ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg under september 2013

Av Josefin - 25 september 2013 17:59

Av Josefin - 25 september 2013 17:55

Av Josefin - 25 september 2013 15:33

Av Josefin - 25 september 2013 15:30

Av Josefin - 24 september 2013 20:41

         


Mollys perspektiv


Klockan var halv elva när Eric väckte mig och sa att min mobil ringde, jag sträckte mig efter den och svarade.


-Hej det är Molly.

-Hej Molly, vi vill bara påminna dig att du ska åka i övermorgon.

-Va, redan okej då ses vi i övermorgonen, sa jag.

-Bra, vi ses i LA i övermorgon, sa Aleena.

-Ja det gör vi. Hejdå, sa vi och la på sen.


Jag vände mig om mot Eric och visste inte hur jag ska säga det hära, och han kollade oroligt mot mig.


-Vem vad det som ringde? Sa Eric och tog min hand i sin.

-Det var Aleena som påminde mig att… vi ska åka till LA i övermorgon, sa jag och kollade på Eric som blev chockad.

-Va?! Hur länge ska du vara där? Sa Eric och kollade in i mina ögon.

-Jag ska vara där ungefär 1månad, sa jag.

-1månad! Sa Eric förvånad.

-Ja och jag kommer sakna dig så himla mycket så det inte går att förklara, sa jag och la mitt huvud mot hans axel.

-Och jag kommer sakna dig enormt mycket, det kommer kännas tomt utan dig i lägenheten, sa Eric flätade in sina fingrar i mina.


Jag kollade upp mot Eric och sen kände jag hans läppar mot mina i en passionerad kyss. Som jag kommer sakna han när jag åker i övermorgon, men nu ska jag bara vara med Eric och såklart med min familj lite och vänner innan jag åker iväg till LA.




Erics perspektiv-studion


Jag åkte iväg till studion för lite jobb och släppte först av Molly hemma hos sin familj, när jag kom fram så mötte jag Tomas vid dörren och vi gick in till studion när Jason Gill satt vid mixerbordet.


-Tjena mannen, sa Jason och gav mig en high-five.

-Tja bro, sa jag och satt mig bredvid han.

Vi pratade och jobbade lite vad som händer i höst, men jag slutade klockan tre. Jag åkte till affären för hade tänkt att fixa en överraskning till Molly ikväll innan hon åker till LA.





Molly hemma hos Roshana och andra vänner-Mollys perspektiv


Efter att vara hos min familj hela förmiddagen så gick jag till Roshana och mötte några andra vänner på väg dit för en trevlig tjejstund idag innan LA. Sen blir det att vara hemma med min älskling och bara mysa ikväll, saknar Eric redan.

Vi satt och pratade, skrattade och hade bara så himla trevligt ihop. När klockan blev halv fem så sa jag hejdå till alla och tog bussen hem till lägenheten och till Eric.



*



När jag kom hem så var det släckt i hallen och såg att det var värmeljus tänt i vardagsrummet, jag tog av skorna och hängde av jackan och gick in dit och fick se Eric sitta där men ställde sig upp och gick framtill mig.


-Har du gjort allt det här? Sa jag och kollade på ljusen, maten och rödvin framme.

-Ja allt för dig, tänkte att vi kunde ha en riktigt myskväll innan du åker till LA, sa Eric och pussade mig på pannan.

-Du vet väl om att du är världens finaste kille väl? Sa jag och la mina armar runt hans hals. Sen kände jag hans läppar mot mina i en helt underbar kyss som jag kommer sakna när jag inte får se Eric på en 1månad ungefär, men nu ska vi ha en helt underbar kväll tillsammans som han har fixat ihop.




Myser i soffan med Molly-Erics perspektiv


Efter en god mat så låg vi i soffan och kollade på en film, men vi kollade mer på varandra än på filmen. Som jag kommer sakna min underbara Molly när hon åker till LA, men hoppas 1månad går fort.

Klockan blev runt halv tolv när vi gick och la oss efter en toppen kväll. Vi myste lite i sängen först innan vi somnade, jag la min arm runt hennes midja och drog Molly närmare mig och gav henne en puss på huvudet och hon la sitt huvud mot min bröst.


-Jag kommer sakna dig när jag åker, sa Molly och kollade upp mot mig.

-Och jag kommer sakna dig så himla mycket, men nu ska du ha kul så går 1månad fort och du kommer hem till mig igen, sa jag och smekte Molly på ryggen.

-Jag älskar dig nu och föralltid Eric Khaled Saade, sa Molly.

-Jag älskar dig nu och föralltid Molly My Marianne Sandén, du är allt för mitt liv och min luft som jag andas, sa jag och kollade in i hennes underbara blåa ögon. Vi kom närmare varandra och kysste i en passionerad kyss.

Vi somnade sen efter 15minuter tätt intill varandra i våra armar.




Där kom kapitel 33 upp! hoppas ni ska tycka om den. ska försöka lägga upp mer kapitel oftare nu så ni slipper vänta så länge :) Men hoppas ni ska tycka om den här<3

i kapitel 34 får ni bl.a veta: Vad händer när Molly kommer till LA, varför tar Eric ledigt från jobbet och vad säger Catja (Mollys kompis) till Eric och såklart mycket mycket mycket mer :)


BLOGGEN ÄR INGENTING UTAN ER!!! <3

Av Josefin - 24 september 2013 18:00

Av Josefin - 24 september 2013 15:44

Av Josefin - 24 september 2013 15:09

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards