ERIC OCH MOLLY

Direktlänk till inlägg 2 april 2013

Marching(In the name of Love) Kapitel 13

Av Josefin - 2 april 2013 20:06

        



Molly’s perspektiv

 

Klockan var elva när jag vaknade och nu kände jag mig mycket bättre, så jag gick upp och tog en dusch och när jag kom in till sovrummet igen så hade Eric vaknat.


-God morgon snygging sa jag och gick och satt mig på sängkanten bredvid han.


-God morgon ängeln min sa Eric och smekte mig på ryggen och nästa sekund så lyfte han upp mig så jag satt på han och kändes hans underbara läppar mot mina i en kyss, det slutade med att vi hånglade.


Sen efter en stund så gick jag upp, jag tog en av Eric’s linnen och mina shorts och gick ut till köket och fixade lite brunch och dukade fram på bordet. När jag skulle hämta två glas så kände jag två starka armar runt mig, jag ställde ner glasen på bänken och vände mig om så jag kunde se in i hans underbara bruna ögon.





Eric’s perspektiv

 

Jag satt i studion med J-son, Jason Gill och fortsatte med låtarna inför mitt album medan Molly var på stan med Roshi. jag satt i studion från ett till halv fyra och jag kände tröttheten komma nu när jag satt i bilen på väg hem till min Molly.


När jag kom hem så var det släckt över allt och tänd med värmeljus istället, Nu kom Molly ut från vardagsrummet och kom emot mig.


-Hej älskling sa Molly och gav mig en snabb puss på munnen.


-Hej snygging, sa jag och pussa Molly på pannan.


Hon tog min hand och vi gick in till vardagsrummet som var dukad med choklad, vin och tända ljus på bordet.


-Vad mysigt du har gjort det sa jag och kollade in i Molly’s glittrande ögon.


-Tack, sa Molly och sen kände jag hennes läppar i en kyss.


Vi myste ner oss i soffan framför en film, vi flätande in våra händer i varann.





Molly’s perspektiv

 

Det var en perfekt kväll med en person som jag älskar från hela mitt hjärta, vi myste i soffan framför en film tills klockan blev halv tolv sen gick vi och la oss, när vi kom in till sovrummet så knuffade jag ner Eric på sängen men han drog med mig ner så ja hamnade ovanpå han. jag kände hans händer leta sig under min klänning och snart låg den på golvet som Eric’s linne, sen kände jag hennes läppar mot min hals som kom upp mina läppar sen.


-Jag älskar dig Eric, sa jag och lekte med hans hår.


-Och jag älskar dig från hela mitt hjärta sa Eric och sen kände jag hans läppar mot mina igen.


Sen somnade vi tätt in till varann.




Förlåt för ett kort kapitel nu, men det är bättre än inget ;)

Kommentera!

Nästa kommer under veckan <3



 
 
saadetjej

saadetjej

2 april 2013 22:12

älskar det längtar tills nästa<3

http://saadesanden.bloggplatsen.se

 
saadetjej

saadetjej

3 april 2013 11:35

vet du ungefär när kapitel 114 kommer?

http://saadesanden.bloggplatsen.se

Josefin

3 april 2013 12:15

Det vet jag inte riktig än, men någon dag under veckan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin - 25 augusti 2015 16:37


Som ni har märkt så bloggar jag inte så ofta nu... Men har inte haft tid eller ork med det, och vill inte ta bort bloggen heller så kommer ta en blogg-paus ett tag nu för har ingen tid nu för tillfället! Vet inte hur länge jag kommer ta en paus... ...

Av Josefin - 10 augusti 2015 22:49


http://www.expressen.se/noje/saade-pa-scen-med-exet-molly-sanden/ ...

Av Josefin - 10 augusti 2015 20:42


Blev så himla glad när jag såg den här bilden på Mollys instagram! Sjukt fina dom är!...

Av Josefin - 3 augusti 2015 19:49


Eric ska ju uppträda på rockbjörnen nästa onsdag! Och nu ska även Molly uppträde där! ...

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards