ERIC OCH MOLLY

Direktlänk till inlägg 24 januari 2014

Ny header

Av Josefin - 24 januari 2014 21:52

Vad tycker ni om den nya headern? :)

Jag blev riktigt nöjd med den och det tog ganska långt tid att göra den med.

 

Hoppas ni gillar den!

kram alla fina läsare<3

 
 
Ingen bild

Tilda

24 januari 2014 23:10

Jättefin header!! bilden på Mollys student är så himla gullig på dom två :) och Molly passar verkligen i hatt som hon har på en av bilderna :)
kramkram!!

Josefin

24 januari 2014 23:44

Tack!
Ja det är min favorit bild på Eric & Molly tillsammans från hennes student, håller med hon passar väldigt bra i hatt :)
Kram!

 
Ingen bild

monika

25 januari 2014 17:14

Hej! Hoppas du inte förstår mig fel nu men snälla börja med novellerna igen.... asså bloggen är inte wow längre för du har tagit bort novellerna.för dom gjorde bloggen speciell och du har tagit bort VISSTE NIoch fantasi och allt det där. Nu de bara deras insta bilder och dagens bild... inget speciellt alls så snälla börja igen

Josefin

25 januari 2014 17:28

Hej!
Gillar att du skrev vad ni/du vill ha mer av. Novellerna har jag tagit en paus med (skriver på en annan blogg nu om Molly) och om fantasibilderna är för jag har glömt bort det och har inte haft så jätte bra fantasi nu.
Jag har inget nytt att ta "visste ni att" för det flesta vet ni om.
Och jag känner själv att det blir mycket Instagram bilder, ska försöka lägga upp lite annat med.
Blev bara glad att du skrev vad du saknar i bloggen :)

 
Ingen bild

monika

26 januari 2014 10:13

Ja, jag har läst många noveller om eric eller molly... men de mer underbart om eric och molly tsm.. för vi saknar dom tsm för dom va nåt speciellt !!

Josefin

26 januari 2014 11:20

Ja håller med det va något speciellt mellan Eric & Molly, deras kärlek kommer aldrig försvinna som det här talesättet "gammal kärlek rostar aldrig"

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin - 25 augusti 2015 16:37


Som ni har märkt så bloggar jag inte så ofta nu... Men har inte haft tid eller ork med det, och vill inte ta bort bloggen heller så kommer ta en blogg-paus ett tag nu för har ingen tid nu för tillfället! Vet inte hur länge jag kommer ta en paus... ...

Av Josefin - 10 augusti 2015 22:49


http://www.expressen.se/noje/saade-pa-scen-med-exet-molly-sanden/ ...

Av Josefin - 10 augusti 2015 20:42


Blev så himla glad när jag såg den här bilden på Mollys instagram! Sjukt fina dom är!...

Av Josefin - 3 augusti 2015 19:49


Eric ska ju uppträda på rockbjörnen nästa onsdag! Och nu ska även Molly uppträde där! ...

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards