ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg under mars 2012

Av Josefin - 13 mars 2012 08:57

Den här bilden la eric på hans twitter :D

härlig bild säger jag bara :D

Av Josefin - 12 mars 2012 20:22

Eric och Mollys syster Mimmi!!

Den bilden är så himla bra :D Pratar Eric och Molly om Adam eller???

Erics leende smittar verkligen av sig :D

Erics visar sina Moves!!
Fina <3

Det ser ut som Eric spannar in Molly där.... :D

Av Josefin - 12 mars 2012 19:20

Så himla härlig Molly är!!


Av Josefin - 11 mars 2012 19:24

 
 
 KRAMADES BAKOM SCENEN Efter Molly Sandéns känsloexplosion på scen fick hon en varm kram av ex-pojkvännen Eric Saade.
 

 KRAMADES BAKOM SCENEN Efter Molly Sandéns känsloexplosion på scen fick hon en varm kram av ex-pojkvännen Eric Saade. Foto: Robin lorentz-allard

Tröstad av Saade: Jag bara grät

 

Molly Sandén: Han sa att jag var fantastisk

När hon klev av scenen kom tårarna.

Då stöttades hon av ex-pojkvännen Eric Saade bakom scenen.

– Han sa att jag var ­fantastisk, säger Molly Sandén.

Hon sjöng om hennes och ex-pojkvännens kraschade förhållande ­inför miljoner tv-tittare.

Och i går kom tårarna.

– Det var så magiskt. Jag grät som bara den efteråt. Det var en sådan urladdning. Där och då släppte jag taget om allt jobbigt.

”Han var gullig”

Efter 19-åriga Molly Sandéns framträdande stöttades hon av ex-pojkvännen och fjolårets vinnare Eric Saade, 21.

– Vi möttes bakom scenen, det kändes ändå bra. Han var jättegullig och sa fina saker. Jag kände att jag hade hans stöd. Han sa att jag var fantastisk, att jag aldrig gjort ett bättre framträdande, säger hon.

Efter femteplatsen i årets Melodifestival ska Molly Sandén satsa på att bli popstjärna.

– Jag kommer att anta nya utmaningar och släppa en singel som går mer åt pophållet, mer fart. Jag kommer bjuda på show på ett helt annat sätt än vad jag gjort tidigare.

”Antar utmaningen”

Eric Saade har själv utnämnt sig som ”Sveriges enda popstjärna” hur kontrar du?

– Jag antar utmaningen. Men jag kommer inte att göra Saade-pop, utan en helt annan grej, mer urbant, säger Molly.

Hon sprudlar av glädje.

– Jag är helt genom bara lyckligt och nöjd.

 

 

Av Josefin - 11 mars 2012 14:16

Här kommer bilder och video som jag tog igår :D

Molly Sanden

 

Erics bil

 

Såg även Erics bil utanför :D

snygg dans säger jag bara!! :D
 


Av Josefin - 10 mars 2012 08:36

Ikväll så är det finalen av Melodifestivalen :D så tok rösta på Molly ikväll kl.20.00 i svt!!!!

 

En bild på när Eric i mello

  söt!


Så glöm inte att RÖSTA på MOLLY!!!

Av Josefin - 9 mars 2012 21:13

Eric Saade gör ett spektakulärt gästframträdande i Melodifestivalens final. Jonas Ekströmer/Scanpix Eric Saade gör ett spektakulärt gästframträdande i Melodifestivalens final. Foto: Jonas Ekströmer/Scanpix

Så gör Eric Saade comeback i Melodifestivalen

I morgon gästar fjolårets vinnare Eric Saade finalen av Melodifestivalen 2012. Och den svenska hjälten får betydligt mer plats än hans föregångare.

Artikeltexten fortsätter längre ner Hoppa till artikeltexten

När de tidigare melodifestivalvinnarna besökt Globen året efter segern har det varit för att dela ut sångfågeln och sjunga en refräng från sin vinnarlåt. Eric Saade får betydligt mer uppmärksamhet än så.

I morgondagens program har han med sig sex dansare och bjuder på ett spektakulärt medley, där han sjunger delar ur sina senaste två låtar, "Hearts in the Air" och "Hotter Than Fire". Som en del av showen hissas Eric rakt upp i luften.

"Gör det på mitt sätt"

Enligt Eric själv var det viktigt att få göra något mer än att bara överlämna prisstatyetten. Som bronsmedaljör menar han att han förtjänar en större plats i programmet än så.

– Det känns inte så Eric Saade att gå och lämna en fågel och gå. Folk som känner mig vet att jag står för entertainment. Jag tog Sverige till den bästa placeringen på tolv år, och ska jag göra entré här så ska den vara fet. Jag sa att jag kan lämna över fågeln men då ska jag göra det på mitt sätt.

En sista hyllning

Anledningen till att Eric får så stor plats i finalen är den bronsmedalj som han kammade hem i Eurovision Song Contest i Düsseldorf i fjol.

– Vi hyllar honom en sista gång som regerande mästare, säger Christer Björkman.

Med 185 poäng gav Saade Sverige den bästa placeringen på tolv år.

Tolkas av Helena

Med undantag av ett dansintro kommer Eric Saade inte att framföra "Popular" under kvällen – det gör istället Helena Paparizou. Med 25 dansare gör hon en extravagant show av vinnarlåten, som får helt nya kläder.

– Det blir spektakulärt, något man aldrig sett tidigare, säger Melodifestivalens producent Christer Björkman.

Av Josefin - 9 mars 2012 19:22

Erik Saade är i arenan

Foto: Privat
Kolla vem jag hittade bakom scenen...förra årets vinnare ERIK!
Han var hur glad som helst vi stod och pratade om årets låtar lite, men vem hans favorit är fick jag inte säga!



 Mmmm Erics favorit är kanske Mollys låt?? hihihihi

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards