ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg under december 2012

Av Josefin - 20 december 2012 20:57

       


Nästa dag


Solen sken in genom vårt fönster på hotellet. Jag vred mig om och såg på när Eric sov, men efter en stund så blev det långt tråkigt så jag försökte väcka Eric men det gick inte för han sov som en stock. Så jag kittlade honom lite och då vaknade han till.


-Vad gör du? Sa Eric med nyvakna ögon.


-Jag hade tråkigt och du sov sa Molly och log.


-Okej, men nu är jag vaken sa Eric och log.

Innan jag hann svara så kände jag Erics läppar mot mina i en kyss, och nästa stund så lyfte Eric upp mig så jag satt på honom och vi kysstes fortfarande. Jag kände hans hand leta sig under mitt linne och jag log och drog honom i håret lite.



*



Klockan var ett när vi gick ut och tog en promenad och kollade lite på marknaden. När vi kom ner till stranden så köpte vi en varsin glass. Jag tog av skorna och gick barfota i den varma sanden. Sen gick vi till en mysig restaurang och åt middag ute ikväll.


På restaurangen


Nu satt vi på restaurangen och bara njöt av kvällen av den goda maten. När vi har ätit klart så gick vi en strandpromenad i solnedgången hand i hand. Jag lutade mig mot Erics axel medan vi gick men sen så stannade vi upp och såg in i varans ögon.


-Molly du är den underbaraste människan jag vet och du gör mig lycklig varje dag som går med ditt leende. Jag är världens lyckligast människan som har dig sa Eric och smekte mig på kinden och kysste Molly sen.

Just där vill jag stanna upp allting att bara vara i Erics famn föralltid i solnedgången i Spanien.


-Och du är världens bästa pojkvän som finns och du gör mina dagar varje gång jag ser ditt leende. Jag älskar dig föralltid, glöm inte det sa Molly och kysste Eric igen.



*



Nu var gick vi tillbaka till hotellet för imorgon ska vi åka hem igen till Sverige, så vi är pigga imorgon.



*



Nästa dag


Klockan var halv åtta när vi vaknade av att klockan ringde. Eric gick upp och tog en dusch och gjorde sig klar och Molly började packa lite smått och tog fram kläder som hon skulle ha idag.



*



Nu var vi ute och gick och kollade lite på marknaden innan vi ska åka till flygplatsen. Molly köpte en sjal som hon fastnade för och Eric köpte ett armband till Molly som han gav till henne när dom satt och fikade.

Nu var vi på väg till flygplatsen för flyget går halv ett, så vi är där i tid så slipper vi stressa oss.



Kapitel 11, vad tycker ni? kommentera snälla! <3

Av Josefin - 20 december 2012 17:49

Av Josefin - 19 december 2012 17:21

Av Josefin - 19 december 2012 17:13

Av Josefin - 18 december 2012 15:14

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards