ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg under december 2012

Av Josefin - 27 december 2012 14:58

Missa inte det ikväll kl.20:00 på kanal4!!

Av Josefin - 27 december 2012 11:04

Av Josefin - 26 december 2012 23:45

     


Hemma i Stockholm


Klockan var sex när vi landade i kalla Stockholm. När vi kom ut från Arlanda-flygplats så gick vi till en taxi för att åka hem. När vi kom hem till Birkastan så bytte vi om till mjukisbyxor och linne och satt oss i soffan och slappade framför tv:n. När klockan blev runt halv nio så gick vi och la oss för vi ska upp och jobba imorgon igen.



*



Nästa dag


Vi satt vid köksbordet och åt frukost innan vi ska åka till våran studio och jobba.

-Så ska det bli skoj att börja jobba igen sa Molly och tog en tugga av sin smörgås.


-Ja det ska det sa Eric och log.

Nu satt vi i bilen på väg till min studio först och sen åkte Eric till sin.



*



Vi satt och pratade om min framtid och skrev lite ny musik.


I Erics studio

Jag, J-son och Jason Gill satt och skapade lite ny musik till min nästa platta. Det går framåt nu och den här plattan kommer bli hur grym som helst, det känner jag på mig.



Nu var klockan halv fem och jag har slutat för dagen och satt i bilen på väg hem. Jag kände att tröttheten kom nu för jag var nära att somna framför ratten men jag skakade på huvudet och vaknade till lite, det skulle inte vara roligt om jag åkte i diket nu bara för att jag är så trött tänkte jag för mig själv. Men snart var jag hemma i värmen och hos min underbara Molly.

Nu var jag framme och jag parkerade bilen sen gick jag in till lägenheten och låste upp dörren.


-Hallå jag är hemma nu, sa jag och tog av skorna och jackan.


Jag fick inget svar så jag gick in till sovrummet om hon var där men det var hon inte. Sen gick jag in till vardagsrummet och där log Molly och sov i soffan.

Eric log och gick fram och satt sig bredvid Molly och gav henne en puss på kinden och tog bort håret från anniktet. Sen efter en stund så somnade jag med i soffan. Vi vaknade till av att Mollys mobil ringde hon tog upp den från bordet och svarade trött.


”-Hej det är Roshi”


”-Hej Roshi” sa Molly trött.


”-Jo jag undra om ni vill med ut ikväll till Pure”


”Vänta” sa jag och tog bort telefonen från örat och kollade på Eric.


-Jo Roshi undra om vi vill med ut ikväll till Pure.


-Ja det kan vi om du vill sa Eric.


”-Ja vi hänger med ut ikväll, vart ska vi mötas?”


”-Kom till mig runt halv nio sa Roshi”


”-Okej, då ses vi då”




*



Klockan var kvart över sju och vi hållde på att göra oss iordning för att gå ut. Jag ståg i badrummet och sminkade mig och plattade mitt hår, Eric var färdig och satt i soffan och var inne på twitter och facebook tills jag skulle bli klar. Efter tjugo minuter så var jag klar och jag gick in till vardagsrummet och satt mig bredvid Eric som inte märkte mig.


-Är det intressant eller? Sa jag och log.


-Nej sa Eric och tittade rakt in i mina ögon.


-Vad fin du är sa Eric och tog Mollys hand.


Molly log till svar och tittade in i Erics ögon med och nästa sekund så kände jag hans läppar mot mina i en kyss.




Kommentera vad ni tycker.. snälla <3

Av Josefin - 26 december 2012 21:38

Av Josefin - 26 december 2012 19:04

Imorgon så åker Molly, Mimmi och Frida till Florida!! Nifår ha det så skoj :)
Dom ska fira nyår där och Molly ska vara där i 3månader och skriva låtar sen. Kommer bli tomat utan att ha Molly hemm i Sverige... men det kommer gå snabbt ?

Av Josefin - 26 december 2012 19:04

Imorgon så åker Molly, Mimmi och Frida till Florida!! Nifår ha det så skoj :)
Dom ska fira nyår där och Molly ska vara där i 3månader och skriva låtar sen. Kommer bli tomt utan att ha Molly hemma i Sverige... men det kommer gå snabbt ?

Av Josefin - 26 december 2012 14:12

Av Josefin - 26 december 2012 12:32

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards