ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg den 7 december 2012

Av Josefin - 7 december 2012 22:07

   


Örebro


Jag hållde på att genrepa innan showen, när Eric kom jag såg han på sidan av scenen där han ståg jag fortsatte att repa.

När vi repade klart så gick vi och åt innan vi skulle göra oss klara. Nu kom vi tillbaka och jag gick in till min loge och gjorde mig klar, när jag satt mig och skulle bli sminkad så kom Eric in och satt sig på en stol.


-Så hur går det? Sa Eric och tog Mollys hand.


-Jo det går bra men är lite stressigt nu för jag ska upp på scenen om en halvtimme nu.


-Det här kommer gå hur bra som helst för du är helt magisk, sa Eric och kollade in i Mollys ögon.

Molly log och hållde i Erics han lite hårdare nu.



*



-HUR MÅR NI ÖREBRO!! Sa jag när jag kom ut på scenen.

Det kom jubel från alla håll.

Jag sa nåra ord, sen börjar introt till ”Rollercoaster”



*


När jag kom till ”Why am i crying” så berättade jag lite om mig och mitt liv.

-Vad det nån som såg Melodifestivalen i våras?


-Ja kom det från alla håll.


-Oj det var många, och den låten betyder väldigt mycket för mig för den har hjälpt mig genom livet när det har varit svårt. Kan ni liste ut vilken låt jag menar? Sa Molly och log.


”WHY AM I CRYING!! Ropade alla.

-Bra då sjunger ni väl mig nu sa Molly.


Kom ja från alla håll.

Bra, här kommer ”Why am i crying” sa jag.



*



På kvällen


Klockan var halv åtta och vi satt i turnébussen på väg hem till Stockholm nu, jag satt och lutade mot Erics axel och vi pratade med om konserten.


-Du var helt magisk idag sa Eric och gav Molly en puss på kinden.


Molly log och tog Erics hand och flätade in hennes i hans fingrar.

När klockan blev runt nio så gick vi och la oss för vi var trötta nu efter konserten idag.




Kapitel 9 :) vad tycker ni? kommentera.. <3

Av Josefin - 7 december 2012 16:38

NU finns den på youtube... <3

Av Josefin - 7 december 2012 13:58

 

" VIDEO RELEASE TODAY!!!"

Av Josefin - 7 december 2012 13:24

 

" VIDEO RELEASE TODAY!!!"


Av Josefin - 7 december 2012 13:22

NU ÄR DEN ÄNTLIGEN UTE!! VAD TYCKER NI OM DEN? JAG ÄLSKAR DEN<3

om det inte går att se klicka på länken här nedanför


http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/musik/musikvideor/article15891168.ab

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards