ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg den 4 april 2014

Av Josefin - 4 april 2014 19:43

Här kommer 30 fakta saker om mig, som ni kanske inte visste om mig ;)


1. Min favorit färg är blå och lila.

2.Jag går 3:e året på gymnasiet.

3. Jag går i en mindre klass, för jag behöver mer hjälp(så jag går 4år istället).

4.Jag går på Hammarögymnasiet med inriktning Service.

5.Förutom Eric och Molly, så älskar jag The Fooo med, så jag är en stolt Foooer;)

6.Mina andra kvinnliga förebilder är Demi Lovao och Selena Gomez.

7.Ska se One Direction 14juni i Stockholm.

8. Jag tillhör dom här artist-grupperna(om man kan kalla dom så) SaadeFamily, Foooer, Sandènfamily och till 1D(kommer verkligen inte på vad fansen kallar sig till dom nu… hehe)

9.Mina andra manliga idoler är Anton Ewald, 1D, Robin Stjernberg.

10. Jag ÄLSKAR Skåne, speciellt Helsingborg (Det är inte för att Eric kommer därifrån) men dialekten, området jag allt är så fint där nere.

11. Jag har ALDRIG varit utomlands (Jag har varit i Finland och Danmark när jag var mindre, men det räknar inte jag som utomlands;)

12. Har gått på dans när jag var mindre.

13. Har bott i Karlstad i hela mitt liv, och i samma lägenhet med.

14. Jag älskar att skriva noveller.

15. Har varit i Göteborg varje år.

16.Första gången jag var i Stockholm var 2009(tror det var det året).

17.Jaghar två katter som heter Maja och Harriet.

18. Jag älskar grillat kött.

19. Jag kan ha världens dåligaste humor när jag är övertrött, hehe ;)

20. Gillar att teckna av kändisar, djur eller bara rita.

21. Älskar att baka.

22. Jag har lätt till att skratta.

23. Min engelska är as dålig…

24. Jag har varit helt beroende av High School Musical.

25. Dom snyggaste skådespelare enligt mig är Zac Efron och Taylor Lautner.

26. Älskar att åka tåg.

27. Har gått på Bild&Form (Det är en skaparverkstad man gör på frititden, som bild i skolan om ni inte vet vad Bild&Form är)

28. Schlager är det bästa som finns, så jag är trogen Melodifestival-fan.

29. Har varit ett fan av Danny Saucedo(är inte det längre och vill inte kommentera varför jag inte är det mer, så acceptera det bara)

30. Jag är blyg inför nya människor.



 

Så hoppas ni fick vet lite mer om mig nu ;)


kram!


Av Josefin - 4 april 2014 14:09

Skulle ni vilja ha tillexempel 10 fakta om mig?

Så ni får lära mig känna lite mer.

Kommentera isåfall.

 

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards