockholm


Eric’s perspektiv

 

Nu ko m vi hem och vi tog våra väskor och sa hejdå till dom andra och hoppade in i en taxi för att åka hem. När vi kom hem så lagade vi lite mat och satt oss vid tv:n, Molly gick och duscha snabbt och jag gick och bytte om till mjukisbyxor och linne och satt mig vid tv:n igen. När Molly kom ut från badrummet gick hon direkt till sovrummet och satt på sig mjukisbyxor och så tog hon en av mina linnen och kom ut till vardagsrummet sen.


-Vilken snygg linne du har sa jag och kollade på det med ett leende.


-Jag vet sa Molly och satt sig bredvid mig.


Jag tog min arm runt henne och hon la sitt huvud mot min axel, sen när klockan blev halv elva så gick vi och la oss för vi var trötta ikväll, vi myste lite innan vi somnade.

 


Där kom kapitel 4, nästa kommer nog imorgon eller på söndag! kommentera kram <3  

Av Josefin - 15 mars 2013 15:23

Av Josefin - 15 mars 2013 15:17

Av Josefin - 15 mars 2013 14:00

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards