ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg den 23 november 2012

Av Josefin - 23 november 2012 23:37

 

"Tired.. Tomorrow will be a great day. Recording some parts of the upcoming music videos!  good night"


Spännande med nya musicvideo.. ;) Godnatt Eric, sov så sött <3

Av Josefin - 23 november 2012 21:49

 


Hemma i Stockholm


Klockan var halv tio när jag vaknade, Eric sov fortfarande. Jag försökte somna om en stund till men det gick inte så jag tåg min mobil och fick in på facebook och kollade där lite. Men sen blev det tråkigt så jag försökte väcka Eric, men det var inte lätt. Efter fem minuter så jag kittlade honom och då vaknade han till.


-Vad gör du? Sa han helt nyvaken.


-Jag hade tråkigt och du sov ju sa Molly och log.


-Okej, men nu är jag vaken och sen kände jag hans läppar mot mina i en kyss. Jag kände hans händer leta under mitt linne men det var Erics lila linne som han brukar ha på sina konserter.


-Så vad ska vi göra idag? sa Molly sen.


-Jag vill bara ha en slappedag sa Eric och log.


-Ja det låter härligt sa Molly.



*



Senare


Vi var bara hemma idag och slappade framför tv och myste bara. Men runt fyra så fick Molly ett sms av Roshi om dom ville med ut ikväll till Berns.


-Eric ska vi följa med Roshi och nåra till ut ikväll till Berns? Sa jag och kollade på Eric som log i soffan.

-Det låter trevligt sa Eric och smekte Molly på ryggen.

Jag svarade Roshi och sa att vi kommer, och vilken tid vi ska vara där? Jag fick ett snabbt svar tillbaka att vi ska mötas runt halv sju hemma hos Danny.





Av Josefin - 23 november 2012 21:09

 

"Right now at the Management office! Eric Saade - The DVD is here! @ericsaadeofficial"


Nu märks det att det är nära tills dom kommer ut!!! <3

Av Josefin - 23 november 2012 16:01

 

"#SHM  stole my lights ;)"

 

"Bored on the tour bus to Örebro"


Av Josefin - 23 november 2012 15:57

 

Av Josefin - 23 november 2012 14:00

Av Josefin - 23 november 2012 13:57

Av Josefin - 23 november 2012 13:36

 

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards