ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg den 3 juli 2013

Av Josefin - 3 juli 2013 22:40

Imorgon så kommer mina bilder från "Coming Home tour" i Sunne upp här och några stycken video med som jag har laddat upp!!


Är ni redo för lite bilder imorgon? ;)

 

Av Josefin - 3 juli 2013 15:45


jag hittade inte den sista singeln på youtube....


Av Josefin - 3 juli 2013 15:00

  


Molly My Marianne Sandèn


För 21årsen så föddes en liten flicka med namnet Molly My Marianne Sandén som blev namnet på allas läppar med en röst som förtrollar en.


När Molly var liten så ville hon bli indian eller sångerska och vi är glada att hon valde att bli en sångerska, för hon har en röst som en ängel!


Molly var med i Lilla Meldifestivalen 2006 med låten ”Det finsate någon kan få” och vann med den och fick tävla för Sverige i Junior Eurovision song contest och hamnade på en 3:e plats där. Sen dess har hon varit med i Melodifestivalen 2gånger med ”Så vill stjärnorna”(2009) och ”Why am i crying”(2012) sen dess har det bara rullat på i hennes karriär…..


Trots att Molly bara är 21år så har det hänt mycket i hennes liv som släppt 2 album, 10 singlar, gjort röster till filmer/serier

Molly är en glad, positiv tjej som ÄLSKAR sin familj, vänner och sina fans!<3


Med detta vill jag och bloggen säga en sak.


STORT GRATTIS MOLLY PÅ FÖDELSEDAGEN OCH HOPPAS DU FÅ EN TOPPEN DAG IDAG MED NÄRA & KÄRA!!


PUSS&KRAM FRÅN MIG OCH BLOGGEN


vi kommer älska dig föralltid och finnas vid din sida Molly!!!  

     

Av Josefin - 3 juli 2013 14:00

                            

Av Josefin - 3 juli 2013 12:45

          

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards