ERIC OCH MOLLY

Direktlänk till inlägg 3 december 2012

Still loving it kapitel 8

Av Josefin - 3 december 2012 17:55

 


Nästa dag


Klockan var halv sju när Eric vakna och inte kunde somna om, han log och vred sig om i sängen men kunde inte somna om. Han tog upp mobilen och kollade vad klockan var den visade 08:01 sen gick han på sin facebook på mobilen och kollade lite där men gick ut där fort för det var inget skoj där inne nu. Men sen somnade Eric en stund och vaknade sen när han fick ett sms av Molly.


”God morgon älskling, hoppas du har sovit gott<3/puss från din Molly”


Jag log när jag läste det och svarade sen.

”God morgon sweetheart<3 ja det har jag, drömt om dig! Hur är det med dig?/Kram från din Eric”

Efter nåra signaler svarade Molly.


”Det är bara bra med dig, är på väg till Gävle nu, hur är det med dig?<3”


”Okej, det är bara fint med mig, du får ha det så trevligt idag så syns vi imorgon/Puss från Eric”


”Du får också ha en trevlig dag, längtar tills imorgon så jag får träffa dig igen<3 puss/ din Molly”


Nu gick jag upp ur sängen och gick in till duschen. När jag kom ut så ringde min mobil och det var Tone, jag tog upp den och svarade.

”Hallå, det är Eric”


”Hej Eric, jo ska vi träffas idag  och äta lunch tillsammans? För jag är i Stockholm nu”


”Ja det kan vi göra, men ska vi ses om en timme vid mitt studio” sa Eric.


”Ja det kan vi göra, ses sen”


”Mm det gör vi, hejdå”


Så la jag på och gjorde mig klar och tog bredde två smörgåsar och satt mig vid tv:n.



*



Nu satt jag i bilen på väg till studion och möta upp Tone och teamet för att äta lunch tillsammans innan vi ska börja jobba.



*



Nu kom vi tillbaka till studion och vi började jobba och spela in lite låtar med. När klockan blev runt halv sju så slutade jag och jag åkte hem och packade lite för jag ska till Örebro

imorgon. När jag kom hem så började jag packa och sen ringde jag Molly och sa att jag kommer till Örebro runt halv ett.



Förlåt för ett tråkigt kapitel..... men vad tycker ni?

 
 
Ingen bild

Ewa

3 december 2012 19:40

Du är hur bra som helst!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin - 25 augusti 2015 16:37


Som ni har märkt så bloggar jag inte så ofta nu... Men har inte haft tid eller ork med det, och vill inte ta bort bloggen heller så kommer ta en blogg-paus ett tag nu för har ingen tid nu för tillfället! Vet inte hur länge jag kommer ta en paus... ...

Av Josefin - 10 augusti 2015 22:49


http://www.expressen.se/noje/saade-pa-scen-med-exet-molly-sanden/ ...

Av Josefin - 10 augusti 2015 20:42


Blev så himla glad när jag såg den här bilden på Mollys instagram! Sjukt fina dom är!...

Av Josefin - 3 augusti 2015 19:49


Eric ska ju uppträda på rockbjörnen nästa onsdag! Och nu ska även Molly uppträde där! ...

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards