ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg under augusti 2012

Av Josefin - 27 augusti 2012 16:26

 

Molly håller på att dubba en ny Disney-film...???


Ska bli spännande vilken film det är...

Av Josefin - 27 augusti 2012 16:18

Ni har väl inte glömt bort att det finns en facebook-sida om bloggen där jag uppdaterar också om nyheter som jag kanske inte skriver på bloggen, så gå in och gilla och berätta för vänner också om sidan..

Ska vi säga så här det det ska bli 20-25 likes på Fb innan den här veckan är slut... så gå in och gilla sidan, ni får länken till sidan här nedanför....


You have not forgotten that there is a facebook page for the blog where I also updates on the news that I may not write on the blog, so go and enjoy and tell friends also on hand ..

Shall we say this, it is going to be 20-25 likes on Fb before this week is out ... so go and like the page, you can link to the page below ....


http://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/pages/ericochmolly/247732161953652


Så in och gilla sidan nu!!!

E+M
Av Josefin - 27 augusti 2012 15:36

Nu tänkte jag berätta min dag om Molly ♥ Jo vi åkte från Karlstad ungefär vid fyra och var framme i Örebro kvart över fem, vi gick till Varbergaparken från tågstation, vi var framme där vid kl.18:00 men jag fick en bra plats ändå och hamna nästan längst fram,  det var ett band som uppträde innan Molly, men sen så kom hon och jag blev så himla glad för hon är verkligen min största idol och förebild...
som finns!! ♥ hon började med "Rollercoaster" och avslutade med "Why am i crying" sen så skrev hon autografer och det känndes som jag ståg i kön i hundra år men kom äntligen fram till Molly och fick en påse av mig med en nalle,godis och ett brev tav mig och då fick jag en kram och  Molly kände igen mig med från publiken och såg att jag sjöng med i låten "Why am i crying" ♥ Det var min BÄSTA dag någonsin, gud vad jag älskar Molly My Marianne Sandén!!! ♥ hon är bara för härlig som person!! ♥ Så det var min dag idag och den dagen kommer jag aldrig att glämma!! Ett minne för livet!! 26/8-2012 är en dag jag kommer att komma ihåg för alltid!! ♥ All kärlek till dig Molly Sandén!!! ♥♥♥
Molly signerade min Eric&Molly bild ♥ så här sa hon när hon såg den ;)
 
Molly: Nemän vilken fin bild.
tjejen som satt bredvid Molly: Fin bild.
Molly: Fint par ♥
Jag: Ja... :)
 
VÄRLDENS BÄSTA DAG!! ÄLSKAR DIG SÅ HIMLA MYCKET MOLLY SÅ DET GÅR INTE ATT FÖRKLARA!! DU ÄR BÄST MOLLY!!   

Av Josefin - 27 augusti 2012 15:21

Här kommer mina bilder som jag tog igår när jag såg Molly i Örebro, vidoerna kommer upp så fort jag har laddat upp dom på youtube

Så det var alla bilder jag tog från igår ;)

Av Josefin - 26 augusti 2012 13:08

Missa inte Molly i Örebro idag kl.18:00 i Varbergaparken på VOX-Festivalen!!


Jag ska dit så det blir inte så mycket bloggande idag,  är super taggad att få se Molly igen!! har saknat henne så himla mycket!!!


Men ni får ha en trevlig dag på er   

Av Josefin - 26 augusti 2012 11:42

 

Av Josefin - 26 augusti 2012 11:38

Av Josefin - 26 augusti 2012 11:31

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards