ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg under juni 2014

Av Josefin - 11 juni 2014 15:14

Yeey Molly ska gästa sommarkrysset i år! :)

Återkommer med tid och dag när dom säger det.

Av Josefin - 11 juni 2014 13:32

Blev så rörd av Mollys senaste blogginlägg<3

"Det finns så mycket jag vill skriva till er, så mycket jag vill berätta? så mycket jag funderar över? men det liksom tar stopp. Jag vet inte vart jag ska börja. Eller jo det vet jag. Jag vill börja med att säga att jag är glad att just du klickade dig in här idag. Att just DU är fin idag. Att just DU är så viktig för mig. Att just DU är unik och så jävla underbar på ditt unika sätt.

Jag scrollar ofta igenom era kommentarer och går in på era instagram (ni som inte har dolda!) och blir helt varm i hjärtat när jag tänker på hur olika vi alla ser ut, och hur fantastiskt fina vi är på vårt sätt. Olika hårfärger, olika kroppsformer, olika klädstilar. Det är så vackert. Jag blir helt knäpp när jag funderar över hur många val vi människor gör varje dag för att ?försöka passa in? och ?bli mer lika varandra?. Varför då?! Jag vet inte vad ni tycker, men om jag hade en stor trädgård hade jag inte bara velat ha ljusrosa rosor? Det är ju såklart jätte vackra ? men det hade blivit SÅÅÅ tråkigt efter ett tag! Jag hade velat ha både pioner, blåklockor, rosor och maskrosor? det blir ju ÄNNU vackrare tillsammans!

Det slår mig att jag också gör dom här valen VARJE DAG undermedvetet. Bara när jag går i en affär och letar kläder går jag ju efter nåt slags ?mode?? ?vad som är inne just nu?. Varför ska någon annan bestämma vad jag ska ha på mig? En sak som också slagit mig nyligen, är att jag VISST kan ha tröjor där jag visar magen. Eller shorts som är lite korta och visar hur låren går ihop längst upp. Varför skulle jag inte kunna det? Vem bestämmer att det bara är till för en viss kroppsform? Det handlar ju bara om smak och den vet vi ju är olika så länge vi inte är fega och bestämmer oss för att vi faktiskt gillar BARA ljusrosa rosor bäst bara för att någon annan gör det.

När jag scrollar instagram så slås också av en sån otrolig tacksamhet över att just ni, just de här fina människorna, har VALT att följa mig. Att skriva till mig ? nå ut till mig utan att förvänta sig någonting tillbaka. En helt oegoistisk gärning BARA för att göra mig glad? Jag vill ju bara ge er en puss på munnen varenda en av er! Den finaste komplimangen jag kan få, är att jag på nåt knasigt vis fått ER att bli lite mer självsäkra pga mig? det är ju helt otroligt! För det är ju NI som gör MIG mer självsäker genom att vara levande bevis på att ni alla ser olika ut men är vackra på ert unika sätt ? det ser jag ju varje dag med egna ögon! Dessutom att ni är så fina på insidan gör det ju inte sämre?

Så det här inlägget är tillägnat just till DIG. För att du är så fin just sådär som du är."

http://blogg.veckorevyn.com/mollysanden/2014/06/11/du-ar-fin/

Av Josefin - 10 juni 2014 18:41

Gillar Fridatidningen för dom skriver på ett så bra sätt så det inte blir "elakt" mer gulligt av det. Så går dom inte så djupt i Erics privatliv heller (eller andra artister) så ett stort plus till dom och jag älskar deras tidning så grymt mycket med<3

Av Josefin - 10 juni 2014 16:00

Kapitel 10 ska jag försöka få upp ikväll någon gång, så håll utsikt mellan kl.22:00-00-00 :)

Kram!

Av Josefin - 9 juni 2014 17:07

Typiskt att man inte kan vissla da...;)
Men lycka till ni som kan och är med

Av Josefin - 9 juni 2014 13:51

Idag så fyller världens bästa manager år, stort grattis Tomas och hoppas du får en toppen dag idag!

Av Josefin - 8 juni 2014 13:24

Eric verka haft en kul lördagskväll med vännerna :)

Av Josefin - 7 juni 2014 22:42

OMG! Det kommer en ny låt av Eric!
Klicka länken för att höra lite, så skön låt att digga till<3

https://www.amazon.de/gp/dmusic/device/mp3/store/album/B00KRPGSUE/highlight:B00KRPGTZI?ie=UTF8

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards