ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg under december 2013

Av Josefin - 5 december 2013 16:49

Just nu är det rea på shopen!

Så passa på att handla där nu :)


http://saadeshop.se/


 

Av Josefin - 5 december 2013 16:06

Idag så är den här snygga väskan på www.mybymolly.com på 30% rabatt och det är Mollys favorit med :)

Det gäller bara idag!

följ "Mybymollys" på instagram för fler erbjudande varje dag fram till jul

Av Josefin - 5 december 2013 14:47

Av Josefin - 5 december 2013 14:42

Av Josefin - 5 december 2013 13:29

Av Josefin - 4 december 2013 20:00

   

         



Julhandlar med Roshana-Mollys perspektiv


Vi var nu inne i December och överallt så var det folk som julhandlade, och jag gick runt på stan med Roshana och kollade på julklappar till min familj och till Eric med. Jag hade handlat klart till familjen men till Eric var det svårt till, för jag vill ge han något speciellt så fick klura ut lite på det mer.


Efter en halvtimme så gick vi hem till lägenheten och fikade för vi orkade inte vara kvar på stan när det är så himla mycket folk nu.




I studion-Erics perspektiv


Klockan var halv två när vi tog en lunchrast och då passade jag på att gå ner till stan för jag har hittar en perfekt present till Molly och hoppas den bara är kvar nu.


När jag kom in till affären så gick jag fram till en personal och frågade om hjälpt och jag hade tur idag, det var den allra sista dom hade på lagret så jag köpte den .

Sen så köpte jag något att äta och gick tillbaka till studion för att jobba lite till innan jag slutar för idag och får komma hem till min älskling för en myskväll för imorgon ska hon iväg för ett gig med julgalan i Göteborg.



*



När jag kom hem så var det mörkt inne, men när jag kom in till vardagsrummet så hade Molly tänd ljus och med lite vin och nötter.


-Vad mysigt du har gjort det älskling, sa jag och kramade om Molly bakifrån.

-Tack allt för dig vet du väl, sa Molly och log sitt underbara leende.

-Du är världens finaste och speciellt när du ler med ett leende som glittrar som solen, sa jag och kysste Mollys läppar i en passionerad kyss

-Du är mitt allt, sa Molly och vi ståg där en stund och kramades, innan vi myste ner oss i soffan framför en film.




Nästa dag Molly är på väg till Göteborg-Mollys perspektiv


Klockan var halv ett när jag satt mig på tåget ner till Göteborg för ett gig med julgalan ikväll. Jag satt och bloggade lite med, och såklart så pratade jag med min älskling med lite.



*



När jag kom fram till Göteborg så var klockan halv fyra och tog en taxi till hotellet för att gör mig klar för soundchecken på scandinavium som börjar snart innan showen ikväll.

När jag kom fram till arenan så mötte jag min stylist på väg in med.


-Men tjena snygging, sa Lina som min stylist heter under julgalan.

-Tjena snygging själv, sa jag och log.


När jag kom in till min loge för att lämnde av mig min väska som jag hade med mig hit, gick jag direkt till scenen för en soundcheck för det var min tur nu.



*



Jag har precis fått i mig lite mat och nu satt jag i sminket och fixade håret med sen är det bara kläder kvar. Sen är det showtime och jag är grymt peppad nu och det ska bli så förbannad kul att få sjunga och stå på scenen för har inte gjort det så mycket i somras.




Efter showen Molly är på hotellet


Jag har precis kommit till hotellet nu och klockan var halv ett och jag var helt slut nu men en helt underbar kväll med en grym publik. Men imorgon så kommer jag hem till Stockholm igen och till min älskade Eric, har saknat han så himla mycket men har försökt prata med han på telefon så mycket som jag kunde och han med. Men imorgon så kommer jag hem, och jag har fått världens bästa julklapp till han för att visa min kärlek ännu mer till Eric. Jag ska nämligen skriva en låt till han och spela in den och hoppas att Eric kommer älska den, så det ska jag försöka börja med imorgon när jag sitter i studion.





Nästa dag i Stockholm-Erics perspektiv


Jag har precis gjort en tidningsintervju i min dansskola som jag äger, så nu var jag på väg till gymmet en stund innan det blir studion. Så ikväll så kommer min fina Molly hem från Göteborg, jag har saknat henne fast hon bara var borta i igår men så är det om man älskar en person så himla mycket vill man bara vara med den personen hela tiden.



*



När jag kom ut från gymmet så var klockan halv tre och jag var på väg till studion nu, men jag mötte en person som jag inte har sett på flera veckor eller månader så vi började prata.




Där kom det allra första kapitlet av den här julspeciallen, hoppas ni ska tycka om den :)

I kapitel 2 som jag hoppas jag får färdig tills imorgon kväll kommer ni bl.a får veta: vem börjar Eric prata med, vad är det för fest Eric & Molly blir bjuden till och vad händer där, varför blir Molly ledsen och såklart mycket mycket MERA!


TACK FÖR ALLT STÖD JAG FÅR AV ER OM BLOGGEN OCH NOVELLERNA!! DET VÄRMER VERKLIGEN OCH JAG BLIR BARA SÅ HIMLA PEPPAR OCH SKRIVA MER OCH MER NOVELLER FÖR NI SKRIVER SÅ HIMLA FINA KOMMENTARER ATT NI ÄLSKAR DOM OCH VILL HA MER<3

BLOGGEN ÄR INGENTING UTAN ER!!

STOR KRAM TILL ER <3

Av Josefin - 4 december 2013 15:19

Av Josefin - 4 december 2013 11:03

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards