ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg den 17 november 2012

Av Josefin - 17 november 2012 23:01

 

Molly kommer till Örebro den 9 December

Av Josefin - 17 november 2012 22:59

 

"Wanna pet? ;) Too cute! @dannysaucedo"

Av Josefin - 17 november 2012 20:04

 

"Me and amazing @dannysaucedo backstage at Julgalan"

Av Josefin - 17 november 2012 19:33

 

"Dougie while I'm sleeping! Hahaha "

Av Josefin - 17 november 2012 18:51

(Det är Molly som gör rösten till Trassel)

Av Josefin - 17 november 2012 16:56

 


Det var sommaren 2012 och min sommar-turné har börjat. Så har jag världens bästa pojkvän som betyder allt för mig och han kommer alltid finnas vid min sida. Kan det bli bättre eller? Det här kommer bli världens bästa sommar det vet jag!


Klockan var tio när alarmet ringde och jag gick upp trött gick till badrummet och tog en dusch. Sen gjorde jag mig klar för att åka och repa inför showen skulle börja kl.17:00 och idag är det i Helsingborg, Erics hemstad med.


-God morgon sa jag när jag kom ut från badrummet och gjorde mig klar för att åka.


-God morgon sa Eric och log mot mig.


Jag gick och satt mig bredvid han på sängen.

-Är du redo för idag? sa Eric och pussade mig på kinden.


-Japp det är jag, sa jag och log mot Eric.



*



Nu satt vi i taxin på väg till centrum för att repa. Det var strålande sol och det kändes som det kommer bli den bästa uppträdande idag. när vi kom fram så repade jag på en gång och Eric ståg vid sidan av scenen och kollade och hängde med mitt team.



*



Nu var klockan två och vi gick och åt innan jag ska göra mig klar för showen. När vi kom tillbaka så gjorde vi oss klara och snart var det bara att gå ut på scenen. Min manager sa att det var hur mycket folk där ute som väntade på dig och av det blev jag mer taggad, innan jag gick ut fick jag ett lycka till av Eric och en puss på kinden. När jag klev ut på scenen så kände jag kärleken som kom från publiken och nu började introt till ”Unchaiend.”



Novellen heter Still loving it ;)

så här lång kommer den här novellen bli... men hoppas ni kommer gilla den och kommenterar!!

Kram<3

Av Josefin - 17 november 2012 14:01

Om jag ska säga så älskar jag den hr videon!! <3 Eric är för sööööt!!!<3

Av Josefin - 17 november 2012 13:48

Nu vill jag ha hjälp vad mini novellen ska heta av Eric och Molly`s låtar..??


1. Still loving it

2. It´s like that with you

3. Kärlek

4. Mirage


Rösta på sidan av bloggen eller så kan ni kommentera på det här inlägget, vill ha ett titel vid kl.16:00

Så rösta vilken ni tycker är bäst...


Kram

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards