ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg den 9 december 2013

Av Josefin - 9 december 2013 23:28

Av Josefin - 9 december 2013 23:16

Av Josefin - 9 december 2013 21:58

Eh........ Varför varför...??

förstår inte rikitigt videon... varför vill dom driva med Eric som är världens underbaraste person liksom....

fattar ni videon?

Av Josefin - 9 december 2013 21:00

    

    




Eric och Molly har precis kommit till festen-Erics perspektiv


Klockan var strax efter halv sju när vi kom hem till Sara och det var redan mycket folk här och nåra andra vänner jag kände igen med. Jag var närheten av Molly hela tiden, vi hade roligt och skrattade en del. Så var det kul att träffa andra vänner med som jag inte har sett på länge.


-Älskling jag går bara på toan, sa Molly.

-Okej skynda dig så jag inte saknar dig för mycket, sa jag och pussade Molly på pannan.


Molly gick iväg till toan och jag ståg kvar på samma ställe, när Sara kom fram till mig.


-Har du roligt här? sa Sara och log.

-Ja det är hur trevligt som helst, sa jag och log tillbaka.

-Härligt att höra, vart är Molly någonstans? Sa Sara sen.

-Hon gick bara på toan, hon kommer snart tillbaka, sa jag.

-Okej, sa Sara och log.


Vi ståg och pratade lite, ibland tyckte jag att Sara flörtade med mig men jag inbillade mig nog bara tänkte jag för mig själv.






Molly kommer ut från toan och ska gå till Eric-Mollys perspektiv


Jag hade gått på toan och när jag kom ut från badrummet så kom den en kille fram till mig och var på mig.


-Hej snygging, sa killen och försökte smeka min kind men jag drog mig bak och gick snabbt därifrån men han följde efter mig och tog tag i min arm.


-Släpp mig, sa jag och försökte komma loss hur greppet.

-Först vill jag göra det här, sa killen och försökte kyssa mig, men jag kom backade undan snabbt och gick snabbt därifrån och letade rätt på Eric för jag vill inte vara kvar här nu. Men när jag såg han vid soffan så var Sara där med och hållde på med Eric, jag vet inte varför men jag blev lite svartsjuk när jag såg vad hon hållde på med.


Jag visste inte vad jag skulle göra om jag skulle gå till Eric eller låta blir det, det snurrade bara i huvudet på mig nu. Men jag gick till dom ändå.


-Kan vi gå hem Eric? Sa jag och kollade på honom.

-Visst kan vi göra det älskling, men har det hänt något? Sa Eric och kollade lite oroligt emot mig.

-Nej jag mår inte så bra bara, sa jag och försökte le lite.

-Klart vi kan gå hem om du inte mår bra, sa Eric och gav mig en puss på kinden.


Vi sa hejdå till Sara och dom andra, sen så gick vi ut från hennes lägenhet och när vi kom ut i den kalla luften så kom det en vind mot oss. Eric la sin arm runt mina axlar för att ge mig lite värme, för jag var lite dum och tog inte min andra vinterjacka som är mycket varmare så jag frös men som tur det var det inte så långt att gå.



*

När vi kom hem till lägenheten så var klockan halv elva och vi gjorde oss iordning för att sova.





Eric och Molly ligger i sängen-Erics perspektiv


När vi var på väg hem så pratade inte Molly inte så mycket och inte heller när vi kom hem, jag undrar varför? Har jag gjort något eller? Molly är nere det märks men ska inte tänka på det mer och hoppas hon säger vad som har hänt som gör att hon är nere. Jag la min arm runt Mollys nacke och drog henne närmare mig.


-Du vet väl om att du är den finaste på denne jord, sa jag och pussade Molly på pannan.

-Du är min hjälte i mina drömmar och min prins i verkligheten, Sa Molly och log sitt underbara leende.

Jag smekte hennes kind och tog bort håret från ansiktet, jag lutade mig över och gav henne en passionerad kyss.






Nästa dag, dom ligger och myser i sängen-Erics perspektiv


Vi låg i sängen och myste en stund innan vi ska gå upp till våra studior. Molly låg med huvudet på min mage och jag smekte henne på ryggen, när det ringde på dörren helt plötsligt.


-Ligg kvar du älskling, jag går och öppnar, sa jag och gav Molly en puss på huvudet.

-Okej skynda dig så jag inte saknar dig för mycket, sa Molly och log.


-Det ska jag göra, sa jag och tog på mig ett par mjukisbyxor och ett linne snabbt och gick sen ut till hallen och när jag öppnade dörren så blev jag lite förvånad över vem det var…


-Hej Eric, sa hon med ett leende…..




Där kom kapitel 3 upp, förlåt om det inte kom upp i helgen men lördag så julbakade vi och söndag vilade jag och försökte skriva klart med det blev lite sent så var tvungen att lägga mig för att gå upp till skolan idag... men här kom det och hoppas ni ska tycka om den :)

I kapitel 4 som jag hoppas kommer upp onsdag eller torsdag kommer ni bl.a får veta: vem är det som kom hem till Eric och Molly? varför blir Molly mer och mer misstänksam emot Sara? varför hänger Eric nästan hela tiden med Sara? hur kommer Eric & Mollys jul bli.... och så klart mycket mycket mycket mera!


TUSEN TUSEN TACK FÖR ALLA FINA KOMMENTARER DET BETYDER ENOMRT MYCKET FÖR MIG!! VILL BARA GE ER EN STOR KRAM<3 KOM IHÅG BLOGGEN ÄR INGENTING UTAN ER, TACK FÖR ALLT STÖD JAG OCH BLOGGEN FÅR! DET ÄR NI SOM GÖR SÅ ATT JAG VILL BLOGGA OCH SKRIVA DOM HÄR NOVELLERNA!!


PUSS & KRAM!!! <3

Av Josefin - 9 december 2013 14:17

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards