ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg den 16 juli 2014

Av Josefin - 16 juli 2014 23:18

Eric är ek udda pöjk som har solglasögon inne...;)

Udda men speciell kille är det :)

Av Josefin - 16 juli 2014 14:53

Eric Saade tvingas ställa in Horsepower & Pop

Saade skulle under sommaren framträtt tillsammans med hästartisten och programledaren Tobbe Larsson, men Larsson har dessvärre drabbats av plötslig sjukdom.
Redan 2006 genomgick Tobbe en hjärtoperation, men problemet med bl.a förmaksflimmer har tyvärr återkommit.
Direkt efter årets Falsterbo Horse Show drabbades Tobbe av svåra smärtor i bröstet, och tvingades uppsöka akut läkarvård.Läget är stabilt,Tobbe får behandling och står under övervakning.
Eric och hela Team Saade skickar en tanke till Tobbe och önskar honom ett snabbt tillfrisknande.
Med tanke på den uppkomna situationen, tvingas vi tyvärr meddela att samtliga datum för Horsepower & Pop är inställda. Återköp av biljetterna sker via Ticnet from 4 Augusti.
//Team Saade
?????
Eric Saade is forced to cancel planned Horsepower & Pop shows.

Saade was scheduled to perform together with horse artist Tobbe Larsson, but is forced to cancel due to Larsson?s sudden heart problems.
Larsson got problem with his heart in 2006, but received treatment. However, after this years Falsterbo Horse Show, the problems returned.
Eric and his team sends all their thoughts to Tobbe and wishes him a fast recovery.
For information regarding tickets, contact ticnet.se.
//Team Saade



TRÅKIGT FÖR ER SOM HAR BILJETTER... :(

Av Josefin - 16 juli 2014 14:06

2dagar kvar tills "Take a ride" släpps på iTunes och på måndag så är premiär för den på Lotta på Liseberg!

Eric gör mig taggad för det..;)

Av Josefin - 16 juli 2014 00:28

    



3veckor senare-Mollys perspektiv


Det har gått 3veckor sen Eric kom ut från sjukhuset och han har börjat minnas saker mer nu. Jag har försökt vara med han ofta men nu har jag jobbat i studion med en låt i smyg. Ja den handlar om Eric och våra stunder men jag kommer inte släppa låten, dels för då kommer rykterna igen som t.ex Molly Sandén kärlek till exet Eric Saade finns kvar eller något helt annat liknaden, och det orka jag inte med för det har varit mycket skrivande nu när Eric låg på sjukhuset.


Jag satt just nu i studion och jobbade med låten och Eric fanns i mina tankar hela tiden, det spelade ingen roll vart jag var han kom alltid in i mina tankar.





Erics perspektiv-Hemma i lägenheten


Jag satt just nu hemma och slappade framför tv:n, jag har fått ledigt i några veckor från musiken och dansen för att bli riktigt friskt så det var härligt men långt tråkigt blir ibland. Men det var skönt att vara hemma från sjukhuset och dom senaste dagarna så har jag börjat minnas saker från förr och mycket om Molly faktiskt. Jag vet inte vad som händer med mig riktigt men jag tror jag har känslor för henne igen (ja jag minns att vi har varit ihop innan) men jag är inte riktigt säker på det än… Men det ska jag ta reda på ikväll när vi ska träffas med några andra vänner för en liten hemmafest, men jag hoppas jag får vara ensam med Molly då lite för att ta reda på vad mina känslor säger, för just nu har jag har ingen aning vad dom säger det bara snurrar i mitt huvudet så det känns som det sprängs….


Men mitt i mina tankar så plingade min mobil till och jag får ett stort leende på läpparna när jag ser att det är Molly, jag klickar mig in på sms:et och läser det.


”Hej! Vill du träffas innan festen ikväll? Vill säga en sak som är viktigt, kram Molly”



KORT KAPITEL JAG VET... MEN DET ÄR INGET VANLIGT KAPITEL, MER SOM EN SAMMANFATTNING VAD SOM HAR HÄNT NÄR ERIC KOM HEM FRÅN SJUKHUSET... MEN HOPPAS NI GILLAR DET OCH FÖRLÅT ATT DET DRÖJDE MEN ÄR KNAPPT HEMMA PÅ DAGARNA NU UNDER SOMMAREN OCH SITTER KNAPPT VID DATORN NU MED.. MEN SKA FÖRSÖKA SKÄRPA MIG LITE MEN KAPITEL 12 KAN DRÖJA MED FÖR TILL MÅNDGEN SKA JAG TILL GÖTEBORG FÖR ATT SE ERIC PÅ LOTTA PÅ LISEBERG SÅ SKA FÖRBEREDA SAKER FÖR DET UNDER VECKAN MEN SKA FÖRSÖKA SKRIVA NÄR JAG HAR TID OCH FÅR IDÉER OCH NI FÅR GÄRNA KOMMENTRA VAD NI VILLSKA HÄNDA HÄR ELLER KIKA MIG (JOSSESAADE) :)

MEN NI FÅR HA EN TREVLIG VECKA PÅ ER ALLA FINA LÄSARE! NI ÄR BÄSTA<3


PS: SKA NÅGON AV ER TILL LISEBERG PÅ MÅNDAG OCH SE ERIC? :)


Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards