ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av Josefin - 7 oktober 2012 17:03

Jag vill bara påmina er att jag vill ha in bilderna till Eric födelsedag, det skulle vara roligt om ni skickade in till mig, för jag ska försöka så att Eric ser videon!!! skicka bildera+text till den här e-mailen

ericmolly@live.se


Den sista dagen jag vill ha in bilderna här om 2 veckor alltså den 21 Oktober..


Hoppas ni vill vara med i videon


Av Josefin - 7 oktober 2012 15:28

"Run the sun with my purple hair! Thanks @cattisdivjak"


Av Josefin - 7 oktober 2012 14:40

Av Josefin - 7 oktober 2012 13:25

Av Josefin - 7 oktober 2012 11:45

 

"Imagine" har fått över 2 miljoner visningar på YouTube, Stort grattis Eric & Tone!!!

Av Josefin - 7 oktober 2012 11:36

 

Av Josefin - 7 oktober 2012 11:04

Molly stöttar sin syster i ”X factor”.

Molly stöttar sin syster i ”X factor”.


Hon kollapsade mystiskt i Barcelona.

Till slut fick hon reda på att hon drabbats av diabetes.

– Man har inte riktigt fattat vad som hänt, säger Molly Sandén till Nöjesbladet.


Melodifestival-artisten Molly Sandén, 20, åkte för en tid sedan ner till Barcelona tillsammans med en väninna.

Väl på plats i den spanska turiststaden började hon plötsligt att må dåligt.

Till slut kollapsade hon.

Senare berättade hon på sin blogg att hon fått diagnosen diabetes. Och nu öppnar hon upp mer om sitt tillstånd på bloggen:

– Jag har diabetes. Diabetes. Min mun säger det och mina fingrar skriver det… men hjärnan kopplar inte, skriver hon.

Hon fortsätter:

– Jag sitter inte längre och håller andan och blundar samtidigt som jag räknar ner från 3-1 minst tio gånger innan jag tar sprutorna. Jag har vant mig vid att behöva gå upp mitt i natten och ta mitt blodvärde, äta regelbundet och inte hoppa över måltider. Dessutom har jag lärt mig att verkligen njuta av det lilla. Så om jag ska vara ärlig så tror jag faktiskt att det här kan vara rätt bra för mig.


”Jag mår bra”

I kväll, när hon var på plats på fredagsfinalen i ”X factor”, berättade hon mer om sin sjukdom för Nöjesbladet.

– Det är liksom det där att man säger det, man skriver det och man gör det, men man har inte riktigt fattat vad som hänt. Det har inte slagit mig vad som hänt. Men jag vänjer mig mer och mer, säger hon.


Hur mår du?

– Jag mår bra.

Hon var på plats i för att stötta sin syster som tävlar i ”X factor”. Själv ställer hon sig positiv till det nya konceptet.

– Det är fantastiskt alla är väldigt bra. Jag är glatt överraskad. Det är skönt med nytt från ”Idol”. Förlåt, men det här känns nytt och fräscht. Det är mycket mer internationell kvalitet på allt, säger hon till Nöjesbladet.

Trots sin diabetes har hon inga planer på att trappa ner i karriären:

– Jag kommer att köra på som vanligt. Jag tänker inte låta det här hindra mig.





Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards