ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg den 25 november 2012

Av Josefin - 25 november 2012 22:10

     


På väg till Danny

Klockan var sex och vi var snart klara och åka iväg till Danny där vi skulle möta upp dom andra. Nu hållde jag bara packa ner det jag behöver i min lilla väska och sen gick vi till hallen och tog på oss. När vi kom ut så kom det en kall vindpust på oss och jag frös till. Eric tog min hand och vi gick till Dannys lägenhet, vi bodde ganska nära varann. Så det tog ungefär en 20 minuter till Danny.

När vi kom fram så knackade vi på och Danny öppnade med ett leende på läpparna.


-Tjena på er sa han och släppte in oss.


-Tjena på dig sa Eric och gav Danny en high-five.


-Hej Molly sa Danny sen och gav Molly en kram.


Vi gick in till vardagsrummet där dom andra satt.

-Hej Roshi sa jag när jag kom in.


-Hej min lovely sa Roshi och kom och krama mig.


-Hej Eric sa Roshi sen och gav Eric kram med.


-Hej sa Eric och log.



*



När klockan blev halv åtta så gick dom ut till Berns, och vi hade hur trevligt som helst. När vi in till Berns så gick vi och satt oss vid ett bord och beställde drinkar till oss.

Sen senare så var vi på dansgolvet med och så kom det en mello-låt och just ”Popular” kom.


-Eric dansa nu da sa Danny på skoj.


-Nej skulle inte tro det, sa Eric och skratta.


sen skrattade vi alla med, Eric gick och satt sig och vilade medan vi andra var kvar på dansgolvet. Sen kom Molly och satt sig med bredvid mig.

-Hej sa hon och la sitt huvud mot min axel och jag la min arm runt henne.



*



Klockan närmade sig tolv och vi sa hejdå till dom och gick sen hemåt. Molly frös så hon gick så tätt in till Eric för att få lite värme, sen bestämde dom sig att ta en taxi hem. Vi gick till en och hoppade in i baksätet och åkte hem.


Efter 20 minuter så kom vi hem Eric betalade och sen gick vi mot porten. När vi kom innan för dörren, så tog dom av skorna och jackan och gick och la sig på en gång för dom var trötta. Innan dom somnade så log dom och pratade lite.


-Molly du ska bara veta hur mycket jag älskar dig, du är mitt liv sa han och kysste mig sen.


-Och jag älskar dig från hela mitt hjärta, du betyder allt för mig sa Molly. Sen kysstes vi igen och sen somnade vi i varans armar.




Förlåt att det inte kom ett igår men jag för trött.. det kommer nog ett imorgon, men på tisdag så kommer det inget för då är jag inte hemma förren på kvällen så fyller min mamma år med.. men vad tycker ni om den här..?? kommentera ;) Kram <3

Av Josefin - 25 november 2012 15:07

Av Josefin - 25 november 2012 13:02

                       

                   

             

Av Josefin - 25 november 2012 12:54

 

"I Care for you..❤"

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards