ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg under augusti 2013

Av Josefin - 7 augusti 2013 19:31

Av Josefin - 7 augusti 2013 19:09

Av Josefin - 7 augusti 2013 18:54

Av Josefin - 7 augusti 2013 16:40

Av Josefin - 7 augusti 2013 16:13

Av Josefin - 7 augusti 2013 14:32

Av Josefin - 7 augusti 2013 14:24


Stödet efter vikthånet sådde ett frö.

Nu startar Molly Sandén, 21, en webbshop för unga tjejer.

Men i nya hemstaden Los Angeles möts hon fortfarande av kommentarer om sin kropp.

- Det är en tuff stad att leva i, säger hon.

 

I februari drog Molly Sandén till Los Angeles.

Och det tog inte lång tid innan hon fick möta stadens kroppsfixering.

- En manager sa något om att kontakta en personlig tränare. En liten hint. Jag tog illa upp, säger hon.

Kommentarerna har fortsatt komma.

- Det är många som smyger in träningstips. De tror att jag är missnöjd bara för att jag väger några kilo mer.

Fick stöd av fansen

Under sin medverkan i ”Let’s Dance” 2010 hånades hon för sin vikt.

Efter att Nöjesbladet skrivit om mobbningen fick Molly stöd av fansen.

- Jag satt i två dagar och bara läste kommentarer och grät. Många hörde av sig och skrev positiva saker, typ ”att du ser ut som du gör får mig att må bättre”. Jag insåg att jag faktiskt kan hjälpa andra. Det förändrade mitt liv. Alla tjejer förtjänar det stödet.

Vill ge tjejer chansen

Händelsen sådde ett frö till webbshoppen som nu lanseras.

- Jag vill ge unga tjejer chansen att våga vara sig själva. Alla ser olika ut, inget är bättre eller sämre.

I shoppen ska sångerskan sälja kläder, väskor och skor.

- Jag har själv beställt mycket från webbshoppar. Jag vet hur det känns att bli besviken och få kläder som är för små eller att man kanske skäms för att beställa XL, säger Molly Sandén.


Länk: http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article17240143.ab


Kan inte dom ge sig att håna Molly för sin vikt... det har ju hållt på den 2010 (Let's Dance)

Molly är perfekt som hon är och det är ingen fint heller att vara pinnsmal.... blir arg när ja läser sånt här om Molly, ingen är perfekt & man ska vara nöjd med sig själv som man är, man ska inte behöva ändra på sig för att passa in i världen!!

JUST THE WAY YOU ARE!!!!  

Av Josefin - 7 augusti 2013 14:21

Världens sötaste intervju med Eric...   


Länk: http://www.expressen.se/noje/malin-collin-pa-turne--traffar-eric-saade/

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards