ERIC OCH MOLLY

Direktlänk till inlägg 28 januari 2013

Still Loving it Kapitel 21

Av Josefin - 28 januari 2013 19:40

Nästa dag

 

Det var lördag morgon klockan elva och vi log fortfarande i sängen, vi orkade inte gå upp så vi log kvar och myste. Men när klockan blev kvart i tolv så orkade Molly inte ligga stilla så hon gick upp och tog en dusch, Eric log kvar i sängen och gick in på twitter och twittrade.


”Good morning twitter! :)"                                    

Sen gick Eric upp med och gick ut till köket där Molly precis kom ut från duschen.


-Så du orkade gå upp nu sa Molly och log.


-Ja, jag kände att jag var hungrig och såg in i Mollys underbara ögon.


Molly skulle precis svara men jag kysstes hennes underbara fuktiga läppar mot mina.



*



Nu satt vi vid frukostbordet för en sen frukost. Resten av dagen slappade vi framför tv:n tills Erics mobil ringde det var Danny.


-”Tjena mannen, hur är det med dig?” sa Danny.


-” Tja Danny, det är bara bra med mig, hur är det med dig” sa Eric.


-”Bara bra, jo vill du och Molly med ut ikväll med mig, Janna, Roshana, Alex och J-son?” sa Danny.


-”Vänta, jämnt” sa Eric.


-Jo Danny undra om vi vill följa med ut ikväll med han, Janna, Alex, Roshana, Alex och J-son frågade Eric Molly.


-Ja det kan vi sa Molly och log.


-”Ja vi följer med” sa Eric till Danny.


-”Bra, ni kan komma hem till mig vid sju ikväll” sa Danny.


-”Okej, då ses vi då” sa Eric.


-”Ja det gör vi, hejdå bro” sa Danny.


-”Hejdå bro” sa Eric och stängde av mobilen sen.



Kl.17:30


Vi hållde på att göra oss iordning, Eric var i duschen och Molly hållde på att bestämma vilka kläder jag ska ha, men efter en stund letande fick det bli mina svarta skinnbyxor och ett svart linne så plattade jag håret så sminkade jag lite lätt. När jag var färdig så gick jag ut till vardagsrummet där Eric satt och han var hur snygg som helst i lila skjorta med svarta jeans. Eric tittade upp från mobilen när jag kom in.


-Vilken snygging sa Eric och smekte Molly på kinden och log.


-Ska du säga, du är alltid snygg sa Molly och gav Eric en puss på kinden.



*



Nu var vi på väg hem till Danny, det var kallt ute och det snöade lite med. Men vi bor ganska nära varann så det tog bara 20minuter hem till Danny.

När vi kom in så var festen igång redan och vi hade hur skoj som helst med alla vänner och när klockan var runt nio så gick vi alla ner till Pure. När vi kom in så gick vi till baren och beställde drinkar och hade hur kul som helst, vi dansade, skrattade en hel del med.



*



När klockan närmade sig halv tre på natten så gick vi hem. Eric drack inte så mycket och tog det lugnt för han hade ont i ryggen fortfarande, men Molly blev lite full så Eric hållde i henne när dom gick hem så Molly inte skulle ramla.

När vi kom hem så gick vi och la oss, Eric gick till toan först men när han kom tillbaka till sovrummet så såg han Molly sova med kläderna på. Eric hjälpte att ta av henne byxorna och bäddade ner henne i sängen sen och gick till min sida och la sig med och somnade snabbt med.




Nästa dag


Jag vaknade av att det luktade ute i köket, jag gick upp och där ståg Molly och stekte pannkakor.


-God morgon ängeln min sa Eric.


-God morgon älskling sa Moly.


*

Vi gick en stund på stan idag för vi skulle kolla på nya bestick så blev det lite annat som vi hittade på stan. När klockan var fyra så åkte vi hem och gjorde iordning mat och bara slappade framför tv.n sen resten av kvällen.



Där kom kapitel 21, vad tycker ni? kommentera snälla<3

Nästa kapitel kommer ut under veckan, Kram <3



 
 
Ingen bild

Hon

29 januari 2013 10:22

Du snodde ju delar från saadesanden.bloggplatsen.se bloggen

Josefin

29 januari 2013 12:18

Nej jag hade redan tänk att det skulle hända så. Jag kom på det innan jag läste din :)

 
Ingen bild

Hon

29 januari 2013 14:38

Okej, men det är inte jag som är Nathalie :3 är hennes kompis. men det såg ut som du tagit det från henne. men okej jag vet ju inte så aa :)

Josefin

29 januari 2013 15:13

Okej :) mm det är inte lätt att veta ;)

 
Ellen

Ellen

29 januari 2013 16:37

Hej! Det är jätte bra men det blir lite rörigt när du blandar jag form och Eric/Molly form. Förstår du vad jag menar? Det är jättebra redan men det kan bli ännu bättre. Tips är att sätt Erics perspektiv och Mollys perspektiv och när det är Mollys perspektiv så sätter du "jag" när det är Molly som gör nått och Eric när det är han. Förstår du? Jag vill inte vara taskigt eller något sånt bara vara snäll :)<3

http://Www.ensaadesaga.blogg.se

Josefin

29 januari 2013 19:56

Hej :)

Tack att du gillar novellen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin - 25 augusti 2015 16:37


Som ni har märkt så bloggar jag inte så ofta nu... Men har inte haft tid eller ork med det, och vill inte ta bort bloggen heller så kommer ta en blogg-paus ett tag nu för har ingen tid nu för tillfället! Vet inte hur länge jag kommer ta en paus... ...

Av Josefin - 10 augusti 2015 22:49


http://www.expressen.se/noje/saade-pa-scen-med-exet-molly-sanden/ ...

Av Josefin - 10 augusti 2015 20:42


Blev så himla glad när jag såg den här bilden på Mollys instagram! Sjukt fina dom är!...

Av Josefin - 3 augusti 2015 19:49


Eric ska ju uppträda på rockbjörnen nästa onsdag! Och nu ska även Molly uppträde där! ...

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards