ERIC OCH MOLLY

Direktlänk till inlägg 21 september 2013

Marching (In the name of love) kapitel 32

Av Josefin - 21 september 2013 21:30

          


Mollys perspektiv


Jag gick runt i en liten skog som låg precis vid ställer för att rensa tankarna och min mobil har ringt flera gånger men jag har inte haft ork att svara någon nu. Solen hade gått ner för länge sen och det var inget fint väder, gråa moln men det passade lite nu när jag var så himla nere.




Eric kommer fram till platsen-Erics perspektiv


Klockan var runt halv nio och jag kom precis fram till platsen, och jag såg inte Molly någonstans. Jag satt mig vid bänken och försökte tänka på vart hon kunde vara tills jag hörde något från skogen, jag reste på mig och när jag vände mig så ståg hon där med tårar i ögonen.


-Molly jag måste få prata med dig, sa jag och gick emot henne.

-Jag vet inte om jag orkar det, och speciellt inte det jag har sett, sa Molly.

-Men just om det vill jag prata om, det hände inget och hon tjejen var på mig och jag försökte få bort henne men hon hållde på och lyssnade inte på mig, sa jag och fick några tårar i ögonen.

-Jag vet inte om jag ska tro det, sa Molly och kollade ner i marken.

-Men tror du mig om jag säger, du är den enda jag vill vara med och du finns i mitt hjärta föralltid, sa jag och torkade bort en tår från Mollys kind.


Molly sa inget och gick till vattnet och tittade ut, jag följde med och ställde mig bredvid henne.

-Hur kan du vara så underbar? Sa Molly och kollade upp mot mig och tog min hand.

-Så du förlåter mig? Sa jag och tittade in i hennes ögon.

-Ja det gör jag, sa Molly och ställde sig framför mig.


Jag log och la min hand runt Mollys nacke och böjde mig ner för att möta hennes läppar i en magisk kyss, vi log mot varandra då och då. Sen efter en stund så kände jag några regndroppar falla mot min kind, men vi ståg kvar och sen började Molly springa och jag sprang efter henne och när jag fick tag på henne så lyfte jag upp och snurrade runt Molly i regent. När jag ställde ner henne så kände jag hennes läppar mot mina och vi började kyssa passionerad, och efter en stund så gick vi till min bil genomblöta för att åka hem och det regnade fortfarande men det gjorde inget för jag har världens finaste människa bredvid mig nu.





Mollys perspektiv-sitter i bilen på väg hem


Just nu satt vi i bilen på väg hem, och vi var genomblöta men det började fruktansvärt men på kvällen blev det helt underbart och det har löst sig nu. För som jag har saknat Eric, så det inte går att förklara. Jag hållde hans ena hand hela tiden, och då och då så kollade vi på varandra.



Hemma i lägenheten



När vi kom hem så bytte vi om till torra myskläder och myste ner oss i soffan i filat och kuddar så slappade framför tv:n. Men jag kollade nog inte så förrän jag somnade och Eric lyfte upp mig och bärde mig till sovrummet, han gick ut till badrummet för att göra sig klar med för att sova.

När han kom in igen så hade jag vaknat till lite och Eric kom emot mig.


-Sov inte du? Sa Eric och log.

-Nej, man väntar ju på att du ska komma och ligga bredvid mig, sa jag och tog hans hand.

-Du är för söt, det vet du va? Sa Eric.

-Och du är sötare, sa jag.


Eric la sig bredvid mig och lyfte upp mig så jag hamnade ovanpå han, jag böjde mig ner så jag kände hans läppar i en passionerad kyss. Eric drog av mig mitt linne så jag låg där i bh och shorts bara, sen så hamnade Eric över mig och då drog jag av hans linne med och la mina händer i hans hår och lekte med det, så kände jag hans läppar mot min hals och kom upp till min mun snart till en kyss.


-Du är världens underbaraste människa jag vet, sa jag och lekte med hans hår.

-Jag älskar dig från hela mitt hjärta, sa Eric och sen kände jag hans läppar mot mina.


Eric rullade ner och la sig bredvid mig, och tog sin arm runt min midja och drog mig närmare sig. Vi myste lite sen så somnade vi tätt in till varandras armar.





Erics perspektiv-nästa morgon Molly får ett samtal


Klockan var halv elva när Mollys mobil ringde och hon sträckte sig efter den och svarade.


-Hej det är Molly, sa Molly när hon svarade.

-Ska jag åka iväg i övermorgon redan…??? Sa Molly i telefonen och då vaknade jag till och kollade oroligt på henne och fattade inget…



Där kom kapitel 32, förlåt för ett litet tråkigt kapitel men med mycket känslor ändå, och hoppas ni ska tycka om den! :)

I nästa kapitel får ni veta bl.a vart ska Molly åka, hur tar Eric det och så klart så kommer det mer kärlek.


och kom ihåg bloggen är INGENTING utan er!!! det är ni som gör att bloggen blir större och större så alla kärlek till er!!! KRAM!! <3

 
 
Ingen bild

lisa

21 september 2013 22:06

Underbar! Verkligen... Jag hoppas du inte dröjer med 33an, nu när du är mitt uppe i allt snälla

Josefin

21 september 2013 22:37

Tack :) ska försöka få upp den så snabbt som möjligt nu :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin - 25 augusti 2015 16:37


Som ni har märkt så bloggar jag inte så ofta nu... Men har inte haft tid eller ork med det, och vill inte ta bort bloggen heller så kommer ta en blogg-paus ett tag nu för har ingen tid nu för tillfället! Vet inte hur länge jag kommer ta en paus... ...

Av Josefin - 10 augusti 2015 22:49


http://www.expressen.se/noje/saade-pa-scen-med-exet-molly-sanden/ ...

Av Josefin - 10 augusti 2015 20:42


Blev så himla glad när jag såg den här bilden på Mollys instagram! Sjukt fina dom är!...

Av Josefin - 3 augusti 2015 19:49


Eric ska ju uppträda på rockbjörnen nästa onsdag! Och nu ska även Molly uppträde där! ...

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards