ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg den 4 december 2011

Av Josefin - 4 december 2011 18:30

Ifall ni missade när Molly sjöng i mellanakten!!!<3 Molly har så himla underbar röst!!!  

Av Josefin - 4 december 2011 17:20

DU OCH JAG!!!

Det var en mörk och kall dag och jag var ute och handlade julklappar till familjen.Jag skulle precis gå in och handla presenter till familjen.Så kom det en person och frågade vart toaletten låg?

-Toaletten ligger runt hörnet "sa jag"

När han log mot mig så såg jag att det var Eric Saade.....

-Du är Eric Saade "sa jag nervöst"

-Ja det är jag "sa Eric"

-Vill du följa med och fika? undrade eric.

-Ja det kan jag göra....och log mot Eric....

-Vad gör du här Eric? "sa jag"

-Jag är på semester och så letar jag paket till mon familj och Molly.

-Okej. "sa jag"

-Men det var trevligt att träffa dig. "sa Eric"

-Ja det var det.

Så gav Eric sitt mobilnummer till mig på en servett.

-Här har du ifall vi kan vara någon mer dag.Kan du ringa mig.

-Tack sa jag.

-Hej då sa Eric.

-Hej då sa jag.

Så gick han iväg.....


Det var min första novell så vad tycker ni skriv i kommentar vad ni tyckte om den??? om ni gillade den så skriver jag mer...

Av Josefin - 4 december 2011 15:43

Hej jag vil bara visa en blogg om Eric som är jätte bra!!!

den heter www.ericsaadestoories.blogg.se den är jätte bra!!!

 

Förresten vil ni att jag ska börja skriva Lite noveller om Eric och Molly????? skriv isåfall i kommentaren...

Av Josefin - 4 december 2011 00:14

Hon är så himla söt   "Jag vill gifta mig med en snygg kille,samma som Eric Saade" hahahaha

Världens söta/gulligaste video jag vet!!!!!!

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards