ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg den 21 november 2012

Av Josefin - 21 november 2012 21:41

 

"When you're feeling down there's no better place to be #mom's@fridasanden"

Av Josefin - 21 november 2012 21:36

 


Nåra dagar senare


Jag satt på tåget till Falun för RIXFM-festival och klockan är halv tio när jag fick ett sms av Eric av att han kommer runt tolv så fort Tone Damli kommer med tåget, jag svarade snabbt och sen lyssnade jag på musik och var inne på facebook på mobilen.



*




Falun


Nu kom vi fram till Falun och scenen, och vi gick och repa på en gång. Medans jag övade så kom Eric och Tone. Eric ställde sig på sidan av scenen och kollade när jag övade och tog något kort med såg jag. När jag klev ner från scenen och repat klart så kom Eric emot mig.


-Hej sötnos sa han och gav mig en puss.


-Hej älskling sa jag och log.


-Kommer du Eric vi ska repa nu sa Tone.


-Ja jag kommer, måste gå nu och repa nu.


-Ja det är nog bäst du gör det sa Molly och gav Eric en puss på kinden innan han gick och repade med Tone.



*



Nu började det och vi var helt peppade för att komma ut dit och uppträda för alla folk. Eric ståg på sidan och kollade på när det var min tur att komma in på scenen. Sen efter en stund så var det Tones och Erics tur och köra ”Imagine”



*



Efterfest


Nu så var det efterfest och vi hade roligt och skrattade, medan Eric var på toa så satt jag och prata med Tone lite. När Eric kom tillbaka så smög han sig bakom mig och täckte för mina ögon.


-Vem är det? Sa Molly.


-Gissa tre gånger sa han och försökte inte att skratta, men det gick ingen bra.


-Eric är det du sa Molly och vände sig om.


Eric log och satt sig ner sen bredvid mig och la armen runt mig och gav mig en puss på kinden.




Av Josefin - 21 november 2012 17:17

 

Nu är det bara 1 vecka kvar tills Pop Explosion släpps på DVD!!!!  

Av Josefin - 21 november 2012 17:12

 

"Recording two new songs in Cosmos studios"

 

"Today's! More details on my blog - blogg.veckorevyn.com/mollysanden"

Av Josefin - 21 november 2012 16:10

 

Av Josefin - 21 november 2012 15:54

Om ni missade när Molly gästade Vakna med the voice imorse, så kan ni se det här


Fick gåshud & tårar i ögonen när Molly sjöng "Mirage" så himla underbar och härlig röst Molly har!! <3

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards