ERIC OCH MOLLY

Direktlänk till inlägg 21 januari 2012

STUPID WITH YOU KAPITEL 20

Av Josefin - 21 januari 2012 18:24

-Eric jag är hemma idag och tar hand om Lisa frö hon är sjuk sa Molly.


-Okej sa Eric men jag måste åka till studion nu..Jag kommer hem sent ikväll..Så gav Eric Molly en puss på kinden och sa hej då...


-Hej då sa Molly...

Lisa log kvar i sängen hela dagen och drack te..Men på kvällen så kändes det lite bättre så hon gick till vardagsrummet och kollade på tv med Molly..

Nu var klockan 22.15 och nu kom Eric hem och var trött...


-Hej sa Molly...


-Hej sa Eric tillbaka..Känns det bättre Lisa??


-Lite bättre känns det sa Lisa..

Nästa dag så knackade det på dörren så Eric gick och kollade vem det var....


När Eric öppnade dörren så ståg Molly´s vän Emmalisa där för Hon och Molly skulle vara idag....


-Hej sa Eric..


-Hej är Molly vaken?? sa Emmalisa..


-Ja det är hon sa Eric..

Eric gick och hämtade Molly..


-Hej sa Molly och gav Emmalisa en kram....


-Är du klar vi skulle gå på stan idag??


-Snart jag ska bara ta lite frukost och sminka mig först sa Molly..Men kom in så länge.


-Okej sa Emmalisa och gick in och satt sig i soffan..

Nu så hade Lisa vaknat och gick till soffan och kolla på tv:en så såg hon att någon satt där..


-Hej vad heter du sa Lisa??


-Hej jag heter Emmalisa jag väntar på Molly..Vad heter du?


-Lisa..

Nu så var Molly färdig och gick till Hallen och satt på sig skorna och jackan..


-Kommer du Emmalisa sa Molly??


-Ja jag kommer sa hon..


-Vart ska i sa Lisa??


-Vi ska till stan och kolla lite sa Molly..


-Okej sa Lisa....


-Du kan vara med Eric idag sa Molly..


-Mmm sa Lisa..Hej då..


-Hej då sa Molly och Emmalisa och gick till bussen...

Idag skulle Eric spela in en musicvideo till låten "Stupid with you" och Lisa fick vara med och kolla...


Jag vet att det blev ett kort kapitel men jag orkar inte skriva mer för jag är trött idag..Men om ni kommenterar så lovar jag att det kommer en lång imorgon!!!

Skriv vad ni vill ska hända så kanske det kommer med i nästa kapitel???

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin - 25 augusti 2015 16:37


Som ni har märkt så bloggar jag inte så ofta nu... Men har inte haft tid eller ork med det, och vill inte ta bort bloggen heller så kommer ta en blogg-paus ett tag nu för har ingen tid nu för tillfället! Vet inte hur länge jag kommer ta en paus... ...

Av Josefin - 10 augusti 2015 22:49


http://www.expressen.se/noje/saade-pa-scen-med-exet-molly-sanden/ ...

Av Josefin - 10 augusti 2015 20:42


Blev så himla glad när jag såg den här bilden på Mollys instagram! Sjukt fina dom är!...

Av Josefin - 3 augusti 2015 19:49


Eric ska ju uppträda på rockbjörnen nästa onsdag! Och nu ska även Molly uppträde där! ...

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards