ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg den 6 februari 2013

Av Josefin - 6 februari 2013 21:44

 

Molly du är lika snygg som vanligt!!<3<3

Av Josefin - 6 februari 2013 20:07

 


Molly’s perspektiv


Det har gått en vecka och en dag och idag är det en speciell dag för vi ska försöka komma hem idag. alla byggde på flotten förutom Maria som letade efter lite mat för resan emot. När vi blev klara med flotten så bärde vi kokosnötterna och lite frukt och satt oss alla ombord för att åka iväg.


-Det här går ju bra sa Nina.


-Ja det verkar som det sa pappa Tomas.


När vi hade kommit ut en bit på havet så började det flotten gå lite i sönder, och tillslut så log vi alla i vattnet och Ida skrek och gråt med, så hade det blivit mörkare ute nu och när vi inte trodde på hop nu så såg vi en helikopter komma och vi vinkade så gått det gick och dom såg oss och så kom det en fartyg och plockade upp oss och nu var vi äntligen på väg hem till Stockholm och till min älskling.

Vi alla satt och värmde oss och Nina ståg ute, jag gick ut till henne.


-Hur är det Nina? Sa jag.


-Jo det är bra, vi är ju på väg hem sa Nina.


-Är det inget mer? Sa jag.


-Jag kommer att sakna dig sa Nina och log.


-Jag kommer sakna dig med och dom andra sa jag och gav Nina en kram.


-Om du vill kan jag hälsa till Eric från dig sa jag sen.


-Ja jätte gjärna sa Nina och log och gav mig en kram. Sen gick vi in till dom andra.




Eric’s perspektiv


Jag satt i bilen på väg till studion nu och klockan var tolv. Idag blir det en hel dag i studion med men helst skulle jag bara vilja ligga hemma för jag är hur trött som helst för jag har sovit dåligt i flera nätter nu för jag har bara tänkt på Molly, kommer hon lyckas att komma hem? Hoppas på det, för jag kommer inte klara mig utan henne i mitt liv.





Klockan 19:00 i Stockholm


Nu kom vi äntligen fram till Stockholm och vi sa hejdå sen sprang jag genom gatorna för att komma hem till Birkastan och till Eric. Jag struntade om folk såg mig och hur jag såg ut jag vill bara hem till Eric nu.


När jag kom fram till Birkastan så sprang jag till vår port och tryckte in koden och sprang upp för trapperna och kände på dörren och den var låst. Så Eric är nog i studion tänkte jag och sprang ut och sprang till hans studio men när jag kom fram så var det släkt och låst där med. Så jag gick hem igen och hoppas på att Eric är hemma nu, det kom nåra tårar nu med när jag gick hem.


När jag kom till lägenheten igen så var dörren öppne nu. Jag gick in och ropade efter Eric men han svarade inte, så jag gick in till köket men det var han inte, och han var inte i sovrummet, vardagsrummet eller i musikrummet heller. Jag gick till hallen om jag skulle gå ut och leta igen men jag orkade så jag satt mig å golvet i hallen och la ner i huvudet i mitt knä och nu kom det mer tårar.




Eric’s perspektiv


När jag kom hem vid kvart i åtta så kom jag på att jag skulle till affären så jag gick ut och nu låste jag inte dörren för det är jämt nere vid gatan en kiosk så jag blir inte borta så länge.

När jag kom hem igen så såg jag Molly satt på golvet i hallen, jag satt mig ner också och tog bort håret från ansiktet och sen kände jag Mollys armar runt mig och det kom nåra glädjetårar nu från mig och jag blev så himla glad över att Molly var hemma nu.


-Molly jag har saknat dig enormt mycket och har varit orolig över dig sa jag och kysste Molly.


Vi satt i hallen på golvet och kramades och jag lyfte upp Molly så hon satt i mitt knä och vi kysstes igen och då sa Molly.


-Jag har saknat dina kyssar sa Molly och tittade in i mina ögon.


Jag log och tog bort en hårslinga från ansiktet och kysste Molly igen och kramade om henne samtidigt.




Härligt att Molly kom hem igen till Eric<3 Kommentera!! Kram <3


Av Josefin - 6 februari 2013 12:13

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards