ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg den 9 november 2013

Av Josefin - 9 november 2013 23:08

Av Josefin - 9 november 2013 21:30

   

        




2dagar senare-Mollys perspektiv


Jag var just nu på stan med min bästa vän Roshana och fikade en stund innan jag ska möta upp Eric så åker vi och äter ute på en restaurang för det blev ju ingen sist och då ska jag berätta min överraskning till Eric med. Hoppas han ska bli glad för resan till Spanien imorgon.



*



På väg till restaurangen


Vi gick från Erics studio till en restaurang som såg trevligt ut och när vi kom fram så fick vi väntade en stund innan vi fick ett bord.


-Fryser du älskling? Sa Eric.

-Ja lite, sa jag och log.

-Kom här, sa Eric och kramade om mig så jag fick upp lite värme.


Sen efter en stund så fick vi äntligen ett bord och kom in i värmen. Det kom snabbt en servitör med våra menyer, vi kollade igenom och sen så kom han igen och beställde vår mat och så kom han med vin med lite bröd också.

Vi hade hur mysigt som helst bara vi två här, och jag längtade ännu mer tills imorgon när vi åker till Spanien för en semester.




På restaurangen-Erics perspektiv


Vi hade precis beställt maten och fått vin med lite bröd till medan vi väntade på våran mat. Vi hade hur mysigt som helst här, och jag såg att Molly tänkte lite på något annat ibland.


-Vad är det du tänker på? Sa jag och tog Mollys hand.

-Jag tänker på en underbar resa med världens finaste kille bara, sa Molly och log.

-Va vad menar du? Sa jag lite frågande.

-Jo imorgon så kommer vi sitta på ett flygplan runt nio på morgonen till Barcelona på 1veckas semester bara vi två, sa Molly och log jätte stort.

-Vet du om att du är världens underbaraste personen jag har träffat, sa jag och böjde mig fram och gav Molly en kyss.

Resten av middagen var helt underbart och när vi har ätit klart och betalat så gick vi till bilen och åkte hem. För vi behövde packa inför imorgon, sen blev det att mysa framför en film i soffan.








Nästa dag, på väg till Arlanda-Mollys perspektiv


Klockan var kvart i åtta när vi satt i bilen på väg till Arlanda, jag ser verkligen framemot den här resan bara vi två i Spanien i en hel vecka. När vi kom fram till flygplatsen så var klockan halv nio och vi kollade vilken gate vi skulle gå till.



*



Vi kom precis på planet och snart ska den lyfte och en lång flygtur till Barcelona väntar till världens underbaraste plats med min prins.






Framme i Barcelona efter en lång flygtur-Erics perspektiv


Vi har precis landat i Barcelona och klockan var fyra här nere på eftermiddagen. Vi tog våra väskor och gick till en taxi för att åka till hotellet, som Molly hade bokat. När vi kom fram till hotellet och fått vårt rum så åkte vi upp och gjorde oss i ordning för en middag ute första dagen här. Molly gick och duschades snabbt och jag packade upp lite smått och valde jeans och en skjorta på mig ikväll.Jag la mig i sängen och väntade på att Molly ska bli klar, men somnade till en stund men vaknade till när badrumsdörren gick igen och Molly kom ut, hon hade på sig jeansshorts och ett spetslinne med en kofta över.


-Så är du redo att gå ut? Sa Molly och log emot mig.

-Alltid min finaste, sa jag och reste mig ur sängen och gick emot hallen och så satt vi på oss våra skor.


Vi gick längst gatan för att hitta någon mysig restaurang och efter en stund promenad så hittade vi en. Vi kom in och fick ett bord och fick våra menyer, så beställde vi. Kyparen kom med lite vin bröd, vi satt och pratade och bara hade det hur mysigt som helst tills maten kommer.



*



VI gick en promenad längst gatan så vi kom ner till havet och stranden. Vi tog av oss skorna och gick barfota i sanden, och kollade på solnedgången det var helt magiskt. Jag vände mig om så jag såg in i Mollys blåa ögon, smekte försiktigt hennes kind och sen kände jag hennes läppar mot mina i en perfekt kyss där ville jag bara stanna tiden.





På stranden-Mollys perspektiv


Efter vi har ätit så gick vi en promenad ner till stranden och kollade på solnedgången. Det var helt magiskt stund och när Eric vände sig om emot mig och smekte min kind försiktigt, jag kollade rakt in i hans bruna ögon sen så kände jag hans läppar mot mina i en perfekt kyss och just där vill jag bara pausa tiden att få vara i Erics armar i vackra Barcelona är det bästa som finns.


-Du har världens finaste leende, sa Eric  och tog min hand.

-Du har världens finaste person som jag har träffat, sa jag och log.

Eric kom emot mig men då sprang jag iväg.

-Om du vill ha en mig så får du springa och ta mig, sa Molly och skrattade.

-Nu du, sa Eric och sprang efter mig.


Jag sprang så fort som jag kunde men Eric var snabbare än mig och fick tag på mig. Jag satt mig i sanden och drog ner Eric över mig och kysste han.


-Sa ju att jag skulle fånga dig, sa Eric och log.

-Ja du fick mig, vill du ha ett pris med? Sa jag och skrattade.

-Hm.. jag vet det perfekta priset, sa Eric och kysste mig passionerad. Vi rullade runt så jag hamnade ovan på Eric istället, utan att skära på våra läppar som slutade med att vi låg i sanden och hånglade. Vi hade det hur mysigt som helst, men sen efter en stund så satt vi oss upp och kollade ut över havet och bara njöt av livet.


-När mina dagar är gråa så är du mitt ljus som gör dom helt underbara, och mitt hopp i livet jag vet inte vad jag skulle göra om inte du fanns i mitt liv. Jag älskar dig från hela mitt hjärta och lite mer, sa jag och tittade in i Erics ögon.


-Och du är min ängel från himmeln som gör mina dagar helt underbar, och om inte du fanns i mitt liv så skulle inte jag kunna leva Molly du betyder så himla mycket för mig så det inte går att förklara. Du är min största lycka i livet och är så glad att jag fann dig, sa Eric och lutade sig emot mig så våras läppar möttes igen en kyss.




I Barcelona på en strand på kvällen-Erics perspektiv


Vi satt på stranden och kollade ut över havet, och bara hade så mysigt här nere och njöt efter det som har hänt hemma i Sverige nu så är det hur härligt som helst att komma bort och bara vara med min älskade Molly.


-Du är min ängel från himmeln som gör mina dagar helt underbar, och om inte du fanns i mitt liv så skulle inte jag kunna leva, Molly du betyder så himla mycket för mig så det inte går att förklara. Du är min största lycka i livet och är så glad att jag fann dig i mitt liv, sa jag och lutade mig emot Molly så våra läppar möttes igen i en kyss och i den här stunden så inser jag nu att ingen på denne jord kan komma mellan det vi har tillsammans. Min kärlek till Molly går inte att beskriva och det kommer vara vi för alltid känner jag på mig, för vi kan inte var ifrån varandra.


Jag kommer kämpa för oss så vår kärlek varar för evighet.


I’m marching in the name of love. <3





Där kom det allra sista kapitel av "Marching (In the name of love)" förlåt att det inte kom upp igår men blev trött efter idol och orkade inte ha ögonen öppna.... men nu är det uppe och jag hoppas att ni verkligen gillar den för det tog tid att få det grymt slut på den här kapitel. men tillslut så blev jag nöjd och måste säga jag fick lite tårar i ögonen när jag skrev slutet för det blev så himla fint<3 men som sagt hoppas ni gillar den här novellen!

Tusen tack att ni har läst mina noveller och kommenterat vad ni har tyckt. det värmer enormt mycket i mig när ni säger att ni älskar mina noveller <3 Vill bara ge er en stor kram ska ni veta! <3


Och jag har redan nu fått frågor om jag ska börja skriva en till novell, men det vet jag inte än för nu tänkte jag ta en paus med det ett tag och vi får se om jag börjar skriva igen ;) men fortsätt att läsa bloggen om världens bästa artister! för utan er är inte bloggen ingenting, tusen tack för ni läser den <3


STOR KRAM TILL ER ALLA!! <3

Av Josefin - 9 november 2013 21:26

Av Josefin - 9 november 2013 16:59

Av Josefin - 9 november 2013 12:05

Av Josefin - 9 november 2013 11:50

Idag så kommer Ladies Night till Linköping och Eric är med som gästartist.

OBS det är 18årsgräns!!

Av Josefin - 9 november 2013 11:47

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards