ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg den 6 januari 2013

Av Josefin - 6 januari 2013 19:04

         



2 vecka senare


Det har gått 2 veckor sen nu Eric friade och idag är det bröllop och jag har inte sätt Eric sen igår på morgonen, jag vill så gjärna se han. Men snart är han min och jag är hans.


-Du kommer bli hur fin som helst sa Mimmi och log.


Molly log och gav alla en stor kram.


-Tack så himla mycket att ni hjälper mig och finns vid min sida hela tiden. Sa Molly och fick lite glädjetårar i ögonen.


-Det är klart vi finns för dig sa Roshi.


Så kramades alla i en stor gruppkram.



*



Klockan var bara halv ett och jag hållde på att göra mig klart men jag tänkte bara på Molly nu.

Så hur går det sa Danny när han kom in och kollade.


-Jo det går bra sa Eric och hållde på att knyta till slipsen och sen skulle han fixa håret sen var han klar.




Klockan två


Kyrkan var fullt med släkt och vänner och jag var faktiskt lite nervös. Nu ringde kyrkklockorna och musiken började spela. Nu öppnades dörren och Molly kom in och hon var hur vacker som helst när hon gick emot mig. När hon kom fram så kom Frida och Mimmi och skulle sjunga en låt.

Introt började och dom började sjunga.


” Utanför fönstret slår våren ut

Marken blir grön igen.

Allt som var dött, väcks till liv,

det kan också vi.

Så länge vi andas.

Ute till havs styr en fiskebåt.

Längs en fri horisont.

Den gungar så tryggt in mot hamn

som jag i din famn.

Så länge vi älskar.”


Jag kände redan nu att det kommer tårar i ögonen för det var så himla fint, jag tittade på Eric och såg att han också fick lite tårar ögonen.

Nu tog dom sista tonerna i låten.


 ”Lyser som guld, för kärlekens skull

Lyser på oss, för kärlekens skull”


Nu kom prästen fram och prata lite och sen vände han till oss.


-Eric Khaled Saade tager du Molly My Marianne Sandén till din hustru och älskar henne i nörd & lust.


-Ja. Sa Eric.


-Molly My Marianne Sandén tager du Eric Khaled Saade till din make och älskar han i nörd & lust.


-Ja. Sa Molly.


-Du får nu kyssa bruden.




*




Fest


Nu var det fest och först åt vi. Sen gick vi till en sal och dansade och hade det hur trevligt som helst.



*



När klockan blev halv sju så åkte det hem för vi ska åka på smekmånad till Ibiza en vecka och  kl.21:45 så går flyget. Så vi får åka hem och packa ner det sista innan vi ska till flyget.




Där kom kapitel om bröllop och det blev känsligt för mig när jag skrev det för jag fick tårar i ögonen<3 vad tycker ni om bröllopet? ;) Kram <3

Av Josefin - 6 januari 2013 15:31

Hon var ju grym!!! :)

Vad tycker ni?

Av Josefin - 6 januari 2013 12:40

Av Josefin - 6 januari 2013 12:28

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards