ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg under januari 2013

Av Josefin - 14 januari 2013 17:11

 

Av Josefin - 13 januari 2013 19:10

"Rehearsals #idrottsgalan #marching"

Av Josefin - 13 januari 2013 15:53

Av Josefin - 13 januari 2013 14:03

Av Josefin - 13 januari 2013 13:37

     


Ibiza


 Nu kom vi äntligen fram till underbara Ibiza och klockan var sex på morgonen och vi var lite trötta så vi tog våra väskor och hoppade in i en taxi och åkte direkt till hotellet som vi bokade förut och det var hur fint och mysigt som helst. Jag gick till badrummet och bytte om till shorts och ett linne och gick och la mig i sängen sen och vilade en stund med Eric.

Jag log på Erics mage och bara njöt av livet medan Eric smekte mitt hår. Sen kände jag Erics armar runt mig och han lyfte upp mig så jag satt ovanpå han och tog sin hand runt min nacke och log sitt underbara leende och det gjorde mig varm inombords. Sen böjde jag mig ner och där slutade att vi hånglade.


-Du är min ängel, som gör mitt liv helt underbart sa Eric.


-Aww, och du är min sa Molly och log.


Sen kände jag Erics läppar mot mina igen.



*



Senare under dagen så gick vi en stund på stan och kollade runt lite. Men sen gick vi ner till stranden och la oss och sola.

Jag vände mig och såg in i Erics bruna underbara ögon, så vände sig Eric om och kollade in i mina ögon.


-Du är helt underbar sa Molly och log.


-Det är du med sa Eric och flyttade sig närmare mig, och tog bort håret bakom håret och sen kysstes vi.

När klockan blev fem så gick vi tillbaka till hotellet och bytte om för vi ska ut och äta på en mysig restaurang.




Senare på kvällen


Klockan var halv sju när vi vara klara och skulle gå iväg till en restaurangen. Eric hade jeans och en snygg skjorta, och jag hade en klänning och plattat hår.

Vi gick ner längst gatan tills vi kom till en och vi kom in på en gång för det var inte så mycket folk ute ikväll.




*     




När vi kom ut från restaurangen så gick vi ner till stranden och kollade på solnedgången. Det kändes som jag var med i en film en kärleksfilm.

Jag tog upp en liten sten och gick närmare vattnet och kastade ut den och när jag skulle gå tillbaka till Eric så sprang han iväg.


-Du får fånga mig om du vill ha mig sa Eric och skrattade lite.


Molly log och sprang sen efter Eric, men han var snabbare än mig. Sen stannade Eric och Molly sprang in i hans famn.


-Så du fick mig nu sa Eric och log.


Molly log och gav Eric en puss på munnen.

Vi satt oss ner i sanden och bara njöt av livet. Jag lutade mig mot Erics axel och tittade ut mot havet.

Sen vände jag mitt huvud mot Erics och såg in i hans ögon,  precis när jag skulle säga något så kände jag hans läppar mot mina i en kyss och just där ville jag bara pausa tiden, just här på en strand i Ibiza i solnedgången med världens finaste människa.



Kommentera.... Kram <3

   

Av Josefin - 13 januari 2013 12:28

Igår hade Tone Damli premiär av sin tv-serie i Norge på tv2 och Eric var med i serien. klicka på länken nedanför för att se


http://www.tv2.no/play/underholdning/se-hele-foerste-episode-av-tone-gratis-691323.html


Eric är med nästa avsnitt med!!!

Av Josefin - 13 januari 2013 11:53

"New haircut! #NOT haha"

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards